Satu, sun miehes pettää sua!
Kommentit (30)
Miehille pettäminen on kuin käteenveto. Ei sen kummempi suoritus. Miksi olette siitä mustasukkaisia. Vetäähän ne käteen muutenkin, mutta jos paikalle sattuu halukas naaras niin vetävät sitä.
Mies kuitenkin aina palaa luoksenne, koska rakastaa teitä. Miksi oletten iin mustasukkaisia kusipäitä?
M:n joka pettää Satua..
Nää meni viime vuonna naimisiinkin.. Ihana mies..
kyseinen mies Mi... aktiivinen liikkuja? 35-vuotias?
mulle riittää ettei lapsia siitetä ja rahavirrat ovat vain kotiimme päin :)
pettäjä on kyllä Mi... pk-seudulta 26 vee..
kunhan rahat tulee kotiin eikä mene huoriin. Pääasia on että saan olla kotona. Tehköön mitä lystää.
sanna! sun miehes pettää sua!
Mistä tää on? Tuntomerkkejä?
Sopis yhen kaverin tilanteeseen...
Meillä on avoin suhde, joten ei se pettämistä ole.
en kyllä ymmärrä missä välissä kerkeää ja jaksaa. Vois ap laittaa vähän lisätietoja jotta saisin avattua keskustelun kotona
mun miehen nimi on jussi ja mä haluaisin tietää, et pettääkö se mua? Tietääkö kukaan?
Marja, Ville-miehesi pettää sinua. Sääli sinua ja kolmea lastasi, etnekin kun edellinen äijäsi oli täysi kusipää ja tuhlasit hänen kanssaan niin monta vuotta!
pettäminen ei ole pelkkää seksiä (eikä siten verrattavissa käteenvetoon), vaan kyseessä on kyllä vahvasti tunteet mukana. Ja yhteyttä pitää ahkeraan tähän toiseen naiseen.
jolla tytär nykyisen naisen kanssa ja edellisestä liitosta myös. Hakee netistä naisseuraa. En ole tavannut koskaan, laitoin pelin poikki, yritti vielä tavoitella, mutta vaihdoin s-postiosoitteen.
Kertoi pettäneensä ainakin eka suhteen aikana, toivottavasti ei nykyisessä.
Eikö miehet koskaan paranna tapojaan???
tietämääni mieheen. En tosin ole tavannut, mutta netissä kirjoittelin.
Selittäisi monta kummallista juttua..
ku en mitenkään viitsis kaikille 15 Satu-kaverille soittaa ja vihjata että mahdollisesti on petturi-ukko
tumma siilitukka, lihava, polttaa tupakkaa, lapsia kahdelle eri naiselle?
sit ei oo mun! :)