Olen 170 cm/73 kg ja todella tyytyväinen ulkonäkööni! Miksi tämä on niin vaikea uskoa?
Kommentit (92)
Jos ap sun vyötärönympärys on yli 80cm, niin tiesitkö, että se on jo terveysriski?
Tai, jos lantion ja vyötärönympäryksen suhde on yli 0,85, niin sama juttu
Mä olin aiemmin tosi kriittinen omaa painoani kohtaan, vaikka peilistä näkyvä kuva olikin ihan ok. Raskauksien jälkeen pääsin jotenkin tasapainoon itseni kanssa ja olen oikein tyytyväinen itseeni kokonaisuutena. :)
Jos ap sun vyötärönympärys on yli 80cm, niin tiesitkö, että se on jo terveysriski?
Vasta yli 90 on naisilla varsinainen riski.
ovat luultavasti vain löysiä sohvaperunoita, toisin kuin ap. kirjoittaja joka todennäköisesti on liikuntaa harrastava ja ruumiinrakenteeltaankin raamikkaampi nainen, mutta jonka lihakset tekevät muodot timmimmiksi. Näitä ihmisiä on paljon, joita luuviulut huonokuntoiset rimpulat pitävät vain läskeinä vaikka häviäisivät kuntotestissä 100-0. Minulle tärkeämpää on hyvä fyysinen kunto kuin lukemat vaa´alla.
on ihan sama minkä kokoinen ap on. Ja mun puolesta saa olla myös tyytyväinen mittoihinsa :) Vastasin vaan kysymykseen, että miksi sitä on vaikea uskoa. Ja se on siksi, kun itse haluan ja suurin osa ainakin länsimaalaisista naisista haluaa olla hoikkia. En tiedä onko ap kovin lihaksikas ja vaikuttaako mittojaan hoikemmalta, mutta ne kuulostavat ei nyt lihavalta, mutta pyöreältä kuitenkin.
On minullekin normaalipainon yläraja jotakin 69 kiloa, mutta huh hei mikä tursas olisin sen painoisena! Olen ollut ja kauhulla muistelen! Nyt 166/ 53 ja tämä on hyvä, pari kiloa voisi olla pois vielä siksi, että alakropassa on löllöä aika lailla edelleen.
Terveydessäni ei tosin siinäkään ole valittamista. Kaikki arvot (verenpaine ym) ovat mallillaan ja kuntoni hyvä. Harrastan liikuntaa ja pidän itsestäni huolta. :)
ap
ovat luultavasti vain löysiä sohvaperunoita, toisin kuin ap. kirjoittaja joka todennäköisesti on liikuntaa harrastava ja ruumiinrakenteeltaankin raamikkaampi nainen, mutta jonka lihakset tekevät muodot timmimmiksi. Näitä ihmisiä on paljon, joita luuviulut huonokuntoiset rimpulat pitävät vain läskeinä vaikka häviäisivät kuntotestissä 100-0. Minulle tärkeämpää on hyvä fyysinen kunto kuin lukemat vaa´alla.
hyvässä kunnossa ja timmi vaikka olen laiha. Eiköhän se yleensä näin päin mene, että hoikka ja timmi on paremmassa kunnossa ja terveempi kuin pullukka ;)
Itse olen 170 pitkä ja painan nyt 52 kiloa.
Kun olin lihavampi, 62 kiloa, paino näkyi vai mahassa ja perseessä, tisseihin tai käsiin/ jalkoihin ei tullut mitään näkyvää.
Eli olin taspaksu pötkö. Kamalan näköinen lattatissi ja pallomaha.
Nyt hieman päälle 50 kiloisena olen sopusuhtaisen näköinen,
Jos sulle tulee massaa myösrintoihin ja muuaalle niin mikäs siinä? silloin näytyät varmaan hyvälle?
Itsekin painan suurinpiirtein saman verran mutta olen huomattavasti lyhyempi.. kukaan ei ikinä usko kun sanon painoni.. luulevat että painan n. 10 kiloa vähemmän. :) Minulla ei ole semmosta höllyvää ja hyllyvää läskiä vaan pikemminkin kiinteät käsivarret,reidet,vatsa,peppu ja iiiisot rinnat.. :) Olen vähän semmonen beyonce tyylinen kropaltani.. hänkin painaa varmasti yli 70 kiloa mutta on silti todella upea ja MUODOKAS nainen.
Terveydessäni ei tosin siinäkään ole valittamista. Kaikki arvot (verenpaine ym) ovat mallillaan ja kuntoni hyvä. Harrastan liikuntaa ja pidän itsestäni huolta. :) ap
Siis yli 80cm:n vyötärönympärys on todettu olevan yhteydessä kohonneeseen terveysriskiin (mm. kakkostyypin diabetes, metabolinen oireyhtymä). Vaikka fyysinen kunto suojaakin hieman ylipainon aiheuttamilta terveysriskeitä, niin JOS se läski on siinä vyötäröllä (yli 80cm:n vy), niin silloin on jo kohonnut riski sairastua ko. sairauksiin.
Ap taitaa olla melkoinen everlast-salimimmi ;)!
minulle ulkonäkö on ennen muuta kokonaisuus! Siihen kuuluu paitsi kroppa, myös kasvot, hiukset, pukeutuminen jne. En tajua, miten joku viitsii stressata jostain parista kilosta, kun "ongelma" olisi helposti korjattavissa sopivilla vaatteilla ja vaikkapa kampaajakäynnillä. Minä olen tosi kaunis kokonaisuus! :) ap
tyytyväinen ulkonäköönsä. Aina pitäisi ainakin vähän pläski olla tms.
Olen itse ollut aina tyytyväinen itseeni, mutta opin aika nuorena, että pitää olla vähättelemässä itseään, ettei toiset loukkaannu tai luule ylpeäksi.
En ole mikään missi, mutta olen mielestäni hyvännäköinen nainen. Olen aina ollut itseeni tyytyväinen. Mutta sanopa se kellekään niin heti sanotaan, että et voi olla, on sulla nyt ainakin selluliittia perseessä.
Kamalaa elää koko ikänsä tyytymättömänä itseensä. Hukkaan menee hyvä elämä.
se, että vain hoikat olisivat hyväkuntoisia. Höpönlöpön, pullukka on eri asia kuin lihaksikas joka todellakin voi olla hyväkuntoinen mutta esim. BMIn mukaan ylipainoinen.
ap on karppi-ikisalitreenaaja. Ihan niinkuin kaikki kunnon av-mammat konsanaan. Kohta se kertoo, että se mies tienaa 900te vuodessa ja ne asuu merenrantatalossa Westendissä. Ja se käy täällä av:llä vaan pysyäkseen virkeänä lastenhoidollisista velvoitteista ;)
Mutta mukava lukea, että moni uskoo minun olevan tyytyväinen!
ap
kropaltani.. hänkin painaa varmasti yli 70 kiloa mutta on silti todella upea ja MUODOKAS nainen.
paina! Jollei ole jotakin 180 senttinen, en tiedä.
Jos on norminaisen pituinen, sanotaan nyt vaikka 168 senttinen, niin painaa varmaankin noin 55 kiloa.
Jos on pidempi, esim. 175 niin painanee noin 60 kiloa. Jos on 185 senttiä niin sitten voi paino olla 70.
Muodokas joo, mutta ne tissit on silikonit ;)
Ihan samanlaiset reidet ja takamus löytyy multakin ja hoikka olen.
viesti siis Beyoncen mitoista, se jäi siitä poies..
kaikkien nykystandardien mukaan ylipainoinen nainen mikäli painoindeksiin ja vaakaan tuijotatte
http://www.beyonce-lyrics.com/images/32.jpg
Monilla afrikkalaisilla naisilla on hyvin kiinteä ja lihaksikas (täten myös painava) vartalo, se ei tarkota että ihminen on läski jos hän painaa 70 kiloa.
T: 33
oma vartaloni on hyvin samankaltainen ja saa kyllä katseita ja kehuja, vaikk bmi:n mukaan olenkin ylipainoinen.
Nyt, kun joku on keksinyt tuon, että BMI:llä hyvin lihaksikkaat ihmiset voi saada liian "lihavia" arvoja, on tänne av:llekin yhtäkkiä ilmestynyt melkoinen määrä lihaksikkaita, todella kovaa reenaavia mammoja ;)....
Sallikaa mun nauraa :D!!!
Hieman kyllä, mutta en paljon.
ap
on ihan turha väittää olevansa muka "läskitön" noilla ap:n mitoilla!
Siis tyytyväinen voi tietty olla mutta sehän on sitten täysin eri asia kuin läskittömyys tai se mitä yleensä pidetään kauniina....