Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo Lotta Sandholm on ihan mielettömän kaunis!

Vierailija
27.02.2011 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä niin aurinkoinen nuori nainen, kuin vaan voi olla. On niitä ihmisiä, joiden perusilme on hymy. Ihana ihana ihana! :)

ei mielettömän kaunis.

No kai kun on tekopirteä tekohymy tekokasvoillaan koko ajan, ärsyttävin ihminen vähään aikaan!!!!

Vierailija
62/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ole mitattavaa ja absoluuttista! Toki esim. 0,70 vyötärö-lantio -suhde on biologisessa mielessä miehistä viehättävä, mutta ei sen omaaminen tarkoita, että nainen olisi erityisen kaunis (minulla on täsmälleen tuo, eikä sillä kyllä mitään erityishuomiota saa :D).

Symmetriset kasvot ovat yleensä kauniit, mutta kauneus on paljon muutakin kuin symmetriaa!

Minusta tuo tyttö ei ole erityisen kaunis, mutta ei toki rumakaan. Voi hyvinkin olla luonnossa ja liikkuvassa kuvassa paljon viehättävämpi. Onhan hänellä paksut hiukset, ja jos on hymyileväinen, niin varmaan on viehättävä. Mutta ei minusta kaunis...

Ei minusta myöskään esim. Britney ole kaunis. Eikä av-mammojen ikisuosikki Karita Tuomoloa myöskään. Suvi Miinala taas on, Cate Blanchett on, Milla Jovovich on, Vanessa Paradis on.

Mielipiteitä nimenomaan!

livenä vielä, puhumassa. Hassua, oli hyvin saman näköinen kuin minä. Yleensähän ihmiset pitävät itsensä näköisiä kauniina, mutta siltikään ei ollut minun makuuni. Korostan nyt vielä, että ei rumakaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tuo lotta ihan nätti naapurintyttö, mutta Stina Girs on paljon kauniimpi;D

Vierailija
64/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta S Joo onhan tuo lotta ihan nätti naapurintyttö, mutta Stina Girs on paljon kauniimpi;D

Vierailija
65/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tuo lotta ihan nätti naapurintyttö, mutta Stina Girs on paljon kauniimpi;D

Vierailija
66/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä! Ylimeikattu miehen näköinen pissis se Stina.

Vierailija
67/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen sitten missikisoihin hakemaan uutta nostetta laulamiselle. Eikös joka toinen missi lauleskele.

Vierailija
68/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ole mitattavaa ja absoluuttista! Toki esim. 0,70 vyötärö-lantio -suhde on biologisessa mielessä miehistä viehättävä, mutta ei sen omaaminen tarkoita, että nainen olisi erityisen kaunis (minulla on täsmälleen tuo, eikä sillä kyllä mitään erityishuomiota saa :D).

Symmetriset kasvot ovat yleensä kauniit, mutta kauneus on paljon muutakin kuin symmetriaa!

Minusta tuo tyttö ei ole erityisen kaunis, mutta ei toki rumakaan. Voi hyvinkin olla luonnossa ja liikkuvassa kuvassa paljon viehättävämpi. Onhan hänellä paksut hiukset, ja jos on hymyileväinen, niin varmaan on viehättävä. Mutta ei minusta kaunis...

Ei minusta myöskään esim. Britney ole kaunis. Eikä av-mammojen ikisuosikki Karita Tuomoloa myöskään. Suvi Miinala taas on, Cate Blanchett on, Milla Jovovich on, Vanessa Paradis on.

Mielipiteitä nimenomaan!

Vierailija
69/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on JUURI sellainen ihminen joka ärsyttää minua. Ei kauneudellaann,vaan itsetietoisella ylimielisellä käytöksellään. Liian itsevarma.

Varmasti suomenruotsalainen.

Vierailija
70/70 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taasen se Stina on jopa ruma ihminen ja silti tiedän monia jotka pitää sitäkin kauniina.Tossa joku just luetteli kauniiks aika liudan naisia jotka on mun mielestä melkeen rumia.Vanessa Paradis on susiruma sillä erotuksella et sudet on kauniita eläiminä.