Satu Silvo eilisessä Korkojen kera -ohjelmassa
Mitä mieltä olitte? Itse olin Sadun luennolla ehkä nelisen vuotta sitten, Satu oli paljon pyöreämmässä kunnossa mutta vaikutti luonnollisemmalta ja aidommalta, säteili hyvää oloa. Eilen vaikutti tosiaan "seksipommilta" kuten häntä kuvattiin, mutta ei positiivisessa mielessä. Todella upean näköinen nainen, mutta eilen näytti siltä kuin hänellä olisi vaikea olla itsensä kanssa. Että hänen pitäisi esittää jotain (nuorta, hehkeää, sitä seksipommia). Oli jotenkin vaikea katsoa häntä. Diivan oloinen, aiemmin ajattelin tuota pikemminkin positiivisessa valossa, eilen en ehkä niinkään..
Kommentit (18)
Itse olen nyt reilut nelikymppisenä ajatellut että hyvin voin näyttää ikäiseltäni :) Muistan ajan jolloin piti näyttää vanhemmalta, ja toisaalta ajan jolloin piti näyttää nuoremmalta, ja nyt olen ajatellut että näytän omalta itseltäni. Ja (voi toki olla että minulla on poikkeuksellisen rumia ystäviä??) mielestäni suuri osa saman ikäisistä tai vanhemmista ystävistäni näyttää neljänkympin jälkeen paljon paremmilta kuin nuorempina.
Jenni ja Vappu siiderimahoineen ällöttäviä.
kiinnitin huomiota että onpa upeat sääret. Ja normaalisti en todella kiinnitä naisten sääriin huomiota.
Munkin mielestä sinänsä ihan kauniit vappu ja se toinen, näyttivät silvon rinnalla ankanpoikasilta. En osaa sanoa miksi.
N26v
on siiderimahaa, koska on absolutisti. Mutta kolmekymppisenä on saanut kylläkin kaksoset, joten ymmärrän täysin, jos vatsa ei ole ihan timmi :)
kerran livenä, ja mun mielestä silloin oli aivan upea nainen. Jotenkin ... komea. Olimme Budapestin lentokentällä, käveltiin Silvon ja silloisen miehensä perässä, ja kyllä muuten miehet käänty kattoo :)
Mitä ihm että Satulle tapahtunut,susta tullut diiva.Yrität esittää nuorta seksipommia.Tossa iässä vaikka onkin rakastunut niin kohtuu kaikessa.Olen itsekin samanikäinen ja rakastunut ,nuorentunut hirveesti ihanan rakkauden myötä mutta olen silti sama ihminen.Lopeta toi diivailu,sun pisteet laskee runsaasti.Ei oo kiva saada diivan mainetta,eikä toi sun sulho mikään upee oo päinvastoin,taitaa olla sillä isot vehkeet.sopisitta ehkä aikuisviihde puolelle,hyi.
häntä upeana aina ilmestyksenä, vaikka harvoin osaan sanoa näin toisesta naisesta :)
Ehkä toi eilinen ampui silti vähän yli. Sääli sinänsä. Parempaankin olisi varmasti pystynyt.
Kääntää kyllä päitä. Hyvän näköinen voi olla muodokaskin nainen, ei tarvitse olla tikku. Sadussa on karismaa. Kaupungilla näin kerran Paula Koivuniemen ja siinä oli sitä jotakin samaa. Oli pakko vain tuijottaa. Oikein loisti muiden tallaajien seasta. Satu vaikutti super rakastuneelta eilen. Juontajat tosiaan näyttivät Sadun rinnalla pikkutytöiltä. Hyviä juontajia, mutta heissä ei ole sitä JOtaki mikä säteilisi ulospäin.
mielestä todella upea ja hehkeä ja vaikutti sympaattiselta ja mukavalta=)
olivat kauniita. Vapun kandee kyl vähän vähentää juomista jos aikoo pysyä hehkeänä, nyt piti meikillä peittää aika paljon mm turvotusta kasvoista.
Mun mielestä käyttäytynyt aina tosi hyvin ja siivosti.
Nyt heitteli tukkaa ihan koko ajan, ihme venkoilua ja kyllä huomasi että pitää itseäänkin upeana, varsinkin kehujen jälkeen.
Onhan se upea nainen, siitä ei pääse mihinkään, mutta ei se turhamainen mun mielestä ole ennen ollu.
naiset säilyvät vanhemmitenkin upeina. Toisin kuin nämä laihat blondit, jotka kuivuvat ikään kuin kokoon vanhemmiten. Juu, tästä tulee huutomyrsky nyt blondeilta, mutta tulkoon =))))
ja varmasti voittaa minut ulkonäöllä 9-6. Mutta enpä ole kateellinen lainkaan. Tämän ikäisenä hyväksyy itsensä jo monista vioista huolimatta, eikä tarvitsekaan olla enää täydellinen kuten nuorena. Joten itsevarmuus on kohdillaan. Jotenkin taas kateuskortti pistää esiin näillä nuorilla. Tuo kommentti "ikäisensä näköinen" vähän huvitti, aivan kuin 50 v. pitäisi näyttää 20 v. Satu on upeannäköinen ja sensuelli.
Miksei nainen saisi näyttää ikäiseltään??
Panisin, upea nainen josta olen aina ihaillut.
Suomen Sophia Loren.
nainen minäkin ja tiettävästi 99 % hetero
näyttää ikäiseltään ja on vähän tuhdissa kunnossakin. en ymmärrä miksi sitä aina niin hehkutetaan kuinka ihana se muka on...