Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö kaikki miehet?

Vierailija
27.02.2011 |

Onko muka oikeasti niin, että kaikki miehet pettävät jossain vaiheessa parisuhdetta? Täältä saa kokoajan lukea miesten epäillyttävästä toiminnasta...en vaan millän haluais uskoa,että kaikki miehet tekisivät sellaista....Tietääkö joku miesten kanssa työskentelevä nainen tms..?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä, kuten ihmisiäkin, on todellakin erilaisia. Kaikki eivät ylipäätään ole sellaista tyyppiä, että naistennaurattaminen edes onnistuisi. =) Kunnollisia miehiä on paljon, itsekin tunnen monia, joiden kanssa luottamuksellisesti keskustellut. Monet varmasti pettää tilaisuuden tullen ja moni oikein hakeutuukin pettämään, mutta ei missään nimessä kaikki.

Vierailija
22/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väittäisin, että sopivan tilaisuuden tullen vähintäänkin 98 % pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sinua niin kovasti nauratti?

kun noin tarkoin tiedät millon on suosittu aika. Ihan hirveetä jos ajatusmaailma on tuollainen. Ja että muka 98% pettää tilaisuuden tullen? Päteekö myös naisiin? :D

Millaisia "miehiä" te oikein tunnette? Tai sitten ette tunne vaan "tunnette".

Vierailija
24/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan hirveetä jos ajatusmaailma on tuollainen" tarkoittaa mitä..?

Vierailija
25/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan hirveetä jos ajatusmaailma on tuollainen" tarkoittaa mitä..?

Onko lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Miten voi koskaan luottaa kehenkään..?

Vierailija
26/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes minulle paljastui että oma kultamussukkani jonka en IKINÄ olisi edes ajatelluit voivan pettää, rakkaani jonka kanssa meillä oli ihana seksielämä, paljasti pettäneensä minua. Annoin anteeksi, koska en usko enää siihen että löytäisin miestä johon voisin luottaa 100%. Kaikki miehet pettää jos tulee tilanne eteen.

Vierailija
27/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pettää jos tulee tilanne eteen.

Just näin. Joopajoo. Ja voisiko joku valaista minua jo siitä, että päteekö tämä myös naisiin?!

Vierailija
28/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan arvoista. Jos on vahvana arvona esim. uskollisuus, niin silloin ei petä.

Vierailija
29/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää, jos tilaisuus tulee. ja niin paljon näkee sellaisia miehiä pettämässä, joiden vaimo kuuluu tähän kategoriaan "ei ikinä pettäisi minua". Se on vaan niin helppo elää kaksoiselämää pitkäänkin jäämättä kiinni.

Vierailija
30/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet pettää niin myös kaikki naiset pettää.

Vierailija
31/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Ei minun sisälukutaidossani ongelmia ole. Lainasit kuitenkin ensin minun viestiäni, jonka jälkeen kommentoit hirveää ajatusmaailmaa. Minun ajatusmaailmastani et kuitenkaan tiedä mitään, ja en ottanut mitään kantaa siihen moniko miehistä pettää.

Vierailija
32/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan hullua ajatella että kaikki miehet pettäis. Joillekin naisille tuntuu sattuvan juuri ne pettäjämiehet, ehkä he hakeutuvat vääränlaisten miesten seuraan...? Toki suurempi osuus miehistä kuin naisista pettää, mutta EI KAIKKI.

Ei toisesta voi koskaan olla 100% varma, mutta haluan uskoa, että oma mieheni ei sellaista tekisi, ei ainakaan ole sitä tyyppiä, eikä vilkuile muita naisia ollessamme ihmisten ilmoilla...Nin paljon näkee naistensa kanssa kulkevia miehiä jotka koko ajan pälyilevät jokaista vähänkin paremman näköistä naista...ärsyttävää!!!!

Vierailija
33/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan hullua ajatella että kaikki miehet pettäis. Joillekin naisille tuntuu sattuvan juuri ne pettäjämiehet, ehkä he hakeutuvat vääränlaisten miesten seuraan...? Toki suurempi osuus miehistä kuin naisista pettää, mutta EI KAIKKI.

Ei toisesta voi koskaan olla 100% varma, mutta haluan uskoa, että oma mieheni ei sellaista tekisi, ei ainakaan ole sitä tyyppiä, eikä vilkuile muita naisia ollessamme ihmisten ilmoilla...Nin paljon näkee naistensa kanssa kulkevia miehiä jotka koko ajan pälyilevät jokaista vähänkin paremman näköistä naista...ärsyttävää!!!!

Mun miehestä kaikki ystävät ajattelee että hän on täydellisen kiltti ja 100% luotettava ja hyvä mies. Ei koskaan vilkuile muita naisia minun seurassani eikä muutenkaan tehnyt mitään sellaista mistä olisin voinut epäillä. Minäkin halusin uskoa että oma mieheni ei ikinä tekisi minulle sellaista että pettäisi. Eikä hänellä edes ollut mitään syytä siihen. Ei olisi jäänyt varmaan ikinä kiinni jos ei olisi itse kertonut minulle pettäneensä. Enää en ole sinisilmäinen. Luulin että ihmisistä näkee päälle päin onko pettäjätyyppiä vai uskollinen, kunnollinen mies. Nyt suhtaudun miehiin varauksella. Ne ovat enemmän eläimiä kuin naiset. Miehiin ei voi eikä kannata luottaa 100%. Koska silloin kolahtaa kovaa kun totuus paljastuu.

t. aiempi vastaaja

Vierailija
34/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet pettää tai on valmiita pettämään jossain elämän vaiheessaan, aivan kuten naisetkin.

Mitään sukupuolieroja pettämisessä ei taida olla.

Mutta missään nimessä kaikki ei ole valmiita pettämään ja niistä jotka on valmiita pettämään, ei kaikki naiset ja miehet pääse pettämään.

Vierailija
35/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on miehet jotka eivät käyttäisi tilaisuutta hyväkseen.

taannoin yks tuttu nainen ja aina sanoi, että hänen miehensä ei muita vilkuile. On yhden naisen mies. Mies oli kauppias, jatkuvasti reissussa ja oli edustamista ja vaikka mitä. Epäilin vahvasti, että pettää. No kerran olin heillä ja vaimo lähti asioille, niin tämä mies kattoi mua päästä varpaisiin ja iski silmää.. Aattelin: Että ei petä juu.

Ei menny kauan, niin selvis, et ukolla oli kakkoskoti jossa oli viettäny kaksoiselämää jo jonkin aikaa ja erohan se sitten tuli.

Se on aivan sama, et miten ihana se oma vaimo on ja vaikka kuinka kaunis ja seksinnälkänen, niin silti käydään vieraissa.

Vierailija
36/36 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on miehet jotka eivät käyttäisi tilaisuutta hyväkseen.

taannoin yks tuttu nainen ja aina sanoi, että hänen miehensä ei muita vilkuile. On yhden naisen mies. Mies oli kauppias, jatkuvasti reissussa ja oli edustamista ja vaikka mitä. Epäilin vahvasti, että pettää. No kerran olin heillä ja vaimo lähti asioille, niin tämä mies kattoi mua päästä varpaisiin ja iski silmää.. Aattelin: Että ei petä juu.

Ei menny kauan, niin selvis, et ukolla oli kakkoskoti jossa oli viettäny kaksoiselämää jo jonkin aikaa ja erohan se sitten tuli.

Se on aivan sama, et miten ihana se oma vaimo on ja vaikka kuinka kaunis ja seksinnälkänen, niin silti käydään vieraissa.

Eli miehet eivät siis ole erilaisia kuin naiset :)

Nyt on kyllä pakko myöntää, että tunnetaan ukon kanssa enemmän pettäjä-naisia lähipiiristä kuin pettäjä-miehiä. Kerran oli pakko kysyä tuttavalta, jonka mies on rekkamies, että onko se munanhimo tosiaan niin kova. Kun miehensä lähti ajamaan yliyönkeikkaa, niin tämä toi 2v lapsen meille jotta pääsi saalistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä