Kyklooppitauti, voiko jäädä henkiin?
Jos sikiöllä on todettu kyklooppitauti niin voiko jäädä henkiin vai onko pakko tehdä abortti tai kuoleeko muuten kohtuun?
Kommentit (14)
Jos ap:lla tosiaan tällainen tilanne, eikä kysymys ole hypoteettinen, niin VOIMIA toivon teille! Itse jatkaisin raskautta, oli lapsella mikä vain, mutta te teette sen mikä teistä oikealta tuntuu! Itse kysymykseen en osaa vastata, kuulin sairaudesta ensimmäisen kerran nyt.
josta eräs äiti kyseli kuvia vauvojen nenistä.
Joten ap...
josta eräs äiti kyseli kuvia vauvojen nenistä.
Joten ap...
Minä kyllä tekisin abortin ja heti
mutta kaikilla on oikeus elää. kestää se elämä sitten hetken tai vähän kauemmin
En tiedä vastauta kysymykseesi mutta jos tilanne sattuisi omalle kohdalleni niin päätyisin todennäköisesti aborttiin. Mielstäni tällaisisten sairauksien kohdalla pitäisi ajatella lapsen parasta ja pohtia olisiko lapsi onnellinen jos syntyisi. En voi kuvitellakaan miltä tuntui siltä äidistä, jonka kehitysvammainen lapsi toivoi, että äiti olisi aikanaan saanut tietää sairaudesta ajoissa ja päätynyt aborttiin.
Mikä siinä keskellä naamaa on?Suu vai?Silmä?
Ei tuu nauttii elämästään hirviönä.
Eivät montaa päivää syntymän jälkeen elä. Ja varmaan hyvä niin, niin kauhea kun se on sanoa.
kykloopeilla on vain yksi silmä
Ja silmät, joita yleensä on kyllä 2, ovat tuossa linkin kuvassa ylempänä näkyvät vähän sieraimennäköiset.
KUVA EI HERKILLE!!!!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3a/Cyclopia.jpg