Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaqa seksuaalisesti estyneet ihmiset, miksi on ällöttävää esim.

Vierailija
27.02.2011 |

ottaa mieheltä suihin? Miksi uskottelette itsellenne ettei miehenne edes sellaista kaipaa? Löytyykö täältä myös "yhden asennon" ihmisiä?

Ettekö pelkää että kun seksi on aina samaa ja mitään leluja ei uskalleta koskaan kokeilla eikä mitään muutakaan uutta että mies kyllästyy ja vaikkei parisuhteesta lähdekkään niin hakee ainakin seksiä muualta?

Ja ennekaikkea minua kiinnostaa miksi että miski olet estynyt etkä kokeilunhaluinen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10v vain yhdessä on saanut aikaan sen ettei toinen enää kamalasti kiihota tai yllätä.

Seksiä on kerran viikkoon suurinpiirtein, asennot vaihtuu, leluja on, mutta suuseksi ällöttää. Ehkä kumin kanssa maksimissaan suostun, muuten en. Ei vain saman vanhan kumppanin kanssa innosta, alkuun ei tietenkään ollut näin.

Vierailija
22/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silloin estynyt, jos joku asia ei (kumpaakaan) kiihota eikä kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiton alla pimeässä lauantaina saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa kiihota eikä kiinnosta on mielestäni jotenkin estynyt.

Miksi seksistä tulee pakkopullaa? Itsekkin olen oollut tässä parisuhtessa 10 vuotta ja kyllä vielä kiinnostaa kaikki. Välilä on kausia kun ei mikään kiinnosta mutta se menee ohi.

Joku täällä kysyi myös aiemmin pettääkö kaikki miehet ja monet kertoivat miten miehet pettävät koulutusmatkoilla yms.

En ihmettele kun ei seksistä (joka on tärkeää miehille) pidetä huolta. Se kuuluu parisuhteeseen olennaisena osana ja jos siitä tulee tylsää ja sitä ei ole niin onko ihme että sitä jotian haetaan toisista sängyistä?

Itse olen vastaan kaikkea pettämistä enkä sitä ymmärrä,mutta ymmärrän samalla miten miehen mieli toimii, enkä nyt puhu kuitenkaan kaikista miehistä.

Onhan toki asioita jotka ei kiinnosta ja kiihota, tarkoitankin tässä lähinnä ihmisiä joita ei kiinnosta MIKÄÄN.

ap

Vierailija
24/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö siitä luopua, ettei vaan olis estynyt?

Sulla on ap nyt itsellä aika rajoittuut kuva seksistä, sun ajatusmaailma ei ole se ai ut oikea "vapautunut" seksielämä, sitä kun on ihan niin monta kuin harrastajaansakin.

Vierailija
25/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta loppuun. Nuorena seksi on erilaista kuin 30 vuotta vanhassa suhteessa. Välillä huvittaa kaikkea maan ja taivaan väliltä, välillä ei jaksa kuin sen pakollisen perjantai panon.

En mä oikein tajua sun motiivejas ap saada joku tunnustamaan miksi suuseksi ei kiinnosta. Kelpaako vaikka, että jos sillä ukolla on kondylooma, ei huvita sitä kurkkuunsa saada?

Vierailija
26/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele kun ei seksistä (joka on tärkeää miehille)

Joka on tärkeää _miehille_????!!

No onhan se ihan yhtä tärkeää naisillekin, jos nyt yleistämään aletaan.

Vierailija
27/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan kiinnosta muiden ihmisten seksielämä, kukin tehköön makkarissaan, mitä haluaa, kunhan ketään ei vahingoiteta eikä kukaan joudu tekemään mitään vastoin tahtoaan.

Estyneisyyttä mun mielestä edustavat ne, jotka tälläkin palstalla tulevat kovaan ääneen huutelemaan seksiaiheisiin ketjuihin, tyyliin "Hyi, helvetti!", "Millaisia pervoja te oikein ootte?", "Mee hoitoon!" jne. En ymmärrä, miten joku kokee oikeudekseen kommentoida tuolla tavalla toisen ihmisen seksielämää, joka on henkilökohtainen asia par excellence. Vaikka mä tykkäisin seksistä päälläni seisten ja kirveenvarsi hanurissa Jaakko Teppoa kuunnellen, ei kellään olisi oikeutta kommentoida sitä inhoten. Aika usein näitä kommentteja saa ihan jokapäiväisistä asioista, kuten suihinotosta, itsetyydytyksestä yms.

On ihan hyvä, että moni kokee seksin niin luonnollisena asiana, että siitä voi keskustella ihan normaalisti. Tällaisten palstojen hyvä puoli on se, että uskaltaa kysyä "nolojakin" kysymyksiä. Tuo huutelu ja sievistely sen sijaan ei palvele ketään. Niin kuin joku täälläkin kertoi, seksin muuttaminen tabuksi voi vaikeuttaa aikuiselämääkin.

Vierailija
28/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee sen ällöttäväksi. On toisaalta moniongelmainen muutenkin, joten...

Vierailija
29/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla. Moni pariskunta harrastaa seksiä lähinnä itsensä kanssa. Yhdyntää tms on ehkä pari kertaa vuodessa. Ja tämä on ihan tosi.

Moni mies ei uskaltaisi pettää, vaikka vastaavasti moni pettääkin.

Vierailija
30/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla kaikkea ja vaihdellaan asentoja. Kestotkin vaihtelee reilusta parista tunnista pikaiseen.

Anaalijutut ja fistaus ei kuulu meille, eikä ole tarkoitus edes kokeillakaan.

Vierailija
31/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiton alla pimeässä lauantaina saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa kiihota eikä kiinnosta on mielestäni jotenkin estynyt.

Miksi seksistä tulee pakkopullaa? Itsekkin olen oollut tässä parisuhtessa 10 vuotta ja kyllä vielä kiinnostaa kaikki. Välilä on kausia kun ei mikään kiinnosta mutta se menee ohi.

Joku täällä kysyi myös aiemmin pettääkö kaikki miehet ja monet kertoivat miten miehet pettävät koulutusmatkoilla yms.

En ihmettele kun ei seksistä (joka on tärkeää miehille) pidetä huolta. Se kuuluu parisuhteeseen olennaisena osana ja jos siitä tulee tylsää ja sitä ei ole niin onko ihme että sitä jotian haetaan toisista sängyistä?

Itse olen vastaan kaikkea pettämistä enkä sitä ymmärrä,mutta ymmärrän samalla miten miehen mieli toimii, enkä nyt puhu kuitenkaan kaikista miehistä.

Onhan toki asioita jotka ei kiinnosta ja kiihota, tarkoitankin tässä lähinnä ihmisiä joita ei kiinnosta MIKÄÄN.

ap

miettiä muiden seksielämää. Ja sanoisin muuten että ihminen jota ei kiinnosta mikään, ei ole enää estynyt vaan ihan jotain muuta.

Miksi ihmisillä on niin kova tarve asettaa tarkkoja rajoja siitä mikä on normaalia ja mikä ei? Että jos suuseksiä harrastaa 80% niin ne loput 20% on ihan varmasti estyneitä ja epänormaaleja. Ei ne voi olla onnellisia, ei kun ne on niin estyneitä. Ei niillä voi olla hyvä seksielämä kun siihen ei kuulu suuseksi, josta minä niin kovasti pidän.

Vierailija
32/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailla vaikka ja kuinka. Vaikka nukkua klo 10-12 viikonloppuna, käydä ulkona, tehdä "omia juttuja", tavata muitakin ihmisiä, matkustella. Pitää sellaista draivia, että jaksaa mielikin askarrella seksin parissa.

Mutta en mä vaan jaksa omasta elämästäni repiä kuin tylsähköä standardiseksiä. Siihen kun on aikaa tasan illalla, kun velvollisuudet on hoidettu. Joskus aniharvoin päivällä, viikonloppuisin, jos vauva nukkuu eikä muita lapsia talossa, eikä pakollista tekemistä.

Itse en pidä leluista, kokeiltu on enemmän tai vähemmän, ei vaan innosta.

Vierailija
33/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee ilmi siinä, että minun on vaikea heittäytyä nautintoon. Eikä tämä liity pelkästään seksiin: olen muutenkin aika pidättyväinen ja minulla on tarve kontrolloida asioita. En mielelläni päästä ihmisiä liian lähelle.

Toisaalta olen kuitenkin ennakkoluuloton, eli ihan hyvin voin suostua esim. miehen ehdotuksiin uusista asennoista tai muista "tempuista". Suihinotto on ok, jos mies on käynyt pesulla. Pesemätöntä munaa en kerta kaikkiaan pysty suuhuni ottamaan. En myöskään anna miehen nuolla minua, ellen ole ensin peseytynyt.

Vierailija
34/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että eivät saa mieheltään suuseksiä? Mikset ap ole kiinnostunut näistä estyneistä miehistä vaan oletuksena on asetelma missä mies haluaa jotain ja nainen kieltäytyy? Uskallan väittää että nykypäivänä tämä on lähes yhtä yleistä toisinkinpäin.

Vierailija
35/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

seksiä vain jotta miehesi ei pettäisi. Teet mitä tahansa mitä mies haluaa jotta hän ei vaihda sinua sellaiseen joka tekee. Sanoisin että sinä se tässä aika estynyt olet, sinä näet seksin vain omalta kannaltasi ja se on se miehinen näkökulma.

Oikeastaan tuo sun sepustuksesi on aika säälittävä. Ajattelumaailma jostain 100 vuoden takaa.

Vierailija
36/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska mua ottaa päähän tää asenne, että juuri mies kaipaa seksiä ja miehen tarpeet täytyy huomioida. En ole mielestäni mikään femakko, mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä, että naisen tarpeet ja tyydytys on paljon vaikeampi rasti!

Olen itse ollut nyt vuoden verran sivusuhteessa toiseen mieheen, koska yli kahdenkymmenen vuoden yhdessäolemisesta saman miehen kanssa en saa enää mitään irti --- sori nyt kaikki moralistit :(

En itsekään koskaan uskonut toimvani näin tai edes kiinnostuvani muista miehistä, mutta aika kuluu ja muuttaa ihmisiä, kuin myös parisuhdetta.

Lisäksi olen pitemmän aikaa tehnyt empiiristä omaa seksitutkimusta miesten ajatuksista. Kovin usein saan vastauksen, että panemista on tehty jo niin kauan, ettei pelkästään se ole enää niin tärkeää 'vanhemmille' miehille. "Kaikkea liikkuvaa ei tee mieli panna", ei kuulemma edes pelkästään kauniita kasvoja vaan naisessa täytyy olla kinnostava kokonaisuus, että se herättää oikeasti panohaluja...

Varmasti on myös miehiä, joille riittää vaan kassien tyhjennys, mutta ehkä mun juttukaverit on sitten jotenkin samasta muotista...

t.n42

Vierailija
37/39 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityistä syytä ei ole, taustalla ei esim. seksuaalista hyväksikäyttöä. Olen aika arka ja ujo ja mietin paljon miltä näytän/vaikutan muiden silmissä.

Suihinotto tuntuu tyhmältä ja varmasti näyttääkin (akka posket pullollaan munaa imeskelemässä), on ahdistavaa, että minä olen ikään kuin alistettuna siinä, mies vain hengaa ja katselee ja arvostelee ja ehkä miettii mielessään ettei nyt oikein sytytä/"ime horo ime!!!!", touhutipat maistuvat ja haisevat karmealta, suuhun laukeaminen saa aikaan välittömän, toistuvan oksentamisen. Se kun mies nuolee on eri asia, en pääse tarkkailemaan ja arvostelemaan esim ilmeitä samalla tavalla, puhdas pimppi ei haise/maistu pahalta kuten sperma (en harrasta seksiä naisten kanssa, uteliaisuudesta olen omiin eritteisiini tutustunut), pimpistä ei yhtäkkiä roiskahda limalastia miehen kurkkuun.

Lähetyssaarnaaja on ainoa asento joka tuntuu hyvältä ja mukavalta. En saa muissa asennoissa mitään nautintoa laukeamisesta puhumattakaan. Tuntuu typerältä pomppia siinä miehen päällä kun itsellä ei tunnu missään ja taas mies vain makaa ja kyylää. Ilmeisesti olen myös aika huono sillä en ole ikinä elämäni aikana saanut yhtäkään miestä laukeamaan ratsastuksessa, aika tylsistyneeltä ovat vaikuttaneet. Takaapäin vain sattuu kun vehje hakkaa kohdunkaulaan ja siinä sitten yritän kivusta huolimatta pysyä paikallani ja olla ajattelematta miltä persreikäni, pilluni ja hyllyvät selluliittini näyttävät. 69ä olen kokeillut vain joskus hyvin humalassa yhdenillanjutuissa, ei tunnu luontevalta työntää peräreikää toisen naamaan. Pepun koskettelusta en saa mitään ja sormen sinne työntäminen sattuu, vehkeen kanssa on aikaan saatu vain itkua ja useita päiviä jatkuva verenvuoto. En osaa rentoutua enkä kyllä oikeasti edes halua peppuseksiä, kokeillut olen vain miesten mieliksi.

Leluja käyttelen yksin, en missään nimessä kehtaisi maata reva levällään miehen taas kyylätessä ja survoessa jotain dildoa minuun. Tilanne olisi ahdistava ja pelottava ja luultavasti kivulias.

Seksi sattuu usein ja on usein ahdistavaaja epämiellyttävää. Ainut tapa miten nautin seksistä ja laukean on pimeässä peiton alla, ensin pitkäkestoinen ja taitava suuhoito minulle jotta rentoudun ja alan haluta miestä sisääni, sitten hidasta ja rauhallista lähetyssaarnaajaa. Kaiken täytyy mennä ns täydellisesti, jos mieleen tulee joku ajatus kuten "näytän varmaan läskiltä", "onkohan tämä nolon näköistä", "voi ei, röhkäisin vahingossa tosi typerästi", kiihottuminen katoaa sen siliän tien ja yhdyntä alkaa tuntua epämiellyttävältä sekä henkisesti että fyysisesti. Joskus olen sinnitellyt hampaat irvessä loppuun asti ja painunut sen jälkeen vessaan itkemään. Olen varmaan aika kipeä päästäni mutta ei voi mitään. Sellaista miestä en ole tavannut johon olisin luottanut niin paljon, että olsiin kokenut voivaini keskustella näistä asioista. Sinkkuna olenkin "viihtynyt" nyt useita vuosia.

Vierailija
38/39 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua ottaa mieheltä suihin. Enää. Miksikö? Mieheni suorastaan ruiskuaa touhutippoja. Ja jospa olisivatkin vain touhutippoja, mutta ne ovat alkaneet olla pitkiä sitkeitä limavanoja. Ei paljon huvita imeskellä moista.

Vierailija
39/39 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samoja vastauksia muillakin. Eli pitkä avioliitto -> puoliso ei kiinnosta. Oma ulkonäko vaivaa ja ei tee mieli yhtään. Lapset,duuni ja koti vaatii kaikki mehut, ei ole aikaa eikä energiaa mihinkään.

Seksi käy mielessä vain kun luen jotain juttuja täällä.

Seksiä varten pitäisi haluta tehdä hyvää puolisolle, hän ei kiinnosta minua ollenkaan. Odotan vaan että se aika tulee ettei tarvi olla naimisissa enää.