Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudottaminen olikin helppoa!

Vierailija
07.03.2011 |

Olen tuskaillut pienen ylipainon kanssa jo pitkään. Ei lähde urheilemalla, ei lähde normaalilla, perusterveellisellä ruokavaliolla. Nyt kyllästyin viimein totaalisesti siihen, että housut kiristävät ja näytän omasta mielestäni kauhealta.

Aloitin hiilarittoman ruokavalion lauantaina 26.2. Lähtötilanne oli 157 cm / 60 kg. Nyt on ma 7.3. ja paino on 57 kg. En ole nähnyt nälkää, mutta olen hylännyt hiilarit, eli viljatuotteet, sokerin, perunan ja juurekset.

Urheilen useita kertoja viikossa raskaita treenejä, joten otin ruokavalion tueksi heraproteiinin, jota otan joka päivä puolet ohjeen mukaisesta päiväannoksesta. Lisäksi syön kananmunia, juustoja, lihaa, kalaa, kanaa, maitotuotteita, kasviksia, hedelmiä, oliiviöljyä. Kofeiinin jätin myös pois ja nautiskelen kofeiinitonta yrttiteetä. Olo on ihmeellisen energinen ja selluliitti katoaa ihan silmissä.

Teen lisäksi juon vettä ja vissyä. Alkoholin olen nyt jättänyt kokonaan, vaikka en sitä aiemminkaan juuri käyttänyt.

Suosittelen kaikille!

t. äippä 39 v.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turhat hiilarit olen jättänyt pois ja vähentänyt leivän syöntiä

Vierailija
2/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta Uotilan maalaislimppua, jollet ole jo tuotteeseen tutustunut. Pieni hiilarimäärä, mitä tähän mennessä olen ruisleivistä löytänyt.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisellä mallilla painoa tippunut jo hyvin.juurikin parhaillaan lassaka uunissa. Ja luin eilen lehtiartikkelin naisesta joka näin puotti 35 kg puolessa vuodessa.

Vierailija
5/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiilareita - leipää, perunaa, riisiä, pastaa - syön kyllä (muun kasvisravinnon lisäksi), eikä mulla ole ikinä ollut ylipainoa.

Vierailija
6/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 167cm 60kg ja kyllä on tiukassa viimeiset kilot kun tavoite on 58kg...

Vierailija
7/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositellaanko sitä karpeille? En voisi elää ilman kahvia...

Aloitin itse saman eilen. Olen syönyt tänään mansikoita, turkkilaista jugua, juusto-leikkele lautasellisen, kahvia, oliiveja, tomaattia. Olenkohan oikealla tiellä näiden kanssa?

Vierailija
8/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pahansuopaisuus. Hyvää naistenpäivää huomiselle silti kaikille.

Vierailija
9/20 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on vaikeus elää ilman juureksia. Porkkanat ovat hyviä :)

peruna, pasta ja riisi ei ole lemppareita muutenkaan.

Vierailija
10/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinin jätin pois, koska luin jostain, että se saattaa nostaa elimistön insuliinitasoa ja hidastaa rasvan palamista.

Parina päivänä oli pää kipeä, sen jälkeen ei ole ollut vieroitusoireita.

Vierailija
11/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan suunnilleen sama lähtötilanne ja nyt apri vuotta oon saanut pidettyä nälättömästi painon 52 kg :)

Ei se nälkäkuureja vaadi vaan elämänmuutosta :)

Vierailija
12/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tässä ketjussa "nähdään naisten pahansuopuus"? Mun mielestäni tässä ei ole mitään ilkeää, keskustellaan vaan siitä, että painoa voi pudottaa helpostikin ja nälkää näkemättä. Vinkit ovat aina tervetulleita, kuten tuo vähähiilarinen leipä.

Vierailija
13/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sanoa, että jätit hiilarit pois jos syöt hedelmiä. Olet vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.

Vierailija
14/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

senttejä on lähtenyt huimasti! Housut vaan suurenee ja jakut lepattaa :)

Vierailija
15/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku tosiaan ihan naistenpäivän kunniaksi näkee naisten pahansuopuutta siellä, missä sitä ei edes ole

Vierailija
16/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätin kaiken ylimääräisen suolaisen ja makean pupeltamisen sekä punaisen lihan pois kokonaan ja vähensin ratkaisevasti (eläin)rasvojen käyttöä. Muuten söin ihan tavallista ruokaa mutta pienempinä annoksina, myös niitä hiilareita, ja herkuttelin vähän vain yhtenä päivänä viikossa. Toki lisäsin myös liikuntaa ratkaisevasti tai oikeastaan palasin siinä entisiin tapoihini. Kilot ovat pysyneet poissa jo 10 vuotta, ja esim. viikottainen herkuttelu tarkoittaa nykyisin paria-kolmea suklaapalaa, yhtään enempää makeaa en pysty syömään.

Kyllä laihduttaminen on helppoa, kun oikeasti haluaa laihtua.

Vierailija
17/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku tosiaan ihan naistenpäivän kunniaksi näkee naisten pahansuopuutta siellä, missä sitä ei edes ole

ettei karppaus ole jonkun mielestä ainoa mahdollinen elämäntapa? ;)

Vierailija
18/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää muut hiilarit pois, on aina tilaa juureksille (ja niille hedelmillekin). Saa vitamiineja ja hivennäisaineita ja hiilarimäärä on kuitenkin aika pieni (valmistustavasta riippuen).

Vierailija
19/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noi hedelmät on niin tärkeitä, etten ole voinut niitä jättää pois (enkä marjojakaan). Banaania en tosin syö.

Oikea ilmaisu onkin siis "vähähiilihydraattinen ruokavalio", kiitos korjauksesta.

Porkkanaakin olen vähän syönyt, jos sitä on esim. kasvissekoituksessa. Syön erittäin paljon muita kasviksia, joten uskon saavani tarvittavat vitamiinit ilman kaikkia mahdollisia juureksia.

Vierailija
20/20 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesssään nestettä. Sen vuoksi, kun jättää hiilarit pois/vähentää niitä, paino tipahtaa heti 2-3 kg, joka on siis nestettä. Hiilari(neste)varastot tyhjenee. Vasta tämän jälkeen alkaa palaa rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi