Verta yhdynnässä, kohdunkaulansyöpäkö?
Onko kellään kokemuksia? Kävin jo papa:ssa ja tulosten odottelu pelottaa :-(
Kommentit (8)
Jos esim. limakalvot ovat tavallista kuivemmat tai muuten vain onnistuu nirhaisemaan jotain kohtaa.
Älä siis panikoi ennen kuin on panikoimisen aihetta. :)
Käy ostamassa likuvoidetta..ei ainakaan ärsyynny enempää, oli syy mikä hyvänsä.
voi aiheuttaa myös "raju" seksi, kuivat limakalvot, koskettelu sinne, raskaus...tai on vaan herkät paikat. Aina ei tarvitse olla kyse sairastumisesta esim. sukupuolitautiin.
Tulosten odottaminen varmasti jännittää, mutta tässäkin hommassa pelataan varmanpäälle. Ja jos nyt sattuisi diagnoosi olemaan se pelkäämäsi, niin parempi havaita se mahd.pian jotta mahdollisimman hyviin hoitotuloksiin päästään. Yritä rauhoittaa mielesi ja voimahali sinne! =)
Kostun aina ja heti tooooosi paljon
Mulla on aina markana paikat ja silti usein on tullut verta...ja kaikki kunnossa. Joka kerta kun otetaan papa verta tulee vahan. Taitaa olla vaan herkat limakalvot.
Mulla on aina markana paikat ja silti usein on tullut verta...ja kaikki kunnossa. Joka kerta kun otetaan papa verta tulee vahan. Taitaa olla vaan herkat limakalvot.
Joku lekuri joskus totesi että mulla kohdunkaulan suu taitaa olla herkästi vuotavaa sorttia. Taipumusta on myös naisten yleisimpään vaivaan eli hiivatulehdukseen... ja se lisää vuotoherkkyyttä, vaikka limakalvot muuten ovatkin ihan terveet ja kostuvatkin riittävästi.
Ei vaarallista, mutta toisinaan kiusallista.
kävin samasta syystä papassa tällä viikolla.
Jännittää myös.
Etenkin kun vuotoa ei ole ollut ennen, vain nyt parin kuukauden ajan. Ihmetyttää voiko se kohdunsuu yllättäen herkistyä. Seksikään ei normaalia rajumpaa tm, enkä ole kuiva, päinvastoin liiankin kostea. Mutta toivon parasta, sinulle myös.
mutta syytä ei löydetty. Eli aina ei kannata pelätä pahinta. Verta voi tulla joskus ihan tuntemattomasta syystäkin.