Kertokaa hyviä krapulan lievityskikkoja?
Nyt on huono olo, ja menoakin olisi vielä tänään...
Kommentit (12)
Juo paljon, syö jotain (ei rasvaista), nuku vielä hetki jos ehdit, käy suihkussa virkistäytymässä ja ota särkylääke.
jos ei älytön krapula, niin noilla olet 2-3 tunnissa suht kunnossa.
Ja juo paljon vettä/mehua.
Nuo auttaa itellä.
Tosin ei oo koskaan useiden promillien känneistä tullu pahempaa kapulaa ku väsy ja lievä huonolo silti voinu helposti men pikkukapulassa mihi vaan mihi pitäny...
En vaan ymmärrä miten mulla tulee joskus näin paha kapula, vaikka juon pelkkää siideriä ja suunnilleen saman määränkin aina kun otan. Ja joskus ei mitään... Buh.
ja päälle lyhyet päikkärit.
Sen jälkeen kahvit, vähän ulkoilua ja suihku
missään nimessä juo vettä, se saa kehossasi pyörivän alkoholin vaan uudestaan liikkeelle. Tuloksena on kymmenen kertaa pahempi krapula. Syö jotain rasvaista, ota pitkä suihku. Istu vain suihkun lattialla pää suihkun alla ja rentoudu. Buranaa ja maitotuotteita nassuun, minulla ainakin kaakao auttaa :)
Sauna. Rakastelu. Päiväunet. Syö jotain, mitä mielesi tekee. Käy ulkona. Päiväunet. Mehujäätä. Sauna. Uusi rakastelu. Yöunille.
missään nimessä juo vettä, se saa kehossasi pyörivän alkoholin vaan uudestaan liikkeelle. Tuloksena on kymmenen kertaa pahempi krapula. Syö jotain rasvaista, ota pitkä suihku. Istu vain suihkun lattialla pää suihkun alla ja rentoudu. Buranaa ja maitotuotteita nassuun, minulla ainakin kaakao auttaa :)
Pystyisitkö jotenkin perustelemaan tän? Kun darrahan pohjimmiltaan on nimenomaan dehydraatiota.
nesteyttaa, tuo "vesi saa kehossa olevan alkoholin uudestaan liikkeelle" on pahinta puppua mita oon kuullu vahaan aikaan.
samoin pitais koittaa syoda jotain etta saat verensokerin nousemaan.
pese hampaat, se paha maku suussa saa olon tuntumaan viela pahemmalta.
ota sarkylaake.
oon ottanut buranan jo yleensä ennen nukkumista. Mä en kyl krapulassa voi sietää vettä vaan maitoa tillitän litratolkulla ja tietysti krapulapizza kuuluu asiaan :)
buranaa ja maitoa napaan.
Samarin auttaa mulla yleensä vaikka ei närästäkään. Myös maito ja ulkoilu :)
juo vähemmän.