Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustatte Natoa, en ymmärrä? Venäjän uhka ei väisty koskaan.

Vierailija
26.02.2011 |

Eikös Nato olisi hyvä turva Suomelle, ettei Suomi jäisi taas yksin, kuten kävi toisessa maailmansodassa. Suomalaiset luulivat olevansa turvassa, kun oli se maailmanliitto (=nykyään yk) Yk:lta ei kuitenkaan tosipaikan tullen saatu mitään sotilaallista apua. Vain sympatiaa saatiin.

Miksi ihmeessä jotkut vastustavat Natoon liittymistä, en ymmärrä. Venäjältä kun on tultu tänne tasaisin väliajoin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen olettanut, että Usa tukee sotilaineen myös oikeudenmukaisempaa hallintoa ja vakaampaa maailmaa samalla, kun tukee halpaa bensaa.

Ja tästä on esimerkki esim. Guantanamo, jossa pidetään ihmisiä vangittuina määrittämättömiä aikoja ilman oikeudenkäyntiä. Oikein malliesimerkki demokratiasta, jota voi sitten bensakanisterit kourassa viedä muihin maihin?

minkaan valtion lipun alla eivatka ole minkaan laillisen asevoiman univormussa? Kuitenkin ampuvat kaikkea mika liikkuu. Eivat kuulu Geneven sopimuksen piiriin. Mita tekisit lakiasiantuntija?

Missä he ovat ampuneet? USA:n maaperälläkö? Vai muualla? Jos USA:ssa, niin sitten heille pitää järjestää puolueeton oikeudenkäynti ja tarvittaessaa tuomita ja laittaa kärsimään vankeusrangaistusta tavallisessa vankilassa. Jos he ovat ammuskelleet jossain muualla, niin asiahan ei USA:lle kuulu.

Vierailija
2/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole loppujen lopuksi hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen olettanut, että Usa tukee sotilaineen myös oikeudenmukaisempaa hallintoa ja vakaampaa maailmaa samalla, kun tukee halpaa bensaa.

Ja tästä on esimerkki esim. Guantanamo, jossa pidetään ihmisiä vangittuina määrittämättömiä aikoja ilman oikeudenkäyntiä. Oikein malliesimerkki demokratiasta, jota voi sitten bensakanisterit kourassa viedä muihin maihin?

joista osa taas jatkaa terroritoimintaa. Ja siella on myos vankeja jotka ovat kieltaytyneet lahtemasta pois.

Vierailija
4/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta avattu taas uudelleen vievät sinne nyt kai sitten porukkaa libyasta.

Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä muuta Gaddafin viime reissulla amerikkaan oikein tapahtui, kuin se, että sai nukkua teltassa Trumpin mailla New Yorkissa. Eikö suostunut USA:n kaikkiin vaatimuksiin kun USA ja Libya eivät ole enää kavereita?

Vierailija
5/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittykää te siihen oman maan aioiden hoitoon ja jättäkää ne isommat asiat niille jotka siihen hommaan kykenee. Te ette edes tiedä mistä on kyse.

Vierailija
6/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi liittyä NATOon juuri nyt, kun asiat menevät hyvin ilmankin? Välit Venäjään ovat hyvät tällä hetkellä.

Vierailija
7/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi liittyisi Natoon, teidän poikianne ei pakoteta taistelutantereelle. Sama kuin tämän päivän nopean toiminnan joukot, jos haluat mukaan allekirjoitat sopimuksen. Vielä hätätilanteen alkaessa allekirjoitat sopimukset, että haluatko varmasti lähteä. Se on sinun pojastasi kiinni 2, joutuuko sotaan vai ei. Ketään ei sinne pakoteta, koska Suomen laki estää sen.

Vierailija
8/28 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä Suomeen tulisi varmaan palkka-armeija,joka on vapaaehtoinen. Säästyisi paljon enemmän rahaa kuin nykyisellä varusmiespalveluksella. Katkaiskaa ne napanuorat jo, poikanne joutuvat sotaan vain jos itse haluavat.

Vierailija
9/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaa sotimaan ja kuolee siellä

Vierailija
10/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka ja Turkkikin on molemmat Nato-maita ja valmistautuvat puolustamaan maitaan toista vastaan ja välillä nahistellaan. Natossa päättää USA ja se on fakta.

Vierailija
11/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaa sotimaan ja kuolee siellä

Natoon liittyminen tarkoittaa automaattisesti sitä, että myös suomalaisten täytyisi mennä hätiin ties minne jos siltä näyttää.

Mä en tosiaan usko, että Venäjä mikään suuri uhka olisi. Pitää muistaa, että Venäjä tuskin kovin helpolla lähtee pilaamaan välejään EU:hun (kauppaa ajatellen) vain sen takia, että haluaa nyt hyökätä Suomeen.

Vierailija
12/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että myös suomalaiset sotilaat olisivat velvoitetut osallistumaan kriisitilanteissa muiden nato-maiden puolustukseen?

Ilmaista leipää ei ole.

Vierailija
13/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUOLUSTUSliittoa? Natohan hyökkäilee itse joka suuntaa, ei sellaiseen porukkaan ole mikään järki mennä. Suomen puolustusvoimat on PUOLUSTUSvoimat, eikä mitkään öljysotajoukot.

Vierailija
14/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän Naton joukot tulisivat Suomea sotilaallisesti auttamaan. (Viro ryntäsi Natoon heti kun pääsi. Se kun ymmärsi kokemukseensa perustuen Venäjä-vaaran.)

Mielenkiintoiseksi tilanne kyllä muuttuisi, jos Venäjäkin liittyisi Natoon. Sitten en kyllä tiedä, miten kävisi, jos siinä tilanteessa Venäjä hyökkäisi Suomeen.

Joutuuko tavallinen asevelvollisuuttaan suorittava nuori vasten tahtoaan Naton sotiin ulkomaille? Olen ajatellut, että olisi vapaaehtoista? (Minulla tosin on vain tyttäriä) Se tosiaan voisi selittää osan Nato-pelon.

Turva Natosta olisi kyllä mielestäni tarpeen.

ap

Vierailija
15/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usan sikailusta mm. Irakissa.

Jos nato olisi puhdas puolustusliitto, niin tuskin siihen liittymistä vastuttettaisiin.

Vierailija
16/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikailleet ulkomailla. Tätäkään en ole tullut ajatelleeksi. Olen ihmetellyt vaan kovasti kansan vastustusta. Minusta liittyminen on ollut aina kovin kannattavaa.

ap

Vierailija
17/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikailleet ulkomailla. Tätäkään en ole tullut ajatelleeksi. Olen ihmetellyt vaan kovasti kansan vastustusta. Minusta liittyminen on ollut aina kovin kannattavaa.

ap

Ei suomalaiset halua lähettää miehiään sotimaan Usan himoitseman öljyn vuoksi.

Vierailija
18/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Nato sotii suomalaisten mielestä turhaan. Alan pikku hiljaa ymmärtää Nato-vastustusta. Kertokaa toki lisääkin.

ap

Vierailija
19/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan vain maanomistajia jotka myyvät venäläisille hyvään hintaan. Itä-Suomessa on jo kokonaisia katuja joiden varrella asuu lähinnä venäläisiä,ja ostihan Putin myöskin kiinteistön täältä.Nyt vielä pakkoruotsin tilalle venäjä niin hyvältä näyttää

Vierailija
20/28 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi oikein tappaa ihmisiä sen vuoksi että katumaasturiin riittää löpöä meren toisella puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi