Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen päällä --mitä mies tykkää asennosta?

Vierailija
28.02.2011 |

Meillä mies usein pyytää minut päälle ja se on kyllä yksi suosikkiasento minulle. On aika äänekästä sutinaa, myönnän.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tullaan !!

Vierailija
22/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnaamalla täälläkin, kun on lyhyt kalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota lahnaamista. Minä saan parhaimmat orkut juuri ratsastaessa, kun hieron miehen penistä g-pisteeseeni. Mieheni voi saada useita orgasmeja peräkkäin, ja huokailee pyörtymisen pisteessä, että "voi tuota lantion liikettä".

Mikä tässä on muka vikana?

Vierailija
24/39 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota lahnaamista. Minä saan parhaimmat orkut juuri ratsastaessa, kun hieron miehen penistä g-pisteeseeni. Mieheni voi saada useita orgasmeja peräkkäin, ja huokailee pyörtymisen pisteessä, että "voi tuota lantion liikettä".

Mikä tässä on muka vikana?

Vierailija
25/39 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras vaihtoehto.

Vierailija
26/39 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos nainen ei vatkaa pilluaan etee-taakse vaan kyykkyratsastaa ylös ja alas koko kyrvän mitalla siten, että terska pysyy juuri ja juuri sisällä. Vaatii naiselta kuntoa ja reisiä toisinkuin "lahnaratsastus".

Vierailija
27/39 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että olen selin mieheen, silloin on kuulemma muhevat näkymät ja pääsee sormeilemaan peppuakin:)

Vierailija
28/39 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en

Vierailija
29/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä vaimoni on mahtava selin minun päin minusta vaimon tissit ovat ihanamat kuin jalat se on minus kun vaimoni hillitömät tissit naaman ja niskan tunmaan ja puuhu sekskästi tuhmia vaimo ihana ja saavaat koskea seksikästä vatsaa ja pyllyä ja suuta no joskus kuitenkin

Vierailija
30/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, mutta pitää ratsastaa koko kyrvän mitällä eikä vatkata pillua eteen ja taakse, mitä jotkut tekevät. Se ei tunnu yhtään hyvältä ja siinä on sitten yritettävä saada nainen hienovaraisesti pois päältä, jotta pääsisi vielä yrittämään pelastaa tunnelmaa paremmassa asennossa. 

Vierailija
31/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siten että olen selin mieheen, silloin on kuulemma muhevat näkymät ja pääsee sormeilemaan peppuakin:)

Tämä pitää kokeilla . Parasta kun voi työntää sormen Anukseen.

Molemmat tykkäämme kun naisen anusta runkataan

Vierailija
32/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyll.välill viäl sillai ett selkä miestä päin.ni maisemat avautuu paremmin.samalla voi pyllyä pitää hyvänä.nam nam..

Vierailija
33/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se lantionliike. Ylös alas pompiminen on typerää heilumista. Nautinnon saa tiiviistä lantionliikkeestä.

Niin nainen saa mutta mies ei saa mitään nautintoa siitä edes takaisin vatkaamisesta.

Vierailija
34/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jos nainen ei vatkaa pilluaan etee-taakse vaan kyykkyratsastaa ylös ja alas koko kyrvän mitalla siten, että terska pysyy juuri ja juuri sisällä. Vaatii naiselta kuntoa ja reisiä toisinkuin "lahnaratsastus".

vaan sattuu osumaan oikeaan kohtaan. Lahnaratsastan lopun ikääni, koska sillä tavalla saan jumalattomia orgasmeja. Sori. =)

Tässä taas huomataan se naisten seksin harrastaminen. Oma nautinto ja miehellä ei merkitystä.

Mieheltä kyllä vaaditaan vaikka mitä mutta itse ei tehdä mitään miehen eteen

Vierailija
35/39 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se lantionliike. Ylös alas pompiminen on typerää heilumista. Nautinnon saa tiiviistä lantionliikkeestä.

Niin nainen saa mutta mies ei saa mitään nautintoa siitä edes takaisin vatkaamisesta.

Ei mua ainakaan haittaa yhtään jos tyttöystävä nauttii, kyllä mä sen hetken kestän ilman omaa nautintoa mikä menee tyttöystävän "tulemiseen". Sitäpaitsi musta on helvetin kiihottavaa samalla hypistellä ihania pystyjä rintoja ja pientä pyöreää pebaa. Typerää edes valittaa moisesta.

Vierailija
36/39 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaan sattuu osumaan oikeaan kohtaan. Lahnaratsastan lopun ikääni, koska sillä tavalla saan jumalattomia orgasmeja. Sori. =)

Eli olet kiinnostunut vain omasta nautinnostasi. Toisin sanoen vain runkkaat miehen avulla. Ei todellakaan jatkoon.

Vierailija
37/39 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa yhtään jos tyttöystävä nauttii, kyllä mä sen hetken kestän ilman omaa nautintoa mikä menee tyttöystävän "tulemiseen". Sitäpaitsi musta on helvetin kiihottavaa samalla hypistellä ihania pystyjä rintoja ja pientä pyöreää pebaa. Typerää edes valittaa moisesta.

Mikä siinä sitten on ettei naiset kestä odottaa hetkeä ilman omaa nautintoa sillä välin kun mies nauttii? Ei toki kaikki mutta monet lyttäävät miehen itsekkääksi ja/tai huonoksi sängyssä, jos hän tekee jotain mistä nauttii itse, mutta nainen ei. Eikös se ole ihan yhtä typerää naisten valittaa moisesta?

Vierailija
38/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa, kun vaimon saa joskus nousemaan päälle. Hän ratsastaa ihan oikeasti liikkuen kyllä eikä vain heiluta lantiota. Ja saa sitten myös. Yleensä olen kyllä päällä kun olen ensin nuollut hänet yhteen orgasmiin. Joskus hän nousee ensin kasvojen päälle nuoltavaksi...aah

Vierailija
39/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten on ettei naiset kestä odottaa hetkeä ilman omaa nautintoa sillä välin kun mies nauttii? Ei toki kaikki mutta monet lyttäävät miehen itsekkääksi ja/tai huonoksi sängyssä, jos hän tekee jotain mistä nauttii itse, mutta nainen ei. Eikös se ole ihan yhtä typerää naisten valittaa moisesta?

En ole vielä kertaakaan jäänyt itse vaille nautintoa vaikka tyttöystävä hetkisen ratsastaakin päälläni, orgasmin jälkeen pieni hengähdystauko ja homma jatkuu kahta kiivaammin. Ja kuten sanoin musta on kiihottavaa hyväillä neidon kroppaa samalla, suukotella rintoja jne. Saatan olla sun mielestä outo, mut mulle on helvetin tärkeetä että myös tyttöystävä nauttii seksistä ja jos tuo ratsastus on keino jolla takuu varmasti saa, niin ei se multa ole pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme