Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenenkään lapsi ollut pelastusarmeijan kesäleireillä?
27.02.2011 |
kannataako hakea sinne? lapset 5 ja 6
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oon ollut lapsena.Kerran.EN viihtynyt ja on kaksi hyvin muistettavaa kokemustakin.
Minua haukuttiin ulkonäöstä(kateellisten panettelua)ja yksi poika yritti vetää housujani alas sinnikkäästi siinä onnistumatta.Ikää oli 12 vuotta.En tiedä missä valvojat/ohjaajat yleensä olivat kun eivät ainakaan lapsia valvomassa....pää jehu myös oli tulloin ruumillisen kurituksen kannalla tosin sitä ei toteutettu,tietääkseni.
Mutta asiat ovat varmaankin 15 vuoden jälkeeb toisin.. =)