Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo Lotta Sandholm on ihan mielettömän kaunis!

Vierailija
27.02.2011 |

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jonkun muun mielestä Heather Grahamin näköinen. Mun mielestä on ihan identtinen!

Vierailija
22/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ei ole tullut kertaakaan mieleen ajatella, että Lotta olisi "kaunis" ennenkuin luin tämän ketjun. Ei hänessä mitään vikaa ole ja tykkään hänen hymystään, ja voisin ottaa itselleni sellaisen naaman häpeämättä - mutta ei, mieleeni ei ole tullutkaan että hän olisi "kaunis".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainahan on näitä jotka vänkää vastaan.. vaikka ihminen ois valittu maailman kauneimmaksi niin AINA löytyy joku joka on eri mieltä. On ihmisiä, jotka on ihan kaikilla mittapuilla laskettuna kauniita (se ei siis niinkään ole mielipide kysymys) vaan on joko kaunis tai sitten ei ole. Ja Lotta ON kaunis.. Se on niin yksinkertaista.. Kuten esimerkiksi se että Tarja Halonen ei ole kaunis.. Siks on musta niin jonnin joutavaa tulla tänne heittelee jotain et "tää on vaan mun mielipide" yms sontaa koska jotkin asiat vaan ON. Oli ihmisellä mikä mielipide tahansa. Meniköhän tää nyt jakeluun vai väännänkö vielä rautalangasta... Huoh.. Toivottavasti pääsee pitkälle!

Niin, tää on SUN MIELIPIDE! Meniköhän jakeluun vai väännänkö rautalangasta? Ei ole olemassa "kaikilla mittapuilla" laskettuna kauniita ihmisiä. On vain joidenkin ihmisten mielestä kauniita ihmisiä! Ajattele nyt :D Pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Jotkut miehet on mun mielestä äärimmäisen hyvän näköisiä ja joku toinen voi olla aivan toista mieltä..

Aivan uskomaton älykääpiö tunnut olevan.. Kyllä ihmiset voidaan luokitella kauniisiin ja ei kauniisiin. Sitten on niitä viehättäviä, nättejä ja persoonallisen näköisiä jotka toisten mielestä on kauniita toisten ei. Esim nyt vaikka Anu Hälvä.. Joidenkin mielestä on tosi kaunis, toisten ai taas ollenkaan..

Sit taas on nää Marilynit, Britneyt, Jessica Simpsonit, Carmen Electrat, missit, LOTTA, Jotka vaan ON kauniita. Ja piste.

Ei kauneus ole mileipide asia..

Viehättävyys ja nätteys, karismaattisuus yms on.. Ihminen on joka kaunis tai sitten ei ole.

Sulla vaan ei tunnu menevän jakeluun.

Vierailija
24/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten on niitä viehättäviä, nättejä ja persoonallisen näköisiä jotka toisten mielestä on kauniita toisten ei"

Niin aivan. Tässä sanot sen itsekin.

Ja ei tarvitse vääntää rautalangasta, ymmärrän kyllä mitä haet takaa. En kuitenkaan ole kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
25/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta aivan hehkui siellä lavalla. Mielettömän kaunis, olisi varmasti pärjännyt eilisissäkin kisoissa ;)

Muutenkin Lotta on idols-tytöistä mun suosikki. Ihanan pirteä, erottuu kivasti noista muista tummista tytöistä.

Vierailija
26/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sexyin mies!! Asia nyt vain on niin ja piste. Ja se kuka muuta väittää on vain kade kun ei sellaista namupalaa pysty itselleen saamaan!!!

Eli Jyrki Katainen varmasti jakaa mielipiteet, mut eipä se kyllä kuulukkaan semmosten miesjulkkisten kanssa samaan kastiin kuin esim. David Beckham, Antonio Banderas, Johnny Depp, Fernando Torres yms yms.. jotka siis ovat ihan yleisestikin KOMEITA miehiä vaikka kuka väittäis mitä.

Minä taas voisin pitää vaikka Matti-Esko Hytöstä maailman komeimpana tai vaikka Martti Ahtisaarta (jotka ei siis todellakaan sitä ole) Mutta MINUN MIELESTÄNI olisivat. Se on siis mielipide asia.. joo, taitaa mennä turhan vaikeeks..

En ees jaksa vääntää.

Kauneus ja komeus vaan joko on tai ei ole. Sellaisia ihmisiä ON ja tuntuu todella hullulta että joku väittäisi muuta.

Sit taas esim MUN MIELESTÄ nättejä ja viehättäviä,komeita, karismaattisia ihmisiä on vaikkapa Meiju Suvas, Katri Ylander, Anu Hälvä, Ville Valo,... yms yms..

Vierailija
27/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sexyin mies!! Asia nyt vain on niin ja piste. Ja se kuka muuta väittää on vain kade kun ei sellaista namupalaa pysty itselleen saamaan!!!

Eli Jyrki Katainen varmasti jakaa mielipiteet, mut eipä se kyllä kuulukkaan semmosten miesjulkkisten kanssa samaan kastiin kuin esim. David Beckham, Antonio Banderas, Johnny Depp, Fernando Torres yms yms.. jotka siis ovat ihan yleisestikin KOMEITA miehiä vaikka kuka väittäis mitä.

Minä taas voisin pitää vaikka Matti-Esko Hytöstä maailman komeimpana tai vaikka Martti Ahtisaarta (jotka ei siis todellakaan sitä ole) Mutta MINUN MIELESTÄNI olisivat. Se on siis mielipide asia.. joo, taitaa mennä turhan vaikeeks..

En ees jaksa vääntää.

Kauneus ja komeus vaan joko on tai ei ole. Sellaisia ihmisiä ON ja tuntuu todella hullulta että joku väittäisi muuta.

Sit taas esim MUN MIELESTÄ nättejä ja viehättäviä,komeita, karismaattisia ihmisiä on vaikkapa Meiju Suvas, Katri Ylander, Anu Hälvä, Ville Valo,... yms yms..

mutta miten sä selität tällä logiikalla sen, että kaikki eivät pidä Lottaa kauniina?

Vierailija
28/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle kun tuntuu nauravan koko ajan, varsinkin omille jutuilleen. Ja juu, en ole tippaakaan kade:)

Vierailija
29/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mielestäni kaunis, ihan perusmallin suomenruotsalainen Lucia-tyyppi.

Karismaa mimmissä on, mutta lauluäänessä ei yhtään mitään persoonallista tai mieleenpainuvaa.

Vierailija
30/70 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainahan on näitä jotka vänkää vastaan.. vaikka ihminen ois valittu maailman kauneimmaksi niin AINA löytyy joku joka on eri mieltä. On ihmisiä, jotka on ihan kaikilla mittapuilla laskettuna kauniita (se ei siis niinkään ole mielipide kysymys) vaan on joko kaunis tai sitten ei ole. Ja Lotta ON kaunis.. Se on niin yksinkertaista.. Kuten esimerkiksi se että Tarja Halonen ei ole kaunis.. Siks on musta niin jonnin joutavaa tulla tänne heittelee jotain et "tää on vaan mun mielipide" yms sontaa koska jotkin asiat vaan ON. Oli ihmisellä mikä mielipide tahansa. Meniköhän tää nyt jakeluun vai väännänkö vielä rautalangasta... Huoh.. Toivottavasti pääsee pitkälle!

Niin, tää on SUN MIELIPIDE! Meniköhän jakeluun vai väännänkö rautalangasta? Ei ole olemassa "kaikilla mittapuilla" laskettuna kauniita ihmisiä. On vain joidenkin ihmisten mielestä kauniita ihmisiä! Ajattele nyt :D Pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Jotkut miehet on mun mielestä äärimmäisen hyvän näköisiä ja joku toinen voi olla aivan toista mieltä..

Aivan uskomaton älykääpiö tunnut olevan.. Kyllä ihmiset voidaan luokitella kauniisiin ja ei kauniisiin. Sitten on niitä viehättäviä, nättejä ja persoonallisen näköisiä jotka toisten mielestä on kauniita toisten ei. Esim nyt vaikka Anu Hälvä.. Joidenkin mielestä on tosi kaunis, toisten ai taas ollenkaan..

Sit taas on nää Marilynit, Britneyt, Jessica Simpsonit, Carmen Electrat, missit, LOTTA, Jotka vaan ON kauniita. Ja piste.

Ei kauneus ole mileipide asia..

Viehättävyys ja nätteys, karismaattisuus yms on.. Ihminen on joka kaunis tai sitten ei ole.

Sulla vaan ei tunnu menevän jakeluun.

ja Lotalla on mielestäni raskaat yläluomet, vaikka sievä tyttö onkin. Mutta sinun mielestäsi muiden mielipiteet eivät taida olla valideja...

Vierailija
31/70 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lotta se nainen joka karsinnoissa puhui jatkuvasti omasta ulkonäöstään? Että kuinka ihmiset olettavat hänen laulavan tietynlaisia lauluja koska hän näyttää "tältä". Usein otti esille ulkonäkönsä ja kuinka flirttailee yleisölle. Vaikutti siltä ettei malta odottaa että muut kommentoisivat hänen ulkonäköään, vaan nostaa sen automaattisesti itse esille.

Mutta en ole varma oliko juuri sama nainen, tämä nainen näytti lähemmäs kolmekymppiseltä. Ihan kaunis nainen oli, tiedosti sen varsin hyvin itsekin.

Vierailija
32/70 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta aivan hehkui siellä lavalla. Mielettömän kaunis, olisi varmasti pärjännyt eilisissäkin kisoissa ;) Muutenkin Lotta on idols-tytöistä mun suosikki. Ihanan pirteä, erottuu kivasti noista muista tummista tytöistä.

Vierailija
34/70 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä hoikka blondi, hymyileväinen, raskaat luomet, jopa samalla tavalla "poimuinen" naama kuin joku sanoi ;)

En ole koskaan pyrkinyt laulu (tai muihinkaan)kilpailuihin, mutta silti mun ulkonäkö/olemus on aina ärsyttänyt monia. mielenkiintoista huomata, että Lottakin ärsyttää samalla tavoin.

Vierailija
35/70 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hymyilee paljon. Mutta tietää itsekin olevansa kaunis ja on liiankin tietoinen tästä..

Sen huomaa sanomisista ja käytöksestä.

Ja laulutaito porukan heikoin näistä tytöistä.

Ja tämä yhdistelmä saa minut ajattelemaan että seuraava tippuja tytöistä on hän. Toivottavasti.

Vierailija
36/70 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis perusnaama, mut pirteä luonne :) Ei erottus mun silmään massasta mitenkään, tiedän paaaaljon kauniimpia ihmisiä (muun muassa omissa ystävissäni).

Mut niin se vaan on, että kauneus ON katsojan silmässä, vaiks täällä joku pitääkin omaa mielipidettään yleisenä maailmantotuutena.

Vierailija
37/70 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ylimielinen, mikä tekee hänestä ikävän oloisen likan.

Vierailija
38/70 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta mitenkään erityiskaunis. Ruma hamppu tukka.

Vierailija
39/70 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kivaa että me kaikki näemme niin eri tavoin! Minusta oli tosi kaunis se tumma tyttö joka on jo pudonnut - olikohan nimeltään Anna?

Vierailija
40/70 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin säteilee lavalla. Pidän itseänikin nimenomaan nättinä, söpönä, mutten kauniina. Kauneus on jotain "komeampaa" kuin hieman arkisempi nätteys.

Toivon, että menee suomenruotsalaisuuden piikkiin (ja siis kielitaidon) se, että Lotta usein puhuu, ettei voi mitään sille, että näyttää "tältä". Ja se "tältä" tarkoittaa kyllä selvästi = näin kauniilta. Jos sanoisi vaikka että ei voi ulkonäölleen mitään tai ei voi mitään sille miltä näyttää, niin se ei kuulostaisi yhtään niin leuhkalta kuin sanavalinta ettei voi mitään sille että näyttää _tältä_. Hienoisia eroja, joita ei ilmeisesti hoksaa jos suomi ei ole äidinkieli.