Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostat vaatteita?

Vierailija
12.04.2024 |

Kiinnostaa tietää, mikä ajaa sinut ostamaan uusia vaatteita tai elektroniikkaa tai turhaa sisustustavaraa? Toki itsekin jouluisin ostan kynttilöitä kotiin, mutta vaatteita ostin viimeksi ehkä 10 vuotta sitten. Hajonneista kenkien tilalle piti ostaa uudet pari vuorta sitten. Olen siis selkeästi minimalisti (käytän loppuun jo vuosikymmeniä sitten ostetut/saadut tuotteet), mutta kiinnostaa tietää, että miksi vaikka ostat sen uuden paidan, vaikka sinulla olisi jo yksinvalta pesussa ja toinen kaapissa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelu on kivaa ja uusien juttujen omistamisesta saa iloa ja tyydytystä.

Vierailija
2/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan hajonneiden tilalle niitä ostan. Elektroniikkaa on päivitettävä välillä koska vanhaa ei enää tueta tai ne hajoaa, ei se sen kummallisempia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun toisinaan ostamaan uusia vaatteita, kun en kehtaa kulkea julkisella paikalla alasti.

Vierailija
4/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole minimalisti.

Vierailija
5/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että mulla on monta yksinvaltaa pesussa.

Vierailija
6/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Pitäisi ostaa vaatteita. Paljon on puutteita ja uusimistarpeita.

Vierailija
7/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostin just pari päivää sitten t-paidan, kun totesin, että tarvitsen yhden lisää. Mulla oli ennestään 2 t-paitaa. Nyt mulla on 3.

Vierailija
8/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ostaa KYNTTILÖITÄ?

Vierailija
9/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan että olisi enemmän kuin 3 paitaa, erilaisiin tarpeisiinkin. Ja kyllä ne kulahtaa nopeammin kuin kerran kymmenessä vuodessa.

Itse asiassa minulla ei ole nytkään mitään ns. parempaa vaatetta edes jos tulisi jotkut juhlat, arjessa käy verkkarit ja mitä nyt sään mukaan tarvii yläosaksi. Ei riitä nytkään pelkkä t-paita.

Nyt saisi olla enemmänkin vaatteita, kun pyykinpesu ei onnistu pelkästään nappia painamalla.

Vierailija
10/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain uutta on kiva välillä hankkia.

Vierailija
11/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ostaa KYNTTILÖITÄ?

Joo, tuota minä ihmettelen. No, voisi tietysti sähkökatkon varalle 1 olla, jos sattuu just kaikki patteritkin loppumaan lampuista.

Vierailija
12/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uusia vaatteita koska alastikaan ei voi kulkea. Uutta elektroniikkaa vanhan hajotessa. Sisustustavaraa en osta käytännössä koskaan, ehkä ulkomailta jonkun pienen muistokoristeen, jos vastaan tulee joku ostohalun herättävä (esim. edelliseltä reissulta en ostanut mitään).

Mistä saa alusvaatteita ja sukkia jotka kestää 10 v? 

Vierailija
13/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, kenkiä ja laukkuja ostan lähes päivittäin - itselle ja lapsille. Vaatteissa suosin käytettyjä. Sisustustavaraa en juuri osta. Elektroniikassa kuluu tabletteja - useimmiten käytettyjä ja puhelin menee vaihtoon aina kun uusin IPhone-malli ilmestyy. Nykyinen on samaa sävyä kuin katumaasturini.

Ostan, koska pidän uusista jutuista ja vaihtelusta. Asuntolaina on maksettu jo, first things first.

Vierailija
14/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita, kenkiä ja laukkuja ostan lähes päivittäin - itselle ja lapsille. Vaatteissa suosin käytettyjä. Sisustustavaraa en juuri osta. Elektroniikassa kuluu tabletteja - useimmiten käytettyjä ja puhelin menee vaihtoon aina kun uusin IPhone-malli ilmestyy. Nykyinen on samaa sävyä kuin katumaasturini.

Ostan, koska pidän uusista jutuista ja vaihtelusta. Asuntolaina on maksettu jo, first things first.

Et voi olla tosissasi. Mutta ihan hyvä karikatyyri säälittävästä ja onnettomasta ihmisestä.

Vierailija
15/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ontaa kun vartija sanoi ettei kaippaan saa tulla alasti.

Vierailija
16/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi. Mutta ihan hyvä karikatyyri säälittävästä ja onnettomasta ihmisestä.

Olen tosissani. Ei kannata sääliä, sääli on sairautta.

Vierailija
17/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on pitää pieni vaatevarasto hyvälaatuista kotimaista vaatetta.

Todellisuus on kaapit täynnä halpaa vaatetta, koska paino seilaa koko ajan ylös alas, enkä raski aina ostaa uutta vaatekertaa välille koot 40-46.

Syömishäiriö on syvältä.

Vierailija
18/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen ostaa, joka haluaa lisätä maan hyvinvointia. Ostovoiman laskeminen on paha tekijä yrityksille ja tälle yhteiskunnalle.

Vierailija
19/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostelen, että saisin paremman olon. 

Vierailija
20/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tykkää kun miehellä on puku ja solmio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän