Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ostaa 1,5-v tyttärelleen pikkukoiran!

Vierailija
27.02.2011 |

No huh huh sanon minä. Nyt Martinalla on välähtänyt ja hän on laittanut pikkukoiran Victorialle tilaukseen. Siis tyttöhän on vasta alle puolitoista vuotias!! Jotain rajaa. Sääliksi käy pikkukoiraa jo etukäteen. :(

Tässä suora lainaus Seiskan blogista:

" Ollaan puhuttu jo muutamaan otteesseen että ostettaisiin Victorialle chihuhauan pentu koska tyttö tykkää niin kauhean paljon pikkukoirista. Minun ystäväni Alex kasvattaa näitä otuksia ja vielä oikein valio yksilöitä, hän kuitenkin on minulle tarjonnut pentua jo useaan otteeseen, ei olla uskallettu ottaa ajanpuutteen ja kiireiden vuoksi. Tänään kuitenkin kun tulimme takaisin kotiin soitin puhelun Alexille ja laitoin pennun tilaukseen seuraavasta pentueesta mikä on kesä-heinäkuun vaihteessa. Victoria saa siis kesällä oman pikkuisen tyttö koiran IHANAA!!! "

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on säännöllisesti kaveripiirin koiria hoidossa ja eniten pelkään sen yhden 4-kiloisen ollessa. Tuo 4-vuotias juoksee koiran kanssa kilpaa ja pelkään lapsen juoksevan koiran päälle. Sen sijaan jonkun kultaisennoutajan kanssa saa rauhassa juosta ja touhottaa, koska koira on niin iso ja vankka, ettei lapsesta ole koiralle vaaraa, vaikka kaatuisi päälle.

Vierailija
42/47 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin vähän kestävämpää koira noin pienen lapsen perheeseen. Vaikka kääpiösnautseri tai muu ronskimpaa tekoa oleva jos ei isoa koiraa halua.

Mutta mielestäni Victoria kohteli pikkukoiraa ikäisekseen ihan nätisti, en ymmärrä miksi joku motkotti kovakouraisesta käsittelystä. Ei noin pieni vielä osaakaan koiraa käsitellä ja suurin osa mättäisi koiraa ihan kunnolla kun yrittäisi silittää. Joten siihen nähden tuo lapsi silitti ihan nätisti sitä hauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä en kestä ihmisiä, jotka ei osaa

YHDYS SANOJA!!!

Sorry vaan, mutta se kertoo jotain ihmisen koulutustasosta ja ehkä jostain muustakin...

Vierailija
44/47 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä en kestä ihmisiä, jotka ei osaa

YHDYS SANOJA!!!

Sorry vaan, mutta se kertoo jotain ihmisen koulutustasosta ja ehkä jostain muustakin...

Niin, se voi kertoa vaikka lukihäiriöstä!

Onkohan sellainen Martinalla sitten diagnosoitu? Luulisi psykoterapeutti, erikoisluokanopettaja-pedagogi (vai mikä ihme hän oliskaan...) äitinsä sen aikoinaan huomanneen. Tai ehkei sillä suutarin lapsella ole kenkiä.

Vierailija
45/47 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavan kertoa ettei chihu ole paras koira rotikan tai taaperon kaveriksi:D

Vierailija
46/47 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis kasvattajan osaavan kertoa ettei chihu ole paras koira rotikan tai taaperon kaveriksi:D

Mut kasvattajanahan tässä tapauksessa on Martinan hyvä kaveri "Alex", joka on suorastaan työntämällä työntänyt chihun pentuja jo monta kertaa aiemmin tälle porukalle, ainakin Martinan kirjoituksen mukaan. Eli se siitä kasvattajan moraalista ja tieto-taidosta...

Ei kukaan vastuullinen koirankasvattaja anna chihun pentua perheeseen, jossa on:

a) vielä noin pieni lapsi,

b) hormonipiikkejä tarvitseva molossirotuinen uroskoira,

c) perheen vastuullisilla vanhemmilla kiireinen elämänrytmi ja aikataulut (musakuviot, tanssikeikat, laulutunnit, ihan vain muutamia menoja mainitakseni),

d) pariskunnan myrskyisä on/off-yhteiselo ja rakoileva avioliitto, jota ruoditaan osapuolten toimesta erinäisissä laatujulkaisuissa viikosta toiseen.

Vielä yksi tai kaksi noista edellisistä tekijöistä voisi olla ok, mutta yhdessä nuo kaikki mainitut elementit muodostaa sellaisen aikapommin, ettei pikkukoiran ole hyvä ja turvaisa kasvaa tuollaisessa ympäristössä.

Vierailija
47/47 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te jaksatte tuhlata energiaanne Martinan ja hänen tekemistensä ruotimiseen? Miten voi ihminen, jote tunnutte vihaavan ja halveksivan, viedä teidän aikaanne noin paljon?

Ei kai tässä kyse ole Martinasta.

Itse ainakin paheksun pikkukoiran ottamista tuollaiseen sekavaan elämäntilanteeseen (edellä aiemmissa viesteissä onkin perusteluja jo monipuolisesti esitetty) ja siksi, että alle 2-vuotias lapsi "tykkää niin kovasti pikkukoirista".

Paheksuisin tuollaista käytöstä ja ajatteluketjua, oli kyseessä sitten tuntematon tai tunnettu ihminen. Jo pelkkä ajatus saa ihokarvani pystyyn pikkukoiran turvallisuuden puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän