Onko sinusta ihan ok että lastenpsykologi polttaa marihuanaa
vapaalla,olen itse todistanut kesällä 2006,vähän olin hölmistynyt mutta vielä enemmän siksi että valehteli mulle ettei koskisi koska kaverinsa tyttö viety huumeista sijaisperheelle.
Kommentit (36)
vapaa-ajallaan tekee jos sillä ei ole vaikutusta siihen työhön.
juo liikaa,polttaa liikaa jne.
Tietenkään "unelman" työntekijät eivät ymmärrä kaverin kaksijakoisuutta,kieroa luonnetta.
Pössyttely ei sen pahempaa ole. Tuskin tilivelvollinen sinulle siitä mitä vapaa-ajallaan tekee kunhan työnsä hoitaa ja ei ole päihteiden vaikutuksen alaisena työajalla.
vapaalla,olen itse todistanut kesällä 2006,vähän olin hölmistynyt mutta vielä enemmän siksi että valehteli mulle ettei koskisi koska kaverinsa tyttö viety huumeista sijaisperheelle.
Jos tämä rouva vielä näkyy sätkä suussa,soita poliisit paikalle.
Jos tämä rouva vielä näkyy sätkä suussa,soita poliisit paikalle.
Ei varmaankaan edes aavista että olen nähnyt.Lisäksi on huudellut mulle humalapäissää/huumeissa uhkauksia.Kuulin jälkikäteen että olisi bi/seksu?
Tämä tuli myös yllätyksenä.Näin huonosti me tunnemme toisiamme.
jos vapaa-ajan vietto ei häiritse työntekoja. Tosin tuo marihuanan poltto on laitonta, ymmärrän kyllä valehtelun mutta ei taida olla sinullakaan kaikki porot suodatimessa.
Taitaa tulla avioero heti kun mies jää pettämisestä kiinni.Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa.Käräjäoikeuteen kumpi tahansa voi viedä paprut,sä voit karkoittaa sen vuokralaisen pois ja muuttaa loftiin takas.Rivari vaan myyntiin tai ukko jää uuden muijan kanssa sinne asumaan.
outo psykologi jos ei tätä tiedä.Pitäiskö käräyttää se työpaikalla.
outo psykologi jos ei tätä tiedä.Pitäiskö käräyttää se työpaikalla.
Pitäisköhän sun palata vielä koulun penkille ?
Ajatella :)
Arvaas mitä, mä näin kerran kun meitin nauvolatäti joi olutta vapaa-ajallaan. Saatto ottaa tiukempiakin...
Pitäisköhän se käräyttää, sillä eihän neulotädeillä ja lastenpsykologeilla saa olla vapaa-aikaa.
Ihmeellinen käsitys lain yläpuolella olemisesta.
No karman laki toimii ja miten toimit nyt tulee burangina takaisin.Joka toiselle kuoppaa kaivaa,itse sinne lankeaa.
Ajatella :)
Arvaas mitä, mä näin kerran kun meitin nauvolatäti joi olutta vapaa-ajallaan. Saatto ottaa tiukempiakin...
Pitäisköhän se käräyttää, sillä eihän neulotädeillä ja lastenpsykologeilla saa olla vapaa-aikaa.
Ja ne neuvolan tädit sitten pilaavat pikkulapset. Tarttuuhan tuollaiset pahat tavat niin kuin juopottelu! Onkohan tuonkaan neuvolantädin hoitamia lapsia tutkittu ollenkaan, että miten monen elämän on alkoholi tuhonnut.
Samalla tavalla se psykologi tuhoaa hoidokkinsa. Karmeata.
Kyllä se nyt on ihan puppujuttua tuo "paha marihuana aiheuttaa kiinnostuksen..."; Niin moni polttelee, tuntematta mitään kiinnostusta vaffempiin "aineisiin". Marihuanan rinnastaminen vahvoihin huumeisiin on kuin rinnastaisi hyttysen ja sarvikuonon - no, eläimiä molemmat. Ja jos rappukäytävässä "haisee huumeet", voi olla onnellinen itsensä ja naapurin puolesta. Se on se marihuana, joka tuoksuu;ei asu naapurissa ainakaan rapajuoppo silloin häiriköimässä. Jos joku häiriköi ja sekoilee marisätkää polttaen, niin kyllä ko. henkilö todennäköisesti sekoilee ihan luonnostaan, ei se siitä sätkästä johdu. Mimmonenkohan lapsuus - tai mikälie - se ajaa ihmisen kauhistelemaan jonkun sätkänpolttoa? Ehkä et keksi mitään muuta kohdetta, johon nähden voisit tuntea ylemmyyttä?
vapaa-ajallaan tekee jos sillä ei ole vaikutusta siihen työhön.
huumeiden käyttö on rikollista-myös vapaa-ajalla!ja taas nähtiin nää psykologit sun muut terapeutit.vaikuttaa aika lailla psyykeen!!!voi pukaista skitsofrenian,jos piilevä geeni.todella typerää!!!!!
Kyllä se nyt on ihan puppujuttua tuo "paha marihuana aiheuttaa kiinnostuksen..."; Niin moni polttelee, tuntematta mitään kiinnostusta vaffempiin "aineisiin". Marihuanan rinnastaminen vahvoihin huumeisiin on kuin rinnastaisi hyttysen ja sarvikuonon - no, eläimiä molemmat. Ja jos rappukäytävässä "haisee huumeet", voi olla onnellinen itsensä ja naapurin puolesta. Se on se marihuana, joka tuoksuu;ei asu naapurissa ainakaan rapajuoppo silloin häiriköimässä. Jos joku häiriköi ja sekoilee marisätkää polttaen, niin kyllä ko. henkilö todennäköisesti sekoilee ihan luonnostaan, ei se siitä sätkästä johdu. Mimmonenkohan lapsuus - tai mikälie - se ajaa ihmisen kauhistelemaan jonkun sätkänpolttoa? Ehkä et keksi mitään muuta kohdetta, johon nähden voisit tuntea ylemmyyttä?
todistan omasta ja asiakkaitteni puolesta!
mt- ammattilaiset, joilla on itsellä ollut ongelmia, tajuaa potilasta paremmin kokemukseni mukaan.
kyllähän ap:n kirjoituksista huomaa että ei hän itsekään ihan normaalisti käy.
Mutta olen kyllä miettinyt ilmoitusta esimiehille tms. kun tuttavapiirissäni on kannabista JA MUITAKIN huumeita käyttävä sekä pillereitä väärinkäyttävä psykologi ja kaksi päihdetyöntekijää, joilla on alkoholiongelma. Ainakin toinen näistä varastaa lääkkeitä työpaikaltaan sairaalasta. En vain oikein tiedä, kuinka toimisin.
Kyllä näiden kaikkien toiminta on sellaista jo, että se vaikuttaa töiden hoitamiseen. Jos haluaa poltella huumehia, voi tehdä jotain muuta työtä. Samoin alkoholiongelmainen voi mennä joihinkin ihan muihin hommiin kuin "auttamaan" muita dokuja!
kyllähän ap:n kirjoituksista huomaa että ei hän itsekään ihan normaalisti käy.
Mutta olen kyllä miettinyt ilmoitusta esimiehille tms. kun tuttavapiirissäni on kannabista JA MUITAKIN huumeita käyttävä sekä pillereitä väärinkäyttävä psykologi ja kaksi päihdetyöntekijää, joilla on alkoholiongelma. Ainakin toinen näistä varastaa lääkkeitä työpaikaltaan sairaalasta. En vain oikein tiedä, kuinka toimisin.
Kyllä näiden kaikkien toiminta on sellaista jo, että se vaikuttaa töiden hoitamiseen. Jos haluaa poltella huumehia, voi tehdä jotain muuta työtä. Samoin alkoholiongelmainen voi mennä joihinkin ihan muihin hommiin kuin "auttamaan" muita dokuja!
epäilen että lääkkeitä katoaa jos et halua sanoa nimiä.tosi sairasta porukkaa.mari aiheuttaa halluja,ilmankos niin hulluja txt tääl aina!!!kamapäissään kirjottelee!surullista!
valitettavasti myös terveydenhuollon työntekijöillä on alkoholi-, lääke- ja huumeongelmia. Ihan kaikilla tasoilla lääkäreistä hoitajiin.