Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta ihan ok että lastenpsykologi polttaa marihuanaa

Vierailija
28.02.2011 |

vapaalla,olen itse todistanut kesällä 2006,vähän olin hölmistynyt mutta vielä enemmän siksi että valehteli mulle ettei koskisi koska kaverinsa tyttö viety huumeista sijaisperheelle.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vedän paukut silloin tällöin, siitä tulee mukavan rento olo ja parhaimmillaan on tosi hyvät fiilarit. Alkoholia taas menee hyvin vähän, koska se turruttaa niin pahasti.

Mutta mitään kemiallisia huumeita - siis muita kuin satunnaisesti alkoholia - en kokeilisi mistään hinnasta. Ei kiinnosta. Alkoholi on sentään puhdasta kun se on valvotusti valmistettua.

Ja tuo kukka on takuuvarma luonnontuote jos sen kasvattaa itse eikä ostele kadulta.

Vierailija
22/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tekin jotka kauhistelette ja hirvistelette asiaa, ostatte viisi grammaa ja teette siitä kaakaon.

Päivittelette että olipas hirveää ja hih hih.

Lopulta kukaan ei muista että se edes oli laitonta. Naurettavaahan se laittomuus oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tekin jotka kauhistelette ja hirvistelette asiaa, ostatte viisi grammaa ja teette siitä kaakaon.

Päivittelette että olipas hirveää ja hih hih.

Lopulta kukaan ei muista että se edes oli laitonta. Naurettavaahan se laittomuus oli.

Kerrasta voi saada psykoosin. Ei kiinnosta!!

Vierailija
24/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellisuudessa tapahtunut muuta kuin että joka viikonloppu joku hakataan, puukotetaan hengiltä humalapäissään.

Vierailija
25/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on vielä todistamatta. Tavallinen ihminen, jolla ei ole psykoottisia tai skitsofreenisiä taipumuksia ei yhdestä budisätkästä mene psykoosiin.

Vierailija
26/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuullut vanhan tarinan jossa hassiksen kokeilija menee niin vahvasti pilveen että kuvittelee olevansa appelsiini ja hyppää ulos ikkunasta.

Se on höpö tarina, tarkoitettu lasten säikyttelyyn ja nähtävästi onnistui. Etkö ole miettinyt jälkikäteen tarinan todenmukaisuutta?

Vierailija
27/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on vielä todistamatta. Tavallinen ihminen, jolla ei ole psykoottisia tai skitsofreenisiä taipumuksia ei yhdestä budisätkästä mene psykoosiin.

Siihen vaaditaan pitkää päivittäistä käyttöä aamusta iltaan. Kuukausien tai vuosien ajan.

Psykoosi väite on aivan höpö.

Vierailija
28/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta tyyppiä jotka saa viinasta joka kerta sellaisen psykoosin että pitää alkaa vittuilla/mököttää/haastaa riitaa/tapella/törmäillä seiniin ja oviin/sammua eteiseen jne.

Jos se olisi vain laillista niin valitsisin marihuanan anytime ennen viinaa.

Vierailija
29/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta tyyppiä jotka saa viinasta joka kerta sellaisen psykoosin että pitää alkaa vittuilla/mököttää/haastaa riitaa/tapella/törmäillä seiniin ja oviin/sammua eteiseen jne.

Meinaatko ettet maripäissäsi voisi myös riehua?

Vierailija
30/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuullut vanhan tarinan jossa hassiksen kokeilija menee niin vahvasti pilveen että kuvittelee olevansa appelsiini ja hyppää ulos ikkunasta.

Se on höpö tarina, tarkoitettu lasten säikyttelyyn ja nähtävästi onnistui. Etkö ole miettinyt jälkikäteen tarinan todenmukaisuutta?

Se on appelsiinin kokeilija joka menee appelsiinista niin sekaisin että päättää kuoria itsensä, koska appelsiini on niin hyvää ja kuvittelee itsensä sellaiseksi.

Vierailija
31/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä kananbiksesta ihminen ei vaan riehu. Se rauhoittaa mielen ja poistaa agressiivisuuden. Sekakäyttäjät toki riehuvat.

Alkoholin ja kipulääkkeiden yhteisvaikutuksesta mennään psykoosin todella herkästi.

Vierailija
32/36 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule enpä ole vielä kuullut henkilöstä joka marihuanaa poltettuaan olisi sen vuoksi alkanut käyttäytyä aggressiivisesti. Ziisös mitä urpoja.

Vierailija
33/36 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen käsitys lain yläpuolella olemisesta.

No karman laki toimii ja miten toimit nyt tulee burangina takaisin.Joka toiselle kuoppaa kaivaa,itse sinne lankeaa.

Katselin juuri muuten kaupasta ostamaani DVD levyä tietokoneohjelmalla joka teki siitä katsomisesta suomen tekijänoikeuslain mukaan laitonta. Ja niin tekee varmaan moni kaverisikin. Kai ilmoitat poliisille, kun niin tapahtuu.

Ja palatakseni siihen kannabikseen, olisitko valmis noudattamaan lakeja jos huumausaineita kohdeltaisiin laissa niiden vaarallisuuden ja riippuvuusluokitusten mukaan :) Eli yhtäkkiä sun pitäis soitella poliisille Suomen kansallishuume alkoholin ja tupakan käyttäjistä :) Nekun on suuremmalla haittaluokituksella kuin nuo miedot huumeet kuten kannabis ja khat :)

Vierailija
34/36 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkitusti menevät opiskelemaan tuota kun oma pää ei oikein toimi toivotulla tavalla. Siis noin 70 %:a opiskelijoista ilmoitti syysi opiskelulle, että oma pää on sekaisin. Antaahan se tietenkin tietotaitoa kun on itse hullu niin voi sitten auttaa helpommin muita.

Vierailija
35/36 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaalla,olen itse todistanut kesällä 2006,vähän olin hölmistynyt mutta vielä enemmän siksi että valehteli mulle ettei koskisi koska kaverinsa tyttö viety huumeista sijaisperheelle.

- Joku lastenpsykologi polttaa vapaa-ajallaan kannabista, ja se on pahasta.

- Mutta kun sairaanhoitajat käy kesken työpäivän tupakalla, se on ok.

Kumpikohan noista onkaan vaarallisempi ja riippuvuutta aiheuttava aine...

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42718000/gif/_42718419_drugs_grap…

Kyllä me eletään hienossa yhteiskunnassa. Ja lisää hienonee kun kristillissosialistit saa 20% äänistä.

Vierailija
36/36 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kovempiin huumeisiin.

Kova ja rankka lapsuus varmaan ajaa jopa psykologin kokeilemaan outoja juttuja.Mua ei oo koskaan kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi