Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mää vaan NIIIIIIIN paska tytär!

Vierailija
28.02.2011 |

Piti järjestää isälle (täyttää 60) synttärit ja reisille meni.

Ei osannut isä ensin päättää keitä tulee vieraiksi ja sitten mun ideat oli liian hienoja (ihan vuokratila tai joku kiva sauna). uuuuuu..

Sitten se alkoi: isä alkoi soittamaan siskolleni selkäni takana. Ja kaikki järjestelyt alkoi menemään heidän kautta.

Nyt sitten ihan paras: isä soitti ja kutsui minut juhliinsa.

Juu, luit oikein. Ja pyysi että keittelisinkö kahvia sielä avuksi siskolle. Jaa mää? Tuon sinne 4 alle kouluikästä lasta! Kysyin vaihtaako isä niille pienimmille kakkavaippoja? Kehtas sanoo että vaihtaa (ei ole eläessään yksiäkään vaippoja vaihtanut)!

Lässytti jotain ettei ne semmoset "hienot tilat ei ole oikein hyvä juttu kun vaatii rahaa" Jumalauta kun ne oli ihan ehdotuksia!

Ukko asuu vuokrayksiössä, tottakai järjestelyt alotetaan miettimään ketä tulee ja missä mahdutaan olemaan!!

Oli meillä MYÖS ollut puhetta jos juhlat pidettäisiin jonkun meistä lapsiensa kotona mutta kyllä niin vituttaa.

Miksi se perkele kysyy mua suunnittelemaan jos ideat ei kelpaa ja siitä ei voi sitten sanoa, menee jotain muuta sitten SOPIMAAN toisaalle, mitä ihmeen apua musta on?

Jäävään itseni niistä kemuista tarjoilijan osasta, kaatakoon piru itse kahvinsa.

Ni

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla