Te isorintaiset naiset. Häritseekö jos huomaat, että mies puhuu
sun tisseille eikä sulle..Siis tämä ihan jos on asiakaspalvelutyössäkin eli ei missään baarissa.
Kommentit (19)
Ja jos liikaa alkaa ahistaa, mainitsen asiasta.
Mulla on onneksi kauniit kasvot ja tosi persoonalliset upeat silmät, joten yleensä miehet tyytyvät vain vilkaisemaan rintojani ja puhuvat sitten ihan kasvojani katsellen.
Mut sit jos rintoja tuijotetaan, niin tuijottaja voi olla ihan hyvin mies tai nainen. Isot rinnat kiinnittää huomion samalla tavalla naisilla kuin miehilläkin.
Eilen huomasin ekaa kertaa elämässäni, että mun rintoja tuijotettiin. Mua se lähinnä huvitti.
Paitsi että miehestä tulee tosi lapsellinen, tökerö vaikutelma, niin kyllä ne jättihinkit siinä edessä hävettää ihan tarpeeksi ilman sitäkin että keskustelukumppani kyylää niitä. Eikä koskaan tiedä, kuuleeko se tyyppi oikeasti edes mitään mitä minä puhun.
Paitsi että miehestä tulee tosi lapsellinen, tökerö vaikutelma, niin kyllä ne jättihinkit siinä edessä hävettää ihan tarpeeksi ilman sitäkin että keskustelukumppani kyylää niitä. Eikä koskaan tiedä, kuuleeko se tyyppi oikeasti edes mitään mitä minä puhun.
rinnanympärysmitta jakuppikoko
omat rintani niinkään. Ärsyttää vaan se, jos pitkän keskustelun ajan toinen vaan tuijottaa rintojani
Se aiheuttaa tytöttelyä, ja ammattitaitoani aliarvostetaan. Jos pukeudun asiallisemmin, ihmiset kunnioittavat enemmän. Eli häiritsee.
En myöskään halua ärsyttää ihmisiä suotta.
Se aiheuttaa tytöttelyä, ja ammattitaitoani aliarvostetaan. Jos pukeudun asiallisemmin, ihmiset kunnioittavat enemmän. Eli häiritsee.
En myöskään halua ärsyttää ihmisiä suotta.
koska isot rinnat näkyy vaikka pistäisi minkälaisen asiallisen vaatteen päälle...
on 70J. Sori mutta oikeesti on. En kyllä odota että uskotaan.
(Arvatkaa miten kiva on metsästää rintsikoita, ottaa ne kaupan ainoat suunnilleen sopivat ja maksaa niistä yli 70 euroa. ... Kiitos että sain avautua.)
raskaana ollessani miesasiakas halusi ostaa 2 lahjakorttia.Kirjotin kortteja ja mies tuijotti rintojani ja sanoi TIMANTTISET ROSSIT...mikä idiootti!Leikin etten ollenkaan ymmärtänyt..hohhoijaa t.75 g =(
(Arvatkaa miten kiva on metsästää rintsikoita, ottaa ne kaupan ainoat suunnilleen sopivat ja maksaa niistä yli 70 euroa. ... Kiitos että sain avautua.)
heitit tämän kun epäilin), niin ymmärtäkisit, ettei ole mitään vaatetta millä saisit ne piiloon :)
väreinä yleensä musta/valkoinen/beige...inhoan noita lehmävärejä....
eikä häiritse. ennemminkin koen sen mairittelevana, koska muuten en ole mikään kaunotar, enkä keräisi katseita.
mitkään isot rinnat edes, siis sellaiset huomiota herätttävän suuret (kokoni on 80D). Ja miesten tuijotus ei niinkään häiritse, mutta huomasin vaivautuvani kun menin uuteen työpaikkaan jossa naispuolinen esimieheni tuijottaa jatkuvasti tissejäni minulle puhuessaan.
Duh? Arvaapa miksi tämä tuijotus on ihan jokapäiväinen ongelma.
t. 12
Duh? Arvaapa miksi tämä tuijotus on ihan jokapäiväinen ongelma.
t. 12
Siis se ei haittaa, jos näitä tissejä vilkasee tai niihin katse pysähtyy hetkeksi, koska ne ovat isot ja on ihan normaalia, että ne kiinnittää huomiota.
Mutta sitten jos sen alkuihmettelyn/huomioinnin jälkeen ei katse käänny mihinkään muualle, niin ärsyttää. Jos ei muuten saa niistä silmiään irti, niin kääntäisi katsetta edes välillä vaikka sivulle tmv.
Kerran huvitti baarissa, kun mies pyysi anteeksi jäätyään tuijottamaan sitä täällä parjattua ja tyylitöntä tissivakoani :D