Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän ihana tokaluokkalainen laittoi juuri ruuan!

Vierailija
26.02.2011 |

Olen itse vähän kipeä ja jo aamulla tokaluokkalainen tyttäreni ilmoitti, että hän haluaa tehdä tänään salaatin ruuaksi.

Juuri syötiin ja oli tosi hyvää!

Ja tyttö teki melkein kaiken itse, vain tonnikalapurkin avaamisessa ja munien keittämisessä autettiin (näiden lisäksi siinä oli jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, porkkanoita, sipulia, oliiveja). Salaatinkastikkeenkin teki itse, on auttanut siinä usein mutta nyt teki ihan yksin.

Olipa mukava päästä valmiiseen pöytään:-)

t. ylpeä äiti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! :) Annatytölle jatkossakin mahdollisuus tehdä ruokaa perheelle, silloin kun on itse siitä kiinnostunut. Mielenkiinto ruualaittoa kohtaan pienenä voi johtaa vaikka mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse keroi eilen mitä haluaa tehdä.Tietty avustettiin ;-)Toinen lapsi laitteli samalla herkkusienikeittoa, hyvää oli !!! T.toinen ylpeä äiti

Vierailija
4/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihanaa kun lapsi on omatoiminen.

Mun ekaluokkalainen tykkää kokata; paistaa ja keittää munia, pilkkoo salaatti ainekset, teke mehua lisää jos pääsee kannu tyhjenemään.

Uusin juttu on lämpimät paahtoleivät vohvelirauhalla tehtynä joiden väliin tulee juustoa ja kinkkua sekä paprikaa.

Ja ekaluokkalainen vaihtaa myös itse petivaatteet ja siivoaa tietysti oman huoneen.

Omatoiminen lapsi on ihana.

Vierailija
5/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloisesti tehty :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme