mikä on avio/avoliittosi pahimmat ongelmat?
Kommentit (30)
Kuka teki mitä ja jätti tekemättä ja kenen vuoro tänään jne.
Itse haluaisin seksiä sen vähintään 2-3 kertaa viikossa, mies ehkä kerran kuussa. Ei vaan löydy mitään ratkaisua, eikä puhumisesta ole ollut mitään hyötyä. Pian 7 vuotta yhdessä ja tämä halujen eriparisuus vaivannut jo kolmisen vuotta. Voisin antaa haluistani noin puolet jollekulle haluttomalle..
mieheni haluaisi valvoa aina tosi myöhään ja nukkuakin myöhään. tästä riidellään paljon, kun minä taas elelen ihan eri vk-rytmissä. mies heräilee iltapäivän puolella, mikä aiheuttaa ongelmia kun hän ei sitten ehdi hoitamaan mitään asioita, jotka pitäisi virastoajan puitteissa toimittaa. minua taas vituttaa, kun emme koskaan mene yhdessä nukkumaan ja minä joudun heräämään 5-8 tuntia aikaisemmin kun mies. olemme siis lapseton opiskelijapariskunta, ja miehellä on koulussa tosi joustavat ajat, siis pakollista läsnäoloa vähän. siksi päivärytmin voi suunnitelma ihan mielensä mukaan. kun miehellä sitten on aikaista menoa (siis ennen puoltapäivää...) hän nukkuu aivan liian vähän koska valvoo siltikin myöhään. hänellä on outo käsitys, että ennen puoltayötä nukkumaan käyvät ovat tylsiä vanhuksia. saas nähdä miten pärjää kun työelämä kutsuu...
Niinpä se työelämä...ja viimeistään siinä vaiheessa kun teillä on lapsia, sinä hermostut totaalisesti tähän järjestelyyn. Meillä ukolla myös sama, ei millään illalla nukkumaan ja aamulla nukkuisi puolille päivin..ketuttaa, t kolmen tai paremminkin neljän äiti
siksi en hanki lapsia tai asuntolainaa tämän kanssa ennen kun olen nähnyt että muuttuuko tämä meininki mitenkään. toistaiseksi voi laittaa vaikka nuoren iän piikkiin, mutta odottelen sitä miehekken valmistumista, että nään aikooko hän aikuistua ollenkaan.
jos sun mies on noin kuriton jo nyt, niin unohda...
nm.mies 42 ja edelleen käyttäytyy kuin teini
Ai kun saisikin ihan rauhassa vaan yhtyä.
No, kyllä sekin aika tulee taas joskus!
Mulla pitää olla yläpäässä kaikki kivasti, että alapäälläkin vois jotain tehdä. Miehen taas pitäis tehdä jotain alapäällään (mielellään päivittäin), että yläpäässä olisi edes jotain kivasti.
Aina ja ikuisesti epäsuhdassa, eikä kompromisseja löydy. Varmaan vielä joskus ero edessä.
Mulla pitää olla yläpäässä kaikki kivasti, että alapäälläkin vois jotain tehdä. Miehen taas pitäis tehdä jotain alapäällään (mielellään päivittäin), että yläpäässä olisi edes jotain kivasti.
Aina ja ikuisesti epäsuhdassa, eikä kompromisseja löydy. Varmaan vielä joskus ero edessä.
Itse haluaisin seksiä sen vähintään 2-3 kertaa viikossa, mies ehkä kerran kuussa. Ei vaan löydy mitään ratkaisua, eikä puhumisesta ole ollut mitään hyötyä. Pian 7 vuotta yhdessä ja tämä halujen eriparisuus vaivannut jo kolmisen vuotta. Voisin antaa haluistani noin puolet jollekulle haluttomalle..
voisi olla mun kirjoittama!!
paitsi että ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja ongelmaa ollut 4 vuotta.. :(
Mulla pitää olla yläpäässä kaikki kivasti, että alapäälläkin vois jotain tehdä. Miehen taas pitäis tehdä jotain alapäällään (mielellään päivittäin), että yläpäässä olisi edes jotain kivasti. Aina ja ikuisesti epäsuhdassa, eikä kompromisseja löydy. Varmaan vielä joskus ero edessä.
Siis tismalleen.
Yksi ainoa kerta vuosia sitten muutti suhdettamme. Toipuminen kesti vuosia. Siis henkinen toipuminen.
eli mies valvois ties kuinka myöhään, ja nukkuis aamulla tietty pitkään. mun pitäs sitten pitää 4 lasta vähän hiljasempina. onneks aikaset heräämiset työn takia pakottaa hänet arkisin menemään suht ajoissa nukkuun.