Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas voiko tukka tummua vanhemmiten?

Vierailija
25.02.2011 |

Olen iät ja ajat (aina kun juurikasvun/haalistumisen huomannut) värjännyt hiukset maantienruskeasta suklaanruskeaksi kunnes syksyllä päätin lopettaa värjäämisen kokonaan kertaheitolla (elokuussa viimeksi kestoväri). No, eipä tullut juurikasvua ollenkaan eikä kyllä tukka vaalentunutkaan normaaliksi vaan on ihan tumman suklaanruskea kauttaaltaan edelleen.

Mitä ihmettä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena vaaleilla suomalaisilla ole aikuisena joko ainakin kellertävämpi hiukan tummempi tukka kuin lapsena tai maantienvärinen tai jopa tumma tukka aikuisena? Ainakin itselläni on ollut ihan vaalea tukka lapsena ja nyt voi enää hädin tuskin vaaleaksi nimittää ja omassa tuttavapiirissä näin on muutenkin mennyt. En tosin tiedä mihin perustuu ja monestihan tätä ei huomaa kun on niin yleistä värjätä hiuksia.

Vierailija
2/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä oli lapsena ihan valkoinen tukka ja nyt 30v on melkein musta.

Ja pojallani oli vauvana vaalea ja nyt 10v on selvästi tummunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mullapa oli ala-asteella ihan vaalee tukka. Ja yläasteen loppuajoilla yks poika sanoi mua tummatukkaiseksi ja mä olin ihan ihmeissään, menin kotiin ja seisoin peilin edessä piiitkään ja ihmettelin tummaa tukkaani, en ollu tajunnu että oli tummunu ennen ku joku sen sanoi. Mutta. Nyt 30v ja alkaa olla valkosia(hopeisia) yksittäisiä jouhia seassa! Näin nuorena! Onko kukaan muu alkanu harmaantumaan näin aikasin??

Vierailija
4/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi olla noin pihalla, kai nyt kaikki tietää että voi ja usein niin käy..

Vierailija
5/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iät ja ajat (aina kun juurikasvun/haalistumisen huomannut) värjännyt hiukset maantienruskeasta suklaanruskeaksi kunnes syksyllä päätin lopettaa värjäämisen kokonaan kertaheitolla (elokuussa viimeksi kestoväri). No, eipä tullut juurikasvua ollenkaan eikä kyllä tukka vaalentunutkaan normaaliksi vaan on ihan tumman suklaanruskea kauttaaltaan edelleen. Mitä ihmettä?

Syntyessäni olen ollut mustapehko(samoin kuin tyttäreni). Iän myötä oltiin vaaleita ja sitten (lapseni se maantieharmaa) ja minä olen jo vuosia värjännyt hiuksiani.

No jos sinulla on perus Suomi-ohut hius ja heität siihen kestovärin, niin kyllä kestää:)

Itse laitan ihan sävytteen ja sekin kestää ihan kiitettävästi.

Vierailija
6/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maantienruskeat hiukset. Minun syntymäni aikaan (äiti silloin 24) hänellä oli jo selvästi tummat hiukset.

Vierailija
7/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla oli lapsena ihan ohkaset, vitivalkoset, suorat haituvahiukset. Murrosiässä ne muuttuivat punertavan vaaleanruskeaksi, paksuiksi ja kiharaisiksi. Ja nyt ne ovat tummanruskeat punaisella vivahteella. Enkä siis ole ikinä värjännyt hiuksiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan