Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöh! Sain kutsun työhaastatteluun ja kysyin

Vierailija
28.02.2011 |

työnantajalta, että voisiko haastatella kirjallisestri esiml sähköpostin välityksellä? Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja menen työhaastatteluissa ihan lukkoon. On myös masennushistoriaa yms (tätä en tietenkään kertonut). No eipä sopinut kirjallinen haastattelu joten siinä meni mahdollisuus!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen työ olis ollut kyseessä?

Vierailija
2/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyllä minäkään suostuisi työnatajana moiseen. Aika absurdi ajatuskin. Kirjoittaahan voi vaikka miten hyvin, muta siinä ei saa kuitenkaan mitään tuntumaa henkilökemioista ja nimenomaan sosiaalisista taidoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua naamat vastakkain. Kyllä vika nyt on sussa eikä työnantajassa.

Vierailija
4/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää aina etukäteen kauheasti, mutta sitten itse tilanteessa yleensä menee hyvin. Olen 4 kertaa hakenut töitä ja joka kerta saanut paikan.

Vierailija
5/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täällä useamman ketjun verran tehnyt aloituksia näistä työnhakemisista?

Tuntuu, että viimeisen viikon aikana on ollut niin monta työhönottajaa, joka ei ymmärrä mistään mitään. Ihan syyttäsuotta vain tuhoaa toisen ihmisen elämän.

Huomaatkos: ei ole herunut sympatiaa tuskin yhteenkään ketjuista. Pitäisikö katsoa peiliin? Ryhdistäydy hyvä ihminen, niin niitä töitäkin varmaan löytyy.

Vierailija
6/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa työssä on ainakin vähän asiakaspalvelua.

Vierailija
7/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes liity asiakaspalvelua. Pystyn työkavereiden jne. kanssa toimimaan normaalisti, mutta ainoastaan nuo haastattelutilanteet on sellaisia, joissa tämä minun vika on hallitsematon. Olisin kyllä menettänyt työn joka tapauksessa, jos olisin sinne haastatteluun mennyt. Ajattelin vaan kokeilla kepillä jäätä ja kysyä, jos kirjllisesti olisi mahdollista. ap

millainen työ olis ollut kyseessä?

Vierailija
8/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuohon jokin lääkitys löydy.

Vierailija
9/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kadonnut siinä vaiheessa kun olet itse tilanteessa.. silloin et ois enää niin paljoa jännittänyt

tai oisit menny käymään ko firmassa vieden hakemusket paperilla perille asti.. oisit nähny vilauksen työpaikasta ja et ois jännittäny enää niin paljoa (ehkä työkavereistakin)

mä niin toivon tän olevan provon mut tod näk tälläsiä ihmisiä on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme