miksi mun laihdutuksessa/elämäntaparemontissa aina käy näin?!
Aloitin elämäntaparemontin 5 päivää sitten. Olen syönyt terveellisesti, huomioinut proteiinit, kasvikset jne ja syönyt noin 1400-1800 kcal päivässä. Nälkä ei ole ollut.
Tänään sitten jostain ihmeen syystä olen vaan mättänyt ja ahminut kaikkea mahdollista ja paljon, enkä ole pystynyt estämään itseäni. Olen syönyt tänään 8 leipää päällysineen, paketillisen viennetta-jäätelöä, puolukkarahkaa 5 dl, hernekeittoa kaksi lautasellista, juustoa paljon, keksejä puoli paketillista, omenan ja raejuustoa purkillisen. Ihan siis mitä on sattunut kaapista löytymään.
Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin tätä ahmimista kestää vielä monta päivää. Sitten taas palaan tavalliseen syömiseen (eli en laihdu enkä liho) mutta jos yritän laihduttaa, tapahtuu aina näin, vaikka en millään kitukuureilla olenkaan!
Ikäänkuin päässä napsahtaa joku levy päälle niin että rupean ajattelemaan vaan ruokaa ja syömistä ja sitten tapahtuu tällainen ahmiminen :(
(niin ja laihdutettavaa olisi n. 15 kg)
Kommentit (43)
Annatko periksi ja jätät laihdutuksen sikseen? Entä jos antaisit itsellesi anteeksi ja jatkaisit parhaasi mukaan alkuperäisen suunnitelman mukaan, repsahduksesta piittaamatta!
Kärsin paljon himoista ja en osaa hallita niitä. Jos koitan syödä pelkkää salattia tai muuta terveellistä, alan ahmimaan ja syön kaikkea mahdollista kunnes saan jotakin herkkua.
Nyt olen syönyt herkkuja, kun tekee mieli, mutta rajoittanut määrää. Eli ei koko levyä suklaata vaan vain muutama pala. Mun kroppa on tyytyväisempi, kun se saa herkkuja, joita himoitsee. Tyytyväisenä ei tule tarvetta ahmia ja paino tippuu.