Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranulosteet spreijattuina Rajatorpantiellä Vantaalla,ov

Vierailija
27.02.2011 |

Kyllä on niin ällöttävän näköistä kun kävelytienvarret täynnä koiranpaskoja, joku asiaan kiukustunut oli ympyröinyt moskakasoja punaisella sprey- maalilla. Mutta noi koiranomistajat tuskin tajuavat sitten millään :/

Koiraverot kehiin, kun me kaikki kahlaamme tuolla ulosteifen keskellä lapsiemme kanssa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei nyt puhuta hysteerisistä äideistä vaan ympäristön viihtyisyydestä. Tulet huomaamaan myös itse, minkä hajun nä

ä paskakasat saavat aikaan ja silmät saa pitää koko ajan maassa, ettei sotke kenkiään.

Koiranomistajat ansaitsevat kunnon koiraveron, jokaikinen eläimen pitäjä maksakoon näiden muutamien tyhmyydestä. Koiravero on käytössä useassa maassa, Suomessa on koiriakin niin paljon, että kylläpä ropsahtaisi kiva saldo vuosittain valtion kassaan. Ja rikesakot kunnolla esiin, onko joku joskus näpännyt kuvan ja lähettänyt poliisille? Voisin just tasan vittuillakseni alkaa tähän hommaan. Ja vielä niin, että ehdin kertoa koiranomistajalle aikeeni. Joku raja näille porsaille.

Vierailija
2/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en astu koiran paskaan ja osaan myös väistää niitä jos eteen tulee! Koirani ei ole vielä tähän päivään menessä paskannut kuin metsään koska opetettiin siihen jo pienenä, eli paikkoihin missä ei kävellä!!! Ei todellakaan poluille, joten en niitä sieltä myöskään siivoa!! Todellakin olen sitä mieltä että hyvin monet ihmiset käyttäytyvät kuin siat, kusevat ties minne ja paskovat myös..yök. Niistävät nenästään räkää keskelle lenkkipolkua tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin mukava kiusata, kun inisette tuollaisista. Ettekä näe ympärillänne muuta paskaa!?!

Minun ammattini ei tietääkseni liity koiranpaskaan muulla tavalla kuin että tutkijan työssä tietää siitä enemmän kuinka haitallista se oikeasti on tai..siis ei ole!! =)))

Vierailija
4/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talviaikaan täällä melko keskustassa. Hämärän aika tulee talvella aiemmin, onneksi nyt valostuu.

Jos Amazonin sademetsiä hakataan surutta ja Itämerta saastuteen niin koiranomistajilla on oikeus tehdä sontaa ja kakkaa muiden kiusaksi? Vai koska koiranjätöksiäkin jätetään ihmisten ilmoille niin minullakin on oikeus heittää roskia parvekkeelta?

Vierailija
5/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ikinä sitä tehnyt ja ikää 8vuotta!! En usko että kukaan kahlaa lumessa pimeellä? Paha sanoa tielle paskojista, opetin koirani jo pentuna niin ettei tielle ja tien reunaan paskota!!

Mutta siis noita paskoja en siksi kerää, sen verran monta kertaa tullu törmättyä ihmisen paskakasaan polulla tai sen varrella!!

Vierailija
6/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira tulisi viedä lopetettavaksi kunnan toimesta.

Järjestyslain otsikko on nimeltään Koirakuri.

Vierailija
7/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niitä ällöttävimpiä. Se on just huvittavaa, että aikuiset opettavat(kunnon vanhemmat) ettei ympäristöä roskat, sitten naapurin uhmakas 40v rouva jättää koiransa läjän parin metrin päähän kerrostalon ulko-ovesta!! Ei, ei mene hänen logiikka perille!

Vierailija
8/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa ulostamisen vuoksi! Jos näin olisi niin sama saisi päteä sitten ihmisiin, ei niillään ole sen enempää oikeutta paskoa mihin haluavat. ihmisille on vieläpä vessoja aika hyvin kahviloissa tms. mihin voi hädän tullen mennän toisin kuin koirat....

Onneksi tuollaisia lakeja ei voi edes tulla! ==)

Vierailija
9/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen maku sinulla, liekö joku fetissi?

Itse mieluummin elän siistissä ympäristössä enkä siksi roskaa. Onpahan edes muutama sotku vähemmän ulkona.

Minäpä astun mielummin paskaan joten katsokaa ihmiset peiliin ennen kun inisette koiran paskoista. Niin ja kyllä lenkkipoluilla tosiaan sitä ihmisen paskaakin löytyy!!!

Vierailija
10/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vedetään vessanpöntöstä alas. Ja lenkkeilen vain juoksumatolla, niin ei tartte talsia kenenkään paskoissa :)

Vierailija
11/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. Tampereella on yksi puisto jossa polun viereisten alueiden kasvillisuus kärsii kun sinne kusetetaan ja paskatetaan niin paljon koiria keräämättä jätöksiä. En valitettavasti muista puiston nimeä kun en Tampereella asu, mutta tämä on tullut tietooni sikäläisen ympäristökeskuksen kautta.

Että ei se kusi ja paska haitatonta ole. Toki esim. öljy on haitallisempaa, mutta oikeuttaako se että joku asia on vielä pahempaa tekemään pienempää hallaa?

on vaan niin mukava kiusata, kun inisette tuollaisista. Ettekä näe ympärillänne muuta paskaa!?!

Minun ammattini ei tietääkseni liity koiranpaskaan muulla tavalla kuin että tutkijan työssä tietää siitä enemmän kuinka haitallista se oikeasti on tai..siis ei ole!! =)))

Vierailija
12/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän koirat pasko pääsääntöisesti ulos ja ihmiset ei.

Mutta rankkuri ja koirakuri olisi tarpeen, poliisi voisi lopettaa eläimen, jos sen omistaja ei hoida sitä muita ihmisiä huomioiden.

Kyse ei ollut siitä, voiko koira paskoa kahvilassa vai ulkona, vaan siitä kerääkö koiranomistaja ja huoltaja järjestylain mukaisesti koiran kakan pussiin ja laittaa koiraveroilla maksettuun roskikseen.

Vierailija
13/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

spreijausainetta.

Vierailija
14/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkiin lemmikkieläin tavaroihin kanssa lemmikkieläin vero. Jos on varaa pitää lemmikkieläintä on vara myös maksaa ylimääräistä.

Vierailija
15/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aika sitten vantaanjoen vettä, ja sieltä läheltä vesirajaa olen monet kerrat pongannut ihmisten jätöksiä! Miettikääpä sitä. Ja kuinka paljon sitten lapset levittää tauteja likaisilla käsillään ja laittavat kaiken suuhun?

Koiranpaska juttu on joka keväinen ja voisin kuvitella että ihmiset joilla ei ole muuta elämää jaksaa takertua tuollaiseen asiaan. Koira ihmisiähän suomessa on kuitenkin hyvin paljon ja hyvin moni ne paskat sinne jättää.

Sinä kuka olet sitä mieltä että koiran voi lopettaa paskomisen takia niin käypä lukasemassa Finlexin sivuilta hieman OIKEAA lakia!

Vierailija
16/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme n kk sitten Helsingistä Vantaalle ja olen kauhukseni huomannut selvän eron puistojen siisteydessä Helsingin ja Vantaan välillä. Meillä on kaksi koiraa ja olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä jätösten siivoamisen. Täällä Vantaalla ei näytä kukaan siivoavan, törkeää. Meidänkin ulkoilureitti on täynnä koiranjätöksiä, ällöttää ulkoiluttaa omia koiria ja lasta rattaissa kun paskaa on enemmän kuin puhdasta lunta. Roskiksia on reitillä kyllä, eli ihan vain asenteista ja viitseliäisyydestä on nyt kyse. Jos koiran hommaa, on nämä kakka-asiatkin hoidettava.

Olen ollut pitkään sitä mieltä, että koiran omistaminen tulisi olla luvanvaraista. Vastuuta pitää ottaa ympäristöstäänkin kun koiran kanssa kulkee.

Vierailija
17/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoa koirani paskoja, vaikka paskaisi keskelle tietä koska, ihmiset roskaavat tuplasti enemmän ja olen itse lenkki polulla (keskellä polkua!!!) törmännyt ihmisen paska kasaan jossa paperit päällä jolla pyyhitty. Niin ja useampaan kertaan olen nähnyt kuinka ihmiset kuseskelevat auton renkaisiin mm. Niin kauan kuin ihmiset käyttäytyvät kuin siat saa koiranikin paskoa mihin haluaa. Koiran paska maatuu suht nopeasti mutta ihmisten luontoon heittämät roskat eivät!!!! Pitäisiköhän ihmistenkin ottaa vastuuta miten itse roskaavat luontoa?

Vierailija
18/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankakkakeskustelu!!

Vierailija
19/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoa koirani paskoja, vaikka paskaisi keskelle tietä koska, ihmiset roskaavat tuplasti enemmän ja olen itse lenkki polulla (keskellä polkua!!!) törmännyt ihmisen paska kasaan jossa paperit päällä jolla pyyhitty. Niin ja useampaan kertaan olen nähnyt kuinka ihmiset kuseskelevat auton renkaisiin mm. Niin kauan kuin ihmiset käyttäytyvät kuin siat saa koiranikin paskoa mihin haluaa. Koiran paska maatuu suht nopeasti mutta ihmisten luontoon heittämät roskat eivät!!!! Pitäisiköhän ihmistenkin ottaa vastuuta miten itse roskaavat luontoa?

astun roskaan ku paskaan !! olipas huono perustelu.

Vierailija
20/33 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan toivon, että liukastut siihen itse. Et ehkä sittenkään ymmärrä miksi koiran ei kannata antaa siihen paskoa. Koirat pois sinunlaisiltasi laiskureilta! Tai Singaporen tyyliin kunnon sakot jos koirasi tavataan itse teosta! Pitäisi olla jokin älykkyysosamääräraja koiran pitämiseenkin.