Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut huonoa harjoittelupaikkaa opiskellessa?

Vierailija
28.02.2011 |

Mikä paikassa oli huonoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutama huono on jäänyt mieleen. Yhteenkin menin itkun kanssa lähes joka aamu ja itkun kanssa lähdin pois.

Se paikan johtaja oli vaan niin uskomattoman ilkeä. Millon oli sanomista mun vaatteista, mun puheesta, mun tavasta olla lasten kanssa, mun eväistä, mun tavasta antaa näyttöä ym ym. Johtaja ei ollut edes mun työpaikkaohjaaja, joten periaatteessa ei olisi ollut mitään sanomista esim. näyttöön, jonka kaikki muut olivat arvostelleet kiitettäväksi!

Tuon harjoittelukokemuksen jälkeen harkitsin jättäväni jo koko alan..

Vierailija
2/3 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kellään ole ollut kovin häävejä kokemuksia mistään paikasta, yleensä pomot on vähätteleviä ja laittavat tekemään paskahommat ilman mitään kiitosta saateeka palkkaa hyvin tehdyn työn jälkeen.

Pahin oli viimevuonna siskollani joka oli työharjoittelussa eräällä huoltoasemalla/kaupassa, pomo oli ollut aivan kammottava, kännykän käyttö oli kiellelly niin tarkasti että ruokatauolla takahuoneessa, jossa ei ollut kelloa, ei saanut kännykästä katsoa edes kelloa koska pitää mennä takaisin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuusa, nimi oli jotenkin houkutteleva, tai jotain. Yrittäjät oli tosi sopeutuvaisia ja kivoja, siellä vaan sattuu olemaan yks, "maailman paras kaikessa", keski-ikäinen nainen töissä. Se oli aikuisopiskelijalle aika latistava kokemus, mitään ei osattu tehdä oikein (siis samalla tavalla kun hän, sehän on se ainoa ja oikea tapa), töitä huuteli ohikulkiessan, niinku hoputtamalla. Kun yrittäjien silmät ja korvat välttin niin ite piruhan se oli, mulkoili ja ilkeili minkä osas, hyi hitto mikä kokemus. Se ammatti jäi sikseen, ehkä onneksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä