Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, voiko hienoasokeria

Vierailija
01.03.2011 |

laittaa pullan päälle raesokerin sijaan. Kävin leipomaan pullaa, mitä en ole ikinä vielä tehnyt ;)!

ja vielä, onko se plekkää voita, jota sullottu raakaan pullaan ennen paistoa. Ne on ihania!

Saa antaa neuvoja jotka siivittäisi minut maistuvaan iltapäivään kera tuoreen nisun ja kahvin. Taikina on nousemassa nyt ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlki on tietysti erilainen kuin raesokerilla.

täytteitä on monenlaisia. Yhdessä niistä on pelkkää voita. Toisissa on esim vaniljakiisseliä seassa. Kolmansissa kanelia tai kardemummaa. En tiedä, mitä mahdat tarkoittaa.

Vierailija
2/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin

hienosokeri "sulaa" uunissa siihen pullan päälle ;)) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii hyvin hieno sokeri.

Mä olen tehnyt niin että sekoittanut voin ja sokerin tahnaksi ja sitten sinne koloon, ja vähän sokeria vielä päällekkin.

Ja paina se kolo tosi syväksi, pullat nousee uunissa reilusti ja täyte valuu helposti sitten vain pitkin peltiä :)

Vierailija
4/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta ei se haittaa. Voisilmäpullassa on pelkkää voita, sen päälle voi ripotella vähän hienoa sokeria, joka sitten sulaa sen voin sekaan (aika hyvää). Hyviä kahvihetkiä :)

Vierailija
5/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii hyvin hieno sokeri.

Mä olen tehnyt niin että sekoittanut voin ja sokerin tahnaksi ja sitten sinne koloon, ja vähän sokeria vielä päällekkin.

Ja paina se kolo tosi syväksi, pullat nousee uunissa reilusti ja täyte valuu helposti sitten vain pitkin peltiä :)

Vierailija
6/6 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina hienoa sokeria. Hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä