Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen terveydenhoitaja ja palkkani on 2300€/kk, käteen jää 1800€/kk

Vierailija
01.03.2011 |

Teen pelkästään päivätyötä kunnalla. Enkä ole pääkaupunkiseudulla töissä.

Mikä on yksityisellä palkkataso, tietääkö joku?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka 2830e, käteen jää n. 2300. Päivätyö, ei perusterv. hoitajan työtä kylläkään.

Vierailija
2/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2900e ja nettona n. 2000e! sosiaaltyöntekijä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mahdollista.

Vierailija
4/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri syistä erilaiset veroprosentit

Vierailija
5/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Progressiivinen verotus tasaa hyvin palkat :( Minulla on palkka 3100 euroa ja käteen jää himpun alle 2100 euroa.

Olen haaveillut kouluttautuvani uuteen ammattiin hoitoalalle. Kerran jo hain ja sain opiskelupaikan terveydenhoitaja-koulutukseen, mutta en ottanut paikkaa vastaan. Palkkauksesta se ei ainakaan jää kiinni.

Vierailija
6/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun haki koulutukseen

eli elääkö sillä surkealla palkalla jota sairanhoitajat ja tervhoitajat saa....

olen itse kätilö eli palkka sama, vuorotyötä en voi enkä edes saa tehdä, joten miettiä saa kannattaako töihin palata pitkältä sairaslomalta

tai miettiikö koulutusta , vai mitä tekee...

Vierailija
7/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä isompi brutto ja pienempi netto :( ja aikas sentilleen olen laskettanut aina.

Vierailija
10/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jääneet jälkeen. Olen tth eli palkka on jonkin verran parempi kuin th:lla ja palkka 2498 € ja käteen jää reilut 1800 €. Ja ikälisäthän on lopetettu, joten tulee vaan tupokorotukset yms.

Vierailija
11/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin hyvää palkkaa? Meillä ei edes kaupungin palkkalistoilla oleva ikälisän omaava vakituinen täyttätyöaikaa tekevä työterveyshoitaja(jolla yl parempi palkka kuin muilla terkoilla)saa noin paljoa. Max palkka on 2200 e/kk tavisterkat yltävät just ja just 2000e/kk

Vierailija
12/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen FM (luonnotiede), palkka ollut enimmillään vähän vajaa 2000 e/kk ja käteen jäänyt n. 1600 e/kk. Ja mielestäni sillä on elänyt ihan kivasti! Miehen palkka (samalla alalla) ei ole kuin pari sataa suurempi, perheeseen kuuluu meidän lisäksi tarhaikäinen ja asutaan pk-seudulla.

sitten kun käteen jää tonni tai alle, niin tuntuu tiukalta.

sillon kun haki koulutukseen

eli elääkö sillä surkealla palkalla jota sairanhoitajat ja tervhoitajat saa....

olen itse kätilö eli palkka sama, vuorotyötä en voi enkä edes saa tehdä, joten miettiä saa kannattaako töihin palata pitkältä sairaslomalta

tai miettiikö koulutusta , vai mitä tekee...

Vierailija
13/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä! Mä olen toosi kateellinen teidän palkoista! :( Itse olen pankissa töissä ja ihan surkeassa palkkakuopassa! Saman tason koulutuskin löytyy...

Pankissa pitää vielä työvaatteekin maksaa omasta pussista ja se ei ole halpaa se, kun on pukukoodi ja jakkupuvut maksavat!!

Pitäisköhän kouluttautua vielä hoitsuksi?

Vierailija
14/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä isompi brutto ja pienempi netto :( ja aikas sentilleen olen laskettanut aina.

Vierailija
15/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin mietin, että miten kakkosella jää noin paljon käteen?

Veroprosenttia pienentää esim. isot asunto- ja opintolainat. Ja kotitalousvähennykseen kuuluvat maksut, jotka on ennakoitu verokortissa.

Vierailija
16/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pankissa on työnantajan kustantamat työvaatteet, lounasetu sekä kampaaja/kosmetologi rahaa/alennuksia.

Kannattaisiko vaihtaa toiseen pankkiin töihin tai ainakin mennä pankkiin töihin=)

Hyi teitä! Mä olen toosi kateellinen teidän palkoista! :( Itse olen pankissa töissä ja ihan surkeassa palkkakuopassa! Saman tason koulutuskin löytyy... Pankissa pitää vielä työvaatteekin maksaa omasta pussista ja se ei ole halpaa se, kun on pukukoodi ja jakkupuvut maksavat!! Pitäisköhän kouluttautua vielä hoitsuksi?

Vierailija
17/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pankissa on työnantajan kustantamat työvaatteet, lounasetu sekä kampaaja/kosmetologi rahaa/alennuksia. Kannattaisiko vaihtaa toiseen pankkiin töihin tai ainakin mennä pankkiin töihin=)

Olen miettinyt tuota pankin vaihtoa, mutta ei ihan kauheasti tuon palkan takia kiinnosta...

Vierailija
18/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta palkka on 2300€ ja siitä jää n. 1700 ja risat käteen. veroprossa taitaa olla n 17%.

Vierailija
19/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2006, peruspalkka 3800 ja voittopalkkiopohjainen osuus tulee firman tuloksen mukaan mutta niitä piisaa sillä Suomi on niin täynnä paskoja työpaikkoja ja kehnoja pomoja, että työnantajani palveluksia tarvitaan jatkuvasti. Ala siis henkilöstökonsultointi.

Vierailija
20/110 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sis. yhden ikälisän. Th pk-seudulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi