Vituttaa sonera!!!
Mulla oli aikasemmin vuoden sopimus laajakaistasta, mutta muutin toiseen kaupunkiin ja tällä alueella ei käynyt tuo liittymä(oli siis vielä voimassa usemman kuukauden),soneralta sanoivat että heillä on VAIN hieman kalliimpi ja 24kk sopimuksella tarjota,hieman nopeempikin.kysyin sitten hitaammista niin kuulemma olisivat lähes samaa hintaa ja luettelikin sieltä..nyt alkoi vaan vituttaa kun menin usostumaan tuohon 24 kk sopimukseen,lisäksi viime kuun lasku oli 33e ja nyt kummasti 40e.....
Kommentit (4)
Miksi ihmiset ottaa puhepaketteja? Mä maksan käytön mukaan, keskimäärin alle 10 e kk. Ja laajakaista 10 megaa >17 e.
Meillä liittymät soneralta 24kk sopimuksella. Piti tulla 50 euron laskuja,pienin lasku oli kuitenki n.60e. Sitten otin pikkusen lisää viestejä pakettiin, jolloin hinta nousikin niin että pienin lasku 75e! Kamalaa maksaa tuollaisia laskuja, kun halvemmallakin sais. Kaiken huippu on se, että hintaa on vaan kukaan ei koskaan selitä mistä se ylinmääräinen hinta tulee. Ei se mun isompi tekstaripaketti 15 euroa maksa. Kun kysyttiin sopimuksen purkamisesta, niin ei kuulemma mitään mahdollisuuksia :(
Ja asiakspalveluun soittamalla selitetään kädestä pitäen mistä tulee mikäkin summa.
Soneralta laskut n.50-60€/kk nyt Dna:lta 20-30€/kk. Ja puheluiden määrä siis pysynyt suht samana!
Meillä liittymät soneralta 24kk sopimuksella. Piti tulla 50 euron laskuja,pienin lasku oli kuitenki n.60e. Sitten otin pikkusen lisää viestejä pakettiin, jolloin hinta nousikin niin että pienin lasku 75e! Kamalaa maksaa tuollaisia laskuja, kun halvemmallakin sais. Kaiken huippu on se, että hintaa on vaan kukaan ei koskaan selitä mistä se ylinmääräinen hinta tulee. Ei se mun isompi tekstaripaketti 15 euroa maksa.
Kun kysyttiin sopimuksen purkamisesta, niin ei kuulemma mitään mahdollisuuksia :(