Sain ihanaa suuseksiä
kun hieman ajelin karvakuontaloa alapäässä. Itselläni oli paljon seksikkäämpi olo ja pystyin nauttimaan siitä. Mies oli ihan hurmiossa... :)
Kommentit (7)
Itse muistan lämmöllä erästä eteläsuomalaista rouvaa. Tapasimme chatissa, ja puhelimessa hän sitten kysyi "tykkäätkö siitä kun on karvat ajeltu?" Ja tykkäsinhän minä!
Olin jutellut usein erään Etelä-Suomessa asuvan rouvan kanssa. Juttelimme useinkin...kerran hän kysyi, "Pidätkö posliinista".
Vastasin pitäväni... en ole nähnyt kenenkään laukeavan niin voimalla kuin tämän posliinirouvan. Mahtava
Tiedä vaikka puhumme samasta rouvasta
... ja oli kyllä tosi kiihkeä tapaus. Jaksoi vaikka kuinka kauan.
sain kaikista parasta suuseksiä pari viikkoo sitten tapasin ihanan miehen ja jostain syystä suostuin meneen hänen luokse ja heti ekalla kertaa ensin hän otti multa kaikki suuhunsa ja mä tein hänelle saman naida en hänen antanut,parempaa suihin ottoo en ollut ennen saanut mutta nyt jälkeenpäin kyllä kerran pari viikossa kun oon jäänyt "ylitöihin",ja mä kun olin aina luullut että oon umpi hetero.
Kyllä se on niin säälittävää tuo nahkurien fanaattinen ihannointi lapsia kohtaan, miksi pedofiilit on mieluiten lasten kanssa saunassa? Niinpä..
Itse muistan lämmöllä erästä eteläsuomalaista rouvaa. Tapasimme chatissa, ja puhelimessa hän sitten kysyi "tykkäätkö siitä kun on karvat ajeltu?" Ja tykkäsinhän minä!
Aiai kyllä se on herkkua kun on poslari, siihen vielä ulkonevat häpyhuulet. Pillua on kiva nuolla, imeä ja vähän näykkiä häpyhuulia ja sormin levitellä niitä. Sehän siinä on että pillu pitäisi ajella määräajoin, sänki on inhottava samoten kun meillä miehillä vaimoni sanoo ainakin että pistelee.