G: Kirjoita joku idioottimainen mielipide, joka on täysin omien arvojesi vastainen :)
Lause voi liittyä mihin vaan, lastenhoitoon, politiikkaan jne.
Kommentit (25)
Tätähän aina viljellään vaikka kyse on tuotannon hiipumisesta kun ei imetetä riittävästi.
Eli me ollaan muka niiiiin erilaisia.
isä ei pärjää/osaa kasvattaa omaa lastaan.
Minä pidän isää ja äitiä tasavertaiena kasvattajana ja omaan omakohtaista kokemusta isäni kasvattamana lapsena. Äitiini olen tutustunut vasta vanhemmiten ja huonolla menestyksellä.
Naispappeja ei voi hyväksyä!
Homot ja lesbot ovat sairaita!
Tässäpä näitä... ahdistaa ihmisten suvaitsemattomuus NIIN monissa asioissa.
No olisko sitä kannattanut miettiä ennen kuin...teit lapsia/menit naimisiin/ostit sen talon/otit koiran tai ihan mitä vaan. Jokainen jolla ei ole kristallipalloa on luuseri joka ansaitseekin olla köyhä/pahoinpidelty/huono!
Siis ite en ikimaailmassa ihan kamalaa vaikka en tiedäkään mistä on kyse mutta kunhan olen jo etukäteen päättänyt että se ei voi olla hyvä juttu ja en nyt loukkaa ketään tämä on vain mielipiteeni kunhan ihmettelen.
nykyiseen parisuhteeseen!!! Eli miehellä ei ole mitään velvollisuutta olla tekemisis entisen akan lasten kans vaikka oiski saanut ne lapset sen akan kanssa. Eikä ole velvollisuutta maksaa elareita samasta syystä!
Kasvisruoka on ekologista.
Talvi yllättää helsinkiläiset.
Jokaisen pitää hiihtää ja luistella talvisin.
Lapsia pitää ulkoiluttaa säässä kuin säässä.
lausetta sanotaan kun viedään alle vuoden ikäistä lasta hoitoon...=( (muutenhan se pitää paikkansa kyllä)
Kun pidetään tiukasti säännöistä kiinni ja ruokailun kellonajoista kiinni sekunnilleen.
Vauva/lapsi itkee vain silloin kun sitä kiukuttaa
Pienen lapsen pitää nukkua ulkona päiväunensa.
Naisen paikka on kotona.
Lesbot ja homot ovat sairaita.
Turkistarhaus on kunnioitettava ala.
Ihminen on arvokkain nuorena.
Pakolaiset ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Feminismi on mennyt liian pitkälle.
perussuomalaiset on ainoa puolue, jolla on munaa hoitaa Suomen asiat kuntoon?
Vihreät (puolue) ovat luonnon puolella. (Tosiasiassa ovat joukko täysin luonnosta ja maaseudusta erkaantuneita, hippiaatteen mukaisia Helsinkiläisiä).
Lääkkeitä tulee syödä vaivaan kuin vaivaan. (Jokaisella lääkkeellä on sivuvaikutuksensa - ja seurauksensa terveyteen pitkällä tähtäimellä).
Rokotukset ja ravinnelisät purkista edistävät terveyttä. (Lisäävät samalla elimistön kemikaalikuormaa, ja liiallisesti nautittuina voivat jopa aiheuttaa vaarallisia myrkytystiloja + elimistön kestävyyttä näihin em. teollisuuden tuotteisiin vasta testataan meidän sukupolvella).
Maahanmuutto on rikkaus! (No ei tod. ole - jokainen asiaan läheisemmin tutustunut voi allekirjoittaa kahden (tai useamman) kulttuurin yhteensovittamisen vaikeuden / mahdottomuuden).
Jne.
ja vanhemmilla on mahdollisuus keskeyttää raskaus.
On parempi erota, jos liitto on väljähtynyt. Turha sitä on enää yrittää korjata, sitä paitsi minä ansaitsen kokea elämässäni edes vähän intohimoa.
On epäraamatullista kannattaa naispappeutta tai homosuhteita. Raamatullisuus on tietenkin sitä, että luetaan Raamattua niin kuin siellä lukee.
Nyt mä kyllä eroan kirkosta, kun toi Räsänen on tommonen ahdasmielinen idiootti.
tervetuloa Somalit ja mustalaiset meidän naapuriin!
jossa hompanssilauma päättää Suomen asioista persisis-sosialistisessä hengessä.
Kannatan 100% kotiäitiyttä. Työssäkäyvät äidit ovat poikkeuksetta huonoja äitejä eivätkä rakasta lapsiaan.
Kannatan myös sitä että Suomeen ei oteta yhtäkään maahanmuuttajaa ja olen vahvasti sitä mieltä että maahanmuuttajat on kaikki pummeja. Kaikki värilliset ihmiset on huonompia ja tyhmempiä kuin vaaleaihoiset. Luonnollisesti seison mielipiteideni takana ja äänestän perussuomalaisia. Uskon että Timo Soini johdattaa meidät niin paljon parempaan tulevaisuuteen.
Tai vielä pahempi: Oikeastaan suurin osa naisista salaa haaveilee raiskatuksi tulemisesta.