Mistä matkakohteesta ET pitänyt?
Kaikkia paikkoja sitä aina hehkutetaan, mutta onko jotain mistä ET pitänyt.
Itse en pitänyt
- Tallinna eka kerralla käydessä järkytys (17 v. sitten), oli vielä niin kehitystasolla. meni TODELLA monta vuotta ennenkuin menin uudelleen. En tykkää paikasta hirveästi edelleenkään.
- Thaimaasta en tykännyt myöskään, kallista ja koko maan tyyli ja korruptio ärsyttää, kehitysmaa.
- Kanarian saaret myös ihan kakkaroosimeininkiä, eivät välitä saada taskuvarasjengejä kuriin.
Kommentit (85)
Kamalan kallista kaikki. Ruoka huonoa. Epäsiistiä vaikka hyvätasoinen hotelli.
Plussaa hyvät rannat ja sää!
Kamalan kallista kaikki. Ruoka huonoa. Epäsiistiä vaikka hyvätasoinen hotelli.
Plussaa hyvät rannat ja sää!
Hotelli oli siisti mutta henkilökunta töykeää.
karsee paikka. aurinko ei pasta ku sumun takaa ja paikalliset puhuu selvää suomee.... eli aasian kanariansaaret. yökyökyök.
Pikkukaupunki, joka on nopeasti nähty. Erityisesti huonolla ilmalla ei niin mitään tekemistä. Viimeiset pari päivää viikosta istuin hotellihuoneessa lukemassa kirjaa.
Entisenä brittiläisen imperiumin maana odottaisi Kyproksella puhuttavan edes kohtuullista englantia, mutta ei. Elekielellä piti hoitaa useimmat asiat.
En ollut lomalla siellä, mutta töissä ja en ikinä lähtisi sinne lomalle! Todella tuulista ja se tuuli oli todella häiritsevää, ei siis mitään mukavaa tuulenhönkäystä. Tuuli saattoi kestää pari viikkoa yhteen putkeen ja koko kesä-elokuu oli tuulista, korkeintaan pari tuuletonta päivää ja sitten taas tuuli yltyi. Muualla Kreetalla ei ole ollenkaan näin tuulista.
Huonot rannat, kiviset ja äkkisyvenevät, kallis hintataso, ei juuri tekemistä. Itku tulisi jos tuonne varaisi matkan, tosin sinne ei suomalaiset matkatoimistot teekään matkoja ja hyvä niin.
Muista paikoista Bulgaria. Tiesin kyllä mikä siellä odottaa, mutta en lähtisi toista kertaa. Halpismatkana ihan ok, jos ei halua muuta kuin rannalla oloa.
- aivan järkyttävän tyrkkyjä ihmisiä. Missään ei saanut hetken rauhaa.
Sottainen paikka. TODELLA vilkas liikenne pienen keskustan läpi.
ja jokaisessa paikassa on ollut hyvät ja huonot puolet.
Budapestissä myyjä haukkui minua ja oli muutenkin todella törkeä (koska nauroin hänen myymilleen tuotteilleen), mutta eihän se koko maata ja kaupunkia pilannut.
Espanjan rannikolla joulukuun alussa. En pitänyt, koska oli todella kylmää ja vaikka matka oli pakettimatka turistikohteeseen, niin mitään palveluita ei enää tuohon aikaan ollut.
Autolla sen sijaan näki hienoja paikkoja lähiympäristössä, eikä sateinen kelikään haitannut!
En myöskään oli Gran Canaria -fani. Lähinnä inhoan suomenkielisiä ruokalistoja. Autolla taas pääsi hienoihin paikkoihin saarella.
Muista kommentoiduista sanoisin, että Dubai oli mielenkiintoinen, keli hyvä talvella ja siellä oli erilaista tekemistä. Voisin mennä uudestaan.
Meksiko oli mielestäni aivan huippu (en ollut rantalomalla), mutta lähes varma turistiripulin pelko on kurjaa matkalla. Lisäksi liikkuminen Meksiko Cityssä oli ruuhka-aikaan kaoottista.
Ayia napa ihan järkyttävä turistirysä, jossa oli pelkkiä kännääviä turisteja, ei mitään nähtävää, kallista. Elämäni pisin 2 viikkoa. Ei enää ikinä.
Istanbul oli kaoottinen, joka paikassa yritettiin kusettaa, edes turisti infossa eivät osanneet kuin tyyliin 2 sanaa englanniksi, kaupunki oli kaikinpuolin ruma, notkuvia äijiä joka paikassa...yäk.
Thaimaa:
-Phuket tyrkytystä, kallista, huoria
-Bangkog, saasteet saivat voimaan huonosti, muuten hieno paikka
-Koh Samui, kallis turstirysä
-Koh Phanga: ei mitään tekemistä
Thaimaa: -Phuket tyrkytystä, kallista, huoria -Bangkog, saasteet saivat voimaan huonosti, muuten hieno paikka -Koh Samui, kallis turstirysä -Koh Phanga: ei mitään tekemistä
olet käynyt Thaimaassa, vaikket ole tykännyt :).
Vai oletko käynyt Thaimaassa muissakin paikoissa, joista sitten olet tykännyt?
Mä en ainakaan yhden Thaimaa-reissun jälkeen, josta en tykännyt, ole varma lähdenkö enää sinne ikinä kun muuallekin voi rahansa laittaa.
ap
aivan sama kuin olisi ollut Kanarialla. Ei mitään erikoista.
Thaimaassa Pattaya. Se joka puolella näkyvä seksiturismi oli järkyttävää!
Turkki Marmaris, yksinkertaisesti paska paikka.
ei ollut mun paikka.
Dominikaaninen, kerralla nähty, ei mitään tekemistä
ja siellä sunny beach.
Lähdettiinkin kyllä sillä mentaliteetillä kaks kesää sitten että nopasti vaan äkkilähdöllä johonkin aurinkoiseen paikkaan että siinä mielessä oli sitä mitä haettiinkin, mutta
se likaisuus, huutelevat ukot, taskuvarkaat ym. oli kyllä niin miinusta ja hanurista etten toiste mene!!
ja taas mennään!ihana ranta 10 km ei roskia muuten!!kyllä peppu kunnos ku talsitaan sitä pitkin miehen kans...ihanaa ruokaa basaarin takana!!!!halpa ja superhyvä safka!!mitäs meette niihin 100 % turisteille väsättyihin paikkoihin..
Inhottavaa kyttäämistä joka nurkasta. Ei saanut olla rauhassa.
Minä olen ollut siellä löhölomalla ja viihtynyt oikein hyvin.
En myöskään oli Gran Canaria -fani. Lähinnä inhoan suomenkielisiä ruokalistoja. Autolla taas pääsi hienoihin paikkoihin saarella.
Yli kahdessakymmenessä paikassa olen käynyt ja Hurghadasta pidin vähiten. Paikka menettelee vain jos lähtee merelle sukeltamaan mahdollisimman pitkäksi aikaa.