Minkä niminen poika Whiskas-mainoksessa?
Onko kukaan sattunut huomaamaan? Siis se mainos, jossa on pikku poika joka hoitaa kissaansa. Häiritsee, onko sama nimi kuin pojallani, aika harvinainen... :)
Kommentit (30)
Tätä on muuten yritetty kuunnella kauan! Olen varma, että kyseessä on joko "Aaro" tai "Noora " tai sitten kansainvälisempi "Noor".
Olen melko varma ettei mainoksessa ole edes poikaa vaan hahmo on tyttö. Ehkä tietoisesti tehty mahdollisemman unisexiksi?
Kuunnelkaapas, eikös mainoksessa sanota selvästi että: "Mä oon Noora ja tää on mun kissa Vili"
Tätä on muuten yritetty kuunnella kauan! Olen varma, että kyseessä on joko "Aaro" tai "Noora " tai sitten kansainvälisempi "Noor".
Olen melko varma ettei mainoksessa ole edes poikaa vaan hahmo on tyttö. Ehkä tietoisesti tehty mahdollisemman unisexiksi?
Kuunnelkaapas, eikös mainoksessa sanota selvästi että: "Mä oon Noora ja tää on mun kissa Vili"
Ei kissanruokamainoksessa oteta kantaa sosiaaliseen sukupuoleen...
kuulevinani nimeksi Noora, vaikka minusta mainoksessa oli poika:o
Mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun kuulen jotain väärin...
Se on ihan selvästi Noora. Hahmo on tehty tarkoituksella hieman sukupuolettomaksi = helpompi useamman samaistua ja kuulla juuri sen, "mitä kulloinkin tahtoo".
Sitä paitsi, nythän on muotia, että pikkutytöt leikkauttavat hiuksensa poikamaisiksi ja pukeutuvat kuin pojat (vrt. esim. Shiloh, Brad Pittin ja Angelina Jolien tytär)...
ja MINÄ yleensä kuulen kaiken väärin...
kuulevinani nimeksi Noora, vaikka minusta mainoksessa oli poika:o Mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun kuulen jotain väärin...
poika, mutta se sanoo kuitenkin olevansa NOORA.
Aaro se on. Kuulostaa Nooralta kun "on" -sanan ännä on jätetty vahvaksi ja muksu puhuu epäselvästi.
ja sanoo AARO!
Ihmettelen koko tätä ketjua, niin ilmiselvä asia se mulle oli tähän asti!
ihan selvästi "mäoonnaaro" eli mä oon aaro.
Sehän sanoo ihan selvästi "mäoonnaaro" eli mä oon aaro.
"mä oon naaro"
ja miten kukaan voi ajatella sitä tytöksi??!! Poikahan se onn ihan ilman mitään epäselvyyttä.
...tosin mä kuulen myös aina "Noora". Poika sanoo pitkän A:n todella epäselvästi, vähän ruotsalaisittain, eli A:n ja O:n väliltä, honottamalla. Selvä poikahan hän kuitenkin on, ja tuskin mainoksessa otetaan mitään sukupuolineutraalia näkökulmaa, tässä on vain käynyt lapsus. Mainoksen tekijät ovat tienneet, että pojan nimi on Aaro, eli he ovat ääniraitaa kuunnellessaan ja tarkastaessaan kuulleet siten, mikä heidän oletusarvonsa oli.
minä kun taas en kuule tuota oletetun Aaro -sanan viimeistä kirjainta, eli O :ta ollenkaan tuon lapsen lauseessa. Viimeinen tavu kuulostaa nimessä aivan joltakin muulta kuin -RO :lta, enemmän -RA :lta. Eikä johdu seuraavan jaa -sanan vaikutuksesta.
Eli "MäoonNoorajatääonmunkissaVili" mieluummin kuin "MäoonAarojatääonmunkissaVili".
ja ihmetellyt kun se on ihan pojan näköinen =)
Aina kuullut, että sanoo "Mä oon Aaron ja tässä jne..."
Eihän se kovin harvinainen ole. Minkä nimen sinä olet kuullut?