Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 170 cm/73 kg ja todella tyytyväinen ulkonäkööni! Miksi tämä on niin vaikea uskoa?

Vierailija
26.02.2011 |

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-koon vaatteita käyttäisin ihan heittämällä.

Vierailija
82/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti upean näköinen nainen! Riittää, kun olet itseesi tyytyväinen. Itse en ole koskaan ollut muitten mielipiteitten tarpeessa, en tiedä kaloreista tai laihdutuksesta mitään. Syön kaikkea, liikun, olen onnellinen ja se näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ei siis voi olla tyytyväisiä kehoonsa. Ovat vaan yksinkertaisia idiootteja ja pinnallisia oman edun tavoittelijoita, joiden lapsetkin sairastuu.

Ylipainoiset taas ovat kehoonsa hirmu tyytyväisiä, älykkäitä ja syvällisiä, empaattisia ja onnellisia.

Itse olen lihaksikas laiheliini, joka pärjää ihan myös yliopistomaailman tutkimusprojekteissa (terveyttä ja liikuntaa... ylläri, pylläri ;)). Tosin olen huomannut, että joudun tekemään sen eteen moninkertaisen työn, koska muut pitävät minua juuri tuollaisena idioottihempukkana. Olen onnellisessa parisuhteessa ja myös kaikki kolme lastani ovat ihan tasapainoisia nuoria ja lapsia. Minulla on ystäviä ja tuttuja, niin laihoja kuin lihavia ja ihan jokaisessa sosiaalisessa yhteiskuntaluokassa. Että ihan kaikkiin laihoihin nämä tässsä ketjussa esiintulleet yleistykset ei ainakaan päde. Tosin siinä tutkimusmaailmassa mitä minä edustan, taitaa olla hieman eri kriteerit tutkimuksen luotettavuudelle ja tulosten yleistämiselle kuin siinä "tutkimusmaailmassa", mikä täällä av:lla rulaa...

Vierailija
84/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei tässä ketjussa nyt alunperin ollutkaan kyse vaan tuosta aloittajan aiheesta, että miksi normaalipainoisia nykyään pidetään läskeinä ja laiskoina yms.. Ihan hulluahan se olisi jos kaikki painaisivat 50 kiloa.. Itse painoin sen verran kun olin 15 vuotias ja olen kuitenkin vaan 155 cm pitkä.. ja olin TODELLA pieni ja laiha.. Mieluummin painan kyllä sen 65 + ja näytän naiselta enkä pieneltä tytöltä.. Mutta ei tarvii laiheliinienkaan sitten vetää hernettä nenään koska mekin haluamme puolustaa omaa kantaamme ja normaalia tervettä kehonkuvaa. Terveys ja hyvät elintavat on paljon muutakin kuin lukema puntarilla. Itse myös liikun paljon, syön monipuolisesti suosien vähähiilihydraattista ruokavaliota, mutta voin kyllä herkutella myös hyvällä omallatunnolla.. Terveys on kokonaisuus

Vierailija
85/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä pyörii sen ympärillä, että haaveillaan, kuinka kaikki on mulle kateellisia ja miehet kuolaa.

Kuten tää mun työkaveri kun juoksenteli tissisillään olkkarin ja makkarin väliä. Yritin joskus sanoa sillai nätisti, että panis ees paidan päälle, mutta vastas, että "enhän mää sille mitään voi, että mulla on niin hyväänäköinen perse, että kaikki naiset on kateellisia ja miehet haluaa sitä taputella. Alastomuus on luonnollista"

Kun meitä muita naisia nolotti lähinnä tää tissit paljaana juoksija, hän tulkitsi sen, että me ollaan kateellisia. No joo, kyllä kai miehet kuolas kun toinen tyrkytti koko ajan itseään, mutta ihmeen huono viuhka hänellä kaikesta huolimatta miesmaailmassa oli.

Mää tunnen mukaviakin todella hoikkia naisia. Mutta he ei olekaan huutamassa, että 170cm, 73kg pitäisi hävetä itseään kun on niin läski ja heitä ällöttää tollaset jokinorsut.

Hoikkuus ei todellakaan tee automaattisesti ihmisestä kaunista, ei edes sisäisesti.

Mikä tekee laihasta naisesta kuivan, kylmän ja kyynisen??? Itse olen 162cm ja 47kg, ja upean näköinen!!! Ikää 33 vuotta ja naiset kadehtii mun kroppaa ja miehet kuolaa. Olen iloinen ja pirteä, älykäs ihminen, joka ei halua riskeerata terveyttään ylipainolla. Miten ihmeessä lihavilla naisilla on niin hirvittävän suuri tarve puolustella ylipainoaan??? On paksua pitkää tukkaa, ihanaa ihoa, tissiä ja pyllyä ja iloista mieltä... No niin on minullakin! Te pullerot saatte ihan rauhassa olla pulleroita enkä minä arvostele teitä läskien mukaan. Älkää tekään siis arvostelko laihan ihmisen persoonaa kilojen mukaan.

T. Lääketieteen tohtori, joka diabeteksesta väitellyt

Vierailija
86/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painohan on aikalailla subjektiivinen kokemus. Siksi esim. normaalin BMI:n ylärajoilla joku voi kokea itsensä lihavaksi/olonsa huonoksi, joku toinen taas kokee sen olevan itselleen juuri sopivan. Riippuu varmaan myös paljon siitä, jos on kokemuksia monesta eri painosta. ELi todella lihava saattaa jo parinkymmenen kilon laihduttamisen jälkeen kokea kehonsa kauniiksi, vaikka sitä painoa olisi vielä jäljellä 100kg. 58kg:n painolla taas voi kokea olonsa ja kehonsa kamalaksi jo pienenkin lihomisen jälkeen, jos on aina ennen ollut hoikka.

Mua tässä ärsyttää ylipäätään se, että on sitten minkälainen tahansa, niin aina joku on arvostelemassa ja määrittelemässä miltä jostain toisesta henkilöstä tuntuu tai saisi tuntua. Olen itse 173cm ja painoin vielä 5vuotta sitten 80kg. Esikoinen valitettavasti lihoi mukanani ja oli hänkin aina ns. lihava lapsi. Sain omaan painooni ja myös lapsen painoon kohdistuvia huomautuksia ihan joka puolelta. Niin tutuilta ja tuntemattomilta kuin läheisiltä ja sukulaisilta. Aina joku tiesi miten käydään liian usein Hesellä tai ostetaan liikaa karkkia ja sipsiä. Lapsen painosta huomautteleminen tuntui vielä pahemmalta kuin se, että joku arvosteli ihan vain minua ja painoani.

No, sitten otin itseäni niskasta kiinni. Aloin liikkua ja panostaa terveelliseen ruokaan ja laihduin niin, että nyt painan 57kg. Samaan tahtiin myös esikoinen hoikistui yksinkertaisesti pituuskasvun ja uusien elämäntapojen myötä. Nyt saammekin sitten kuulla kommentteja, miten mulla on varmaan anoreksia ja ortoreksia ja aiheutan myös lasteni sairastumisen sillä, että en anna ruokaa riittävästi. On suorastaan törkeetä ja lapsen kaltoinkohtelua, että siellä Hesellä ei enää käydä lainkaan saati on rajoitettu karkin syönti yhteen päivään viikossa. Leipomuksiakin syödään vain silloin, kun jollakin on joku juhlapäivä. Ruoan rajoittamiseni ja liikkumiseni on kuulemma sairasta ja kylmäkin on mua tänä talvena puraissut pahasti, koska olen niiiin kamalan laiha. Arvostelijoina toimii siis ne samat ihmiset, jotka aikaisemmin ilkkuen huomautteli siitä ylipainosta ja epäterveelisistä elintavoista.

Mä en mitenkään voi ymmärtää tätä asiaa :/! Miksi niin yksinkertaisesta ihmisen perusfysiologiaan liittyvästä tarpeesta kuin ruoka, saadaan aikaiseksi tällaisia juttuja? Tuntuisi ihan kivalta, että joku joskus kysyisi vaikka, että mitä mulle kuuluu sen sijaan, että ekat kommentit liittyy aina omaan tai esikoiseni painoon. Tai varmaan ne luulee mun olevan ihan helvetin epätoivoinen ja onneton, koska en ole vieläkään ulkonäöltäni sellainen kuin he haluaisivat minun olevan....

Vierailija
87/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin kuin että olen laiha,muodoton,sellainen kova ja ettei mistään "saa otetta". Naisella saa olla NAISEN vartalo,eli siis vähän rintaa,peppua ja riettä,vatsa oi ollla hoikka :) kaunista on kun on kaarevat pehmeät mutta kiinteät muodot.

Vierailija
88/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee laihasta naisesta kuivan, kylmän ja kyynisen??? Itse olen 162cm ja 47kg, ja upean näköinen!!! Ikää 33 vuotta ja naiset kadehtii mun kroppaa ja miehet kuolaa. Olen iloinen ja pirteä, älykäs ihminen, joka ei halua riskeerata terveyttään ylipainolla. Miten ihmeessä lihavilla naisilla on niin hirvittävän suuri tarve puolustella ylipainoaan??? On paksua pitkää tukkaa, ihanaa ihoa, tissiä ja pyllyä ja iloista mieltä... No niin on minullakin! Te pullerot saatte ihan rauhassa olla pulleroita enkä minä arvostele teitä läskien mukaan. Älkää tekään siis arvostelko laihan ihmisen persoonaa kilojen mukaan.

T. Lääketieteen tohtori, joka diabeteksesta väitellyt

Sydämen sivistystä sulla ei näytä kauheasti olevan, mutta niinpä se usein onkin teidän tohtorispiireissä :)

Vierailija
89/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on henkisiä teinejä, joilla on hyvin jyrkkä käsitys monistakin asioista. :)

Vierailija
90/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin jokin aika sitten 56 kiloa (167cm) ja olin todella hoikassa kunnossa. Itseasiassa aika kuivakin näköinen. Sitten innostuin harrastamaan kuntosalia ihan tosissani ja tällä hetkellä painan mekein 10 kiloa enemmän kuin laihimillani. Olen tismalleen saman kokoinen kuin silloin, olen vain kiinetytynyt mahdottomasti. Näytän niin paljon paremmalle näin =)

Nyt painoa kertyy koska tarkoitus on kasvattaa massaa, siksi niin "tuhdissa" kunnossa. Mutta en enää koskaan tule painamaan alle 60 kiloa.

Olen paljon tyytyväisempi vartaalooni nyt ja sillä painolla ei enää ole mitään merkitystä. Käytän edelleen samoja vaatteita, ne on jopa väljempiä päällä. Ja koko on yleensä 36 tai S.

Vierailija
91/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkakin nainen taas on vähemmän kaunis, jos kaikki vähäkin ylimääräinen on esim. vyötäröllä.

Tähän tietenkin vaikuttaa paljon ihan perusruumiinrakenne. Ikävä kyllä sille ei oikein voi mitään!

Vierailija
92/92 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 170cm/73kg:).( Vyötärö taitaa olla n. 75 ja lantio 102cm.) Juuri tuossa kavereille sanoin, että olen nyt 35v. vihdoinkin saavuttanut ihanan rauhan oman kroppani kanssa ja pidän itsestäni enemmän kuin koskaan ennen! Joskus oli aika jolloin olin kauhuissani ajatuksesta painaa yli 60kg, mutta olinko silloin aidosti sinut itseni kanssa? No en todellakaan!

Tärkeintä ja ihaninta nykyään on hyvinvoiva kroppa ja liikunnan riemu ilman laihdutusajatusta. Ihanaa kun aika ei enää tuhlaudu miettiessä, kelpaanko?!

Kaunis ihminen on ihminen, joka aidosti viihtyy omassa kropassaan, kantaa itseään komiasti ja varmasti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi