Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Keskiarvosi

Vierailija
27.02.2011 |

yläasteen tai lukion päättötodistuksessa ja arviosi, miten se korreloi myöhempään elämääsi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aikana ennen sitä M:n ja L:n väliin ängennyttä, mikä liekään :)

En mä tiedä, miten sen pitäisi korreloida. Ylempi korkeakoulututkinto on, mutta humanistisesta = hyödytön. Palkka alle suomalaisen keskipalkan. Mies, lapsia ja kaksi kissaa on myös siunaantunut :)

Vierailija
2/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteen päättötorkan keskiarvo oli muistaakseni 7,3.

Eipä se tainnut mitenkään korreloida myöhempää elämää. Pääsin siihen kouluun ja linjalle jolle hain (laivakokki) joita töitä olen valmistumisesta lähtien tehnyt. Eli kaikin puolin putkeen on mennyt =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tutkintoa on suoritettuna

Vierailija
4/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu 8,9 ja lukio 8,8

Eli tällainen perustasainen suorittaja. Ei missään erityisen hyvä, mutta ei huonokaan. Keskitason tallaaja.

Vierailija
5/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Korreloi siinä, etten päässyt lukiotodistuksella mihinkään kouluun, mihin olisin halunnut oikeasti mennä.

Vierailija
6/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tutkintoa yliopistosta. Olen ehkä helposti oppiva, mutta en silti välttämättä kovin viisas. Olisin voinut älytä valita paremmin palkatun alan.

Vierailija
7/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen päästötokarissa 9,6

Lukiossa 5x L ja 1x B

Olen nyt 32-vuotias kolmen lapsen äiti, ammatiltani kätilö. Rakastan työtäni ja perhettäni, olen yleisestiottaen erittäin onnellinen.

Elämässäni on ollut paljon surua läheisten menetysten muodossa (olen menettänyt molemmat vanhempani nuorena).

En koe, että opintomenestykseni nuorena vaikuttaa juurikaan tämän päivän elämääni. Ehkä sillä olisi enemmän vaikutusta, jos olisin ponnistellut kovasti menestymisen eteen. Kyse on kuitenkin enempi lahjakkuudesta, luulen.

Vierailija
8/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin kauppaopisto ja myöhemmin ylempi korkeakoulututkinto.

Töissä käynyt aina, myös opiskeluasikoina osa-aikaisesti. Toisinaan koulutusta vastaavaa työtä, yleensä ei. Ei uraa, vaan pätkätöitä pätkätöiden perään ja siitä myös tykkään!

Vuositulot olleet liki aina alle suomalaisen köyhyysstandardin, mutta hyvin on silti tultu toimeen.

Ei tosiaankaan valittamista. Joku joskus huomautellut siitä, että olen veronmaksajien varoilla kahdesti kouluttautunut ja sitten teen mitä tahansa hommaa, mutta olisiko minusta yhteiskunnalle enemmän hyötyä työttömänä humanistina?

Vierailija
9/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäri, mukava perhe, onnellinen elämä. Hyvät hoksottimet ovat olleet eduksi.

Vierailija
10/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen ka. 8,8 ja lukion ka. 7,8

Lähihoitaja. Korreloi siinä, etten päässyt lukiotodistuksella mihinkään kouluun, mihin olisin halunnut oikeasti mennä

mutta menin yliopistoon ja valmistuin FM:ksi. Olen ollut duunissa ja olin hieman myöhässä lukuinnostukseni kanssa. Huomasin kuitenkin, että pänttäämällä pääsee eteenpäin.

Vierailija
11/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtorismies, jolla tohtorintutkinnon lisäksi 2 muuta yliopistotutkintoa. Kansainvälinen ura vuodesta 1999 lähtien eri yliopistoissa Suomessa ja ulkomailla sekä projektipäällikkönä eri yksityisissä firmoissa Suomessa ja ulkomailla viimeiset 9 vuotta. Ei velkaa, hyvä palkka. Ihan ok siis mennyt...

Vierailija
12/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistus taisi olla 7,4. Ei se sinällään korreloinut että minusta tuli menestyvä vaatealan yrittäjä.

Vierailija
13/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,6 ja 9,7. Hyvin on näillä papereilla päässyt av-mammaksi.

Muistelisin, että Tuksullakin on ollut yli 9 keskiarvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän