Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokakeväinen koirankakkakeskustelu alkaa poikkeuksellisen varhain.

Vierailija
06.03.2011 |

Älkää viitsikö. Samat hienohelmat marisevat joka kevät samasta asiasta, mutta unohtavat onneksi asian kesän tullessa. Keksikää tänä keväänä jotain muuta kitisemistä tai menkää töihin tai etsikää joku kiva harrastus.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lumi sulaa ja aurinko lämmittää niitä paskakasoja, siinä on niin kamala haju ettei voi kävellä töihin tai harrastuksiin oksentamatta.

Mutta onneksi kadunlakaisijat puhdistaa ne pian pois...

Vierailija
2/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin hienohelma, jos ei tykkää kun lasten ulkohaalarit on koiran paskassa. Meneppä ap itse pyörimään sinne paskan sekaan ja nauti sen jälkeen olostasi valittamatta. Voin kertoa, että hajukaan ei helpolla lähde edes koneessa. Keksihän itse tänä keväänä jotain muuta tekemistä, kuin kitiseminen siitä ettei kaikki vaan voi pitää ihmisistä, jotka eivät noudata velvollisuuksiaan koiran omistajana. Joku harrastus vois olla kiva, mutta älä ota koiraa! Sinun asenteellasi et ole siihen oikeutettu.

Terv. koiran omistaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se susta on niin kivaa, niin kerro missä asut? Mä voin käydä lapioimassa noi paskat tosta jalkakäytävältä ja tuoda sun kodin eteen.

Vierailija
4/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena,sitten omien lasten kanssa ja nyt lastenlasten kanssa. Eikä se koiranpaska ole ikinä maailmaa järkyttänyt. Ennen ne koirat juosta viipottivat pitkin kyliä irtoimenaan eikä sitä kukaan kummoisena asiana pitänyt. Voihan sitä vähän katsoa mihin kohtaan pyllynsä leväyttää ja lapsensa laittaa leikkimään. ap

Vierailija
5/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkia, törppöä tienvierustat täynnään, mutta niin kiihkeää keskustelua niistä ei tule koskaan kuin maatuvasta koiran ulosteesta. Oma koirani kakkasi viime kesänä naapurin terassin läheisyyteen. Motkotus alkoi, että siihen sitä paskatetaan koira toisen pihalle. Vaikka nyt ei pihalla oltu ollenkaan. Kiltisti keräsin kakat pois ja vein mennessäni. Parin päivän päästä näin samaisen mamman heittävän tupakantumpit etupihalle. Kävin keräämässä ne lapsen kanssa ja heitimme kyseisen mamman portaalle.

Vierailija
6/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka maatuu, lasi ei.

Vierailija
7/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskat ei tietty melkeen ikinä, mutta mihin mieluummin astuisit: koiranpaskaan (joko tuoreeseen tai kahden vuoden ikäiseen, joka edelleen jököttää siinä penkalla), tupakantumppiin/karkkipaperiin/pantittomaan kaljatölkkiin tai vaikka siihen lasinsiruun kengät jalassa?

Vierailija
8/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarattomin vaihtoehto. Miksikähän ei joka kevät käydä kiivaita keskusteluita ihmisten jättämistä roskista? Kyllä muuten mielestäni tupakantumppi pihalla on pahempi asia kuin koirankikkare.

Vierailija
9/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarattomin vaihtoehto. Miksikähän ei joka kevät käydä kiivaita keskusteluita ihmisten jättämistä roskista? Kyllä muuten mielestäni tupakantumppi pihalla on pahempi asia kuin koirankikkare.

tupakantumppeja, paskaa ja roskaa ympärilleen. Sivistymätöntä roskaväkeä.

Vierailija
10/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkia, törppöä tienvierustat täynnään, mutta niin kiihkeää keskustelua niistä ei tule koskaan kuin maatuvasta koiran ulosteesta. Oma koirani kakkasi viime kesänä naapurin terassin läheisyyteen. Motkotus alkoi, että siihen sitä paskatetaan koira toisen pihalle. Vaikka nyt ei pihalla oltu ollenkaan. Kiltisti keräsin kakat pois ja vein mennessäni. Parin päivän päästä näin samaisen mamman heittävän tupakantumpit etupihalle. Kävin keräämässä ne lapsen kanssa ja heitimme kyseisen mamman portaalle.

Tuollaisia tupakkeja viskelevän naapurisi kaltaisia päällepäsmäreitä tästä maasta tuntuu löytyvän! Hienosti tehty! Mitä heti ulostamisen jälkeen maasta poispoimittu kakka haittaa? Erityisesti kun itse nakkaa systemaattisesti tupakantumppinsa pitkin pihoja?

Viimekesänä olimme tulossa pitkältä metsälenkiltä koirani kanssa ja kävelimme kotitalomme vieressä olevan taloyhtiön (joka on kaupungin vuokratalo muuten) ohitse, yleistä tietä pitkin. Flexissä ollut koirani haisteli nurmikkokaistaletta johon ilmeisesti monet koirat olivat jättäneet pissamerkkinsä. Eikö jostakin aidan takaa viiden metrin päästä jo kuulunut mummovaivaisen papattajan tupakan karhentama ääni ja esiin työntyi elämäänsä kyllästynyt naama, jota harmaantunut hiuskuontalo ei ainakaan kaunistanut. Paheksuvasti hän tuijotti koiraani ja kuului selkäni takana kovaan ääneen päivittelevän miten joku kehtaa antaa koiransa tehdä tarpeitaan nurmikolle. Tarkoituksella niin kovaa että minä kuulisin kaiken. Hän ei selvästi erottanut haistelua tarpeidentekemisestä.

Väärää puuta haukkui: siihen saakka olin aina katsonut mihin koirani tarpeensa tekee. Tämän nalkuttajan jälkeen olen antanut koirani tehdä tarpeensa tuolle nurmikkokaistaleelle, kaupungin aluettahan se on. Kakat kerään edelleen, mutta tuskin se pissa sitä vuokrakasarmin tunnelmaa silti pilaa.

Vierailija
11/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka maatuu, lasi ei.

Eihän nyt kukaan halua astua lasinsiruillekaan tai niitä pihalleen.

Minua henkilökohtaisesti haittaa koiranpaskat paljon enemmän kuin lasisirut, koska tässä meidän asuinalueella on koiranpskaa, muttei lasinsiruja. Jos olisi toistepäin niin tokihan valittaisin lasinsiruista.

Eli idiootteja ovat ihmiset jotka rikkovat pulloja kaduille, sekä ihmiset jotka antavat koiransa paskantaa kaduille. Ei nämä asiat sulje toisiaan pois. Vaikkakin koirien omistajat puolustelevat "paskamaisuuttaan" juurikin lasinsiruilla (ja tupakan tumpeilla). Kostaminen, sehän se vasta onkin aikuismaista.....

Vierailija
12/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt samoin kenen tahansa tumppien heittelijän kohdalla. Nyt vaan sattui olemaan sama ihminen, joka itse marisi koirankakasta, joka ei ollut edes hänen pihallaan. Harvoin näkee kiihkeitä keskusteluja ihmisten tekemistä sotkuista, mutta näitä koirankakkajuttuja joka ikinen kevät.

Vierailija
13/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään usein esim karkkipapereita ulkoa mutta niihin sentään ilkeää koskea. Paskaan en koskisi missään nimessä. Paperin päälle kävely ei likaa mutta paska sotkee tehokkaasti.

Kerään noita lasejakin kyllä, viimeksi eilen hajotetun limsapullon. Vaikka koirat ovatkin minun mielestä iljettäviä, niin en sentään halua että ne reppanat hajottavat tassunsa lasiin.

Ei nuo paskatkaan niin hirveästi häiritse kun on kyse muutamasta viikosta. Paikkojen hajottaminen ja tuhriminen on se mikä haittaa, mutta ei mielestäni kuulu tähän.

Vierailija
14/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt samoin kenen tahansa tumppien heittelijän kohdalla. Nyt vaan sattui olemaan sama ihminen, joka itse marisi koirankakasta, joka ei ollut edes hänen pihallaan. Harvoin näkee kiihkeitä keskusteluja ihmisten tekemistä sotkuista, mutta näitä koirankakkajuttuja joka ikinen kevät.

koiranomistajia jotka paskattavat koiransa kävelyteille ja perustelevat sen sillä, kun siellä on lasinsirujakin, "niin kauan kun ihmiset heittelee lasinsiruja, minä paskatan koirani minne haluan".

Ehkäpä koiranpaskat kuitenkin ovat häiritsevämpiä ja yleisempiä kuin lasinsirut ja sen takia paskakeskutelut käy kuumina. Itse lenkkeillessä törmään paskakasoihin jatkuvasti, en niinkään lasinsiruihin. En tiedä, mutta totta on ettei paska ole ainut ongelma kaduilla, vaikkakin inhottava.

Vierailija
15/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuppaa aina unohtumaan, varsinkin koiranomistajilta....mistäköhän johtuu..? :)

Kakkaketjuissa nyt vaan on tapana puhua kakoista, lasinsiruille voi aloittaa oman ketjunsa.

Vierailija
16/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei lasinsiruille ja muulle moskalle ole tällaista määrää kiivaita keskusteluja. Jotainhan se kertoo ihmisistä. Piilevä koiraviha, ollaan itse roskaajia, ei ole lapsia jotka voisivat loukata itsensä siruihin. Mikä se syy sitten onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan