g:kävitkö amiksen vai lukion,oletko töissä vai työtön?
kävin amiksen ja töissä..kokopäiväinen ja vakkaripaikka.
Kommentit (32)
sitten opiskelin lähihoitajaksi yo-pohjaisella linjalla ja olen ollut siitä asti töissä (16 vuotta), viimeiset 11 vuotta ollut koulutusta vastaava vakityö.
ja töissä ollut aina valmistumisesta asti.
kokopäivätyö ja vakkaripaikka. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Kiitos amiksen.
ja lukio oli ihan hanurista oleva koulu. Ei mitään järkeä,ylioppilas lakkikin on ollut yli 20 vuotta varastossa.
Sen sijaan kun opiskelin ph:ksi ja sh:ksi niin niissä kouluissa oli jotain järkeä!
kokopäivätyössä 11,5 v mistä aion myös eläköityä
kävin amiksen ja töissä..kokopäiväinen ja vakkaripaikka.
pomokerrosta?
ja amiksen.
Olen perustanut oman yrityksen eli tarkoitus tässä nyt itse itsensä työllistää kotiäitivuosien jälkeen.
ihan duunarina olen ja palkka noin 1800e/kk bruttona..ylennys tulossa tosin,mut se ei kauheesti työnkuvaaa tuu muuttamaan..palkka nousee ja kuulostaa hienommalta.
mulle työssä melkein yhtä tärkeää on tehdä jotain mistä tykkää kuin se, että saa rahaa siitä millä saa laskut maksettu..nykyinen ammattini on se mistä olen jo lapsena haaveillut :)
ihan duunarina olen ja palkka noin 1800e/kk bruttona..ylennys tulossa tosin,mut se ei kauheesti työnkuvaaa tuu muuttamaan..palkka nousee ja kuulostaa hienommalta.
mulle työssä melkein yhtä tärkeää on tehdä jotain mistä tykkää kuin se, että saa rahaa siitä millä saa laskut maksettu..nykyinen ammattini on se mistä olen jo lapsena haaveillut :)
siis toi oli ap
ensin lukion ja sitten myöhemmin amiksen. Minulla on oma yritys.
Eka lukio, myöhemmin amis. Töissä, omaa yritystä suunnittelen.