Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen nainen, 3 lasta kolmelle eri isälle....

Vierailija
28.02.2011 |

Mitä mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan edes nähnyt ko. henkilöä?

Vierailija
2/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei mulle kuulu, mutta eipä käy kateeksi. Lapsiparat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis itselle käynyt sama homma, niin aloittaisin pyrkimisen parempaan välittömästi.

En antais moisen pikkuseikan latistaa mua, Ekana hoitaisin koko perheelle saman sukunimen ja yksinhuoltajuuden jokaisesta lapsesta. Hoitaisin lapset hyvin, kouluttautuisin kunnolla, hankkisin duunin, ostaisin kodin.

Enkä panis kenenkään kanssa, kuin vasta sitten kun nuorin on muuttanut kotoa pois.

Vierailija
4/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti muukin elämän hallinta ihan hunningolla.

Vierailija
5/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri lasta kolmen eri isän kanssa, kaikista yksinhuoltajuudet, kaksi eri ammattia ja hyvässä työpaikassa. kaikin puolin tosi hyvin asiat, ollaan onnellisia ja iloisia.

nyt vaan on käynyt näin, pari kertaa ehkäsy pettänyt ja ensimmäinen oli suunniteltu, abortti ei kuitenkaan ole koskaan ollut minulle vaihtoehto koska voin hyvän kodin tarjota lapsille.

ainiin, olen siis yh ja ikää 28.

Vierailija
6/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sulla ei voiskaan asiat olla noin!!

Vierailija
7/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tai tiedän tapauksen, oikeastaan kaksin kappalein.

Ensimmäinen on tosiaan alle 30, vähän yli 20, ja toive perhestä oli kova. Suhde ei kuitenkaan onnistunut, mutta lapsi on, yhteyttä isään ei juurikaan ole. Löytyi toinen mies, ja kuvitelma että tämän kanssa... no, ei onnistunut, eikä tämäkään isä kuvioissa juuri ole.

Kova toive perheestä, parisuhteesta, hyvästä miehestä, mutta ongelmana että sitten taas löytyi kapakasta se sälli, jolle alettiin odottaa lasta. Miten joku voikaan olla niin typerä, että kuvittelee, että kapakasta löytyy se raitis, perhekeskeinen ja ns. hyvä mies??

Vauva on syntynyt, kolmas lapsi kolmannelle eri miehelle ja ikää just se 30 v, ei koulutusta, ei ammattia.

Toinen tapaus oli kyllä jo yli 30 v kun sen kolmannen miehensä tapasi. Ensimmäinen liitto ei vaan onnistunut, ja toinen lapsi syntyi lyhyestä suhteesta. Aborttiko olisi pitänyt tehdä? Nainen päätti pitää lapsen suvun paheksunnasta huolimatta.

Yksinhuoltajavuosien jälkeen löytyi mies, jonka kanssa meni naimisiin ja sai kaksi lasta tämän kanssa.

Koulutus ja ammatti tällä naisella kyllä oli ja on, ja oiskeli lisää jatkokoulutusta yksinhuoltaja-aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän