Munamies vai Harjakainen?
Kommentit (20)
Jos kisa olisi hellyttävin hahmo -kisa, niin sitten muna. Munassa ei ole mitään hauskaa, se on vain semmonen lutunen ja söötti.
Ei niitä munamiehenkään juttuja jaksa enää kuunnella. Pieni muna, iso sielu, munankuori ja keltuaisjutut, kennostoliitto jne.. Kyllästyttää jo.
Se sovinismihan on loistavaa! Se pilkkahan osuu nimenomaan niihin oikeisiin sovinisteihin, jotka vastaavaa juttua heittävät tosissaan.
Mutta Harjakainen on ehdottomasti paremmin rakennettu hahmo, jossa on syvyyttä paljon enemmän, kuin yhdessäkään kisan muussa hahmossa.
Se sovinismihan on loistavaa! Se pilkkahan osuu nimenomaan niihin oikeisiin sovinisteihin, jotka vastaavaa juttua heittävät tosissaan.
Sehän nimenomaan pilkkaa näitä sovinisteja. Ei se ole oikea ihminen se Harjakainen :)
Komppi myös sille, että Munamies on suloinen ja söpö. Vetoaa varmasti lapsiin ja tosikoihin naisiin :)
On hauska seuata sivusta lasten intoa, mutta ei tuo nyt tosiaan oikein aikuisia jaksa pitkään huvittaa.
Harjakaisen irstaus on alkanut ällöttää. Aluksi nauratti sen hyvät irtovitsit.
Siksi munamies
Kuvottavaa. Oksettavaa. Iljettävää. Ja mitään "syvyyttä" mä en kyllä tossa miehessä näe. Pelkkää kaksimielistä läppää. Muna on niin paljon monipuolisempi hahmo, ei pelkkää läpänheittoa vaan oikeasti OSAA myös monenlaista, ja ennen kaikkea KOKO PERHEEN hahmo, jota ei ole pakko ajatella kaksimielisesti että olisi hauska.
Kuvottavaa. Oksettavaa. Iljettävää. Ja mitään "syvyyttä" mä en kyllä tossa miehessä näe. Pelkkää kaksimielistä läppää. Muna on niin paljon monipuolisempi hahmo, ei pelkkää läpänheittoa vaan oikeasti OSAA myös monenlaista, ja ennen kaikkea KOKO PERHEEN hahmo, jota ei ole pakko ajatella kaksimielisesti että olisi hauska.
Mutta sitä ei ole PAKKO ajatella niin. Juuri siitä kertoo se, että se on lasten ja useimpien naisten suosikki. Harjakainen taas vetoaa miehiin ja näihin seksistisesti ajatteleviin naisiin.
Tykkään kyllä molemmista, olivat mun suosikit alusta asti. Mutta söpö Munamies saa mun äänen, ihan vaan sen naruhyppelyn takia!
seksistisenä. Silti pidän enemmän Harjakaisesta. Muna on jo niin nähty ja jutut toistuvat jo ties kuinka monetta kertaa. Mennyt jo nyt vanhaksi.
suosikki on munamies, mutta isomman lapsen mielestä Harjakainen on monipuolisempi hahmo.
Ei se irstaus itsessään ole hauskaa vaan se, mitä hän esittää.
Harjakainen on tyhmän, itseriittoisen, seksistisen keski-ikäisen miehen irvikuva ja sen vuoksi feministinä pidän hahmosta.
Harjakaisen sovinismi ym ei naurata yhtään. Ja alkaa tulla se suulperin arskakin korvista ulos... Sori arska... AAAAARGH!!!!!