Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi enää (parisuhdepettymystä)

Vierailija
26.02.2011 |

kun mies ei käsittele mitään sattunutta ongelmaa tai riitaa, vaan ohittaa ja sivuuttaa kaiken?

Vaikka olisi mikä tilanne ollut, seuraavana päivänä juttelee "mukavia" eikä koskaan enää palaa ongelmaa aiheuttaneeseen asiaan sivuhuomautuksellakaan.

Toki niitä vuosien varrella olemme käsitelleet, mutta aina, ihan joka kerran, minun aloitteestani. Se uuvuttaa minut totaalisesti.

Minusta ei ole juttelemaan niitä näitä jos tiedän, että on joku puhumaton oikea asia alla. En pysty rupatella "oisko tämmönen kaappi kiva olkkariin" -akselilla vaan olen hiljaa kunnes aina itse ohjaan puheen oikeaan asiaan. Ei jaksa.

ja mies siis tietää tämän asian, olen ottanut puhumattomuuden puheeksi ties kuinka monta kertaa mutta seuraavalla kerralla taas sama.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on loppuun käsitelty sillä yhdellä puhumiskerralla, eikä sitä pidä enää vatvoa. Kyllä mustakin olisi kurjaa palata kerta toisensa jälkeen inhottavaan puheenaiheeseen.

Vierailija
2/3 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ehkä osannut kirjoittaa oikein, ei sitä ole käsitelty näissä tapauksisa "ensimmäiselläkään" puhumiskerralla vaan asia nimenomaan on jäänyt puhumatta.

Asia voi koskea mitä tahansa ongelmaa perheessämme. Jonkun asian rahoitusta, jonkun perheenjäsenen tilannetta, riitaa joka jää täysin kesken tilanteen keskeydyttyä syystä tai toisesta. Vähän vaikea ehkä selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oikein tykkää, mutta en osaa sanoa, mikä avuksi. Oma mieheni ottaa aina kaikki erimielisyydet puheeksi silloinkin, kun itse en haluaisi. Se on parempi tapa.

Mutta en mä itse varmaan jaksaisi vuosia ja vuosia olla se rakentava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän