Olen varannut ekan kerran kirppispöydän. Hinnoitteluapua kaipaisin!
Paljonkos laittaisitte hintaa / paljonko olisitte valmiita maksamaan esim. näistä
-laadukas, kotimainen lastenvaate, jota käytetty melko paljon, mutta laadukkaana ei ole lainkaan nyppääntynyt, ei ole tahroja, ei venynyt ja on siis täydellisen siisti, ainoastaan n. vuoden vanhaa mallistoa. Hinta uutena 20-30€ välillä (siis housut tai pusero tai tunika ym)
- Du& Jag-lastenvaatekerhon vaatteita, joita pidetty suht vähän, pieniä kulumisen jälkiä korkeintaan / lähes uutta vastaavia. Näitä näkyy tosi harvoin myynnissä missään, uutena esim. tunika + legginsit yhdistelmä n. 28€
-Kaksi talvea käytetty Remu-toppahaalari. Polvissa kulumaa, mutta pitää vielä täysin kosteuden. Kolmesti pesty
-Perus lastenvaatetta, markettikamaa siis. Siistejä, vähänkäytettyjä sisävaatteita koossa 90-146. Ei tahroja, jonkun verran käytön jälkeä
Olisiko näistä esim. 8€ / 4€ / 20€ / 1€ ok hinnat?
Kommentit (25)
ja myydyksi saa vain jos hinta on 0,50€-1€ tavallisilla vaatteilla, merkkivaatteet (esim. polar&pyre) 1-2€ ja päällysvaatteilla max.5€. Tosi halvalla joutuu laittamaan. Huutonetissä olen saanut korkeampia hintoja. En tiedä mistä johtuu että ihmiset maksaa huutonetissä enemmän vaatteista. Usein olen myynyt ensin kirppiksellä ja loput sitten huutonetissä mitä ei kirppiksellä ole kaupaksi mennyt. Ihan kaikki olen aina saanut myytyä mutta tosiaan, halvalla joutuu laittamaan, muuten ei osteta.
Kerran yritin myydä hyväkuntoista (siis muutaman kerran käytettyä) Gantin miesten duffelitakkia, mutta ei siitä kukaan halunnut maksaa edes 25€. Ärsytti niin paljon, että viskasin takin roskiin mieluumin kuin myin kympillä.
Kaikki laadukkaatkin jutut pitää myydä kirppiksellä niin halvalla, että mieluumin vien kierrätykseen tai heitän roskiin kuin tuhlaan arvokasta vapaa-aikaani kirppiksellä.
AP, otapa noista hinnoista puolet pois niin olet hyvissä LÄHTÖ hinnoissa. :-/
Itselle vieraita nuo merkit, mutta kyllä olen valmis maksamaan yli 5 euroa, jos löydän jotain hyväkuntoisia ja itseä miellyttäviä vaatteita. Esim kivoista lappuhaalareista maksoin juuri 8 €, olivat kivat ja merkkiä, jota ei saa suomesta. Mutta perustunikasta on sitten mitä vaan merkkiä en maksaisi 8 €, eli vaikuttaa mikä vaate kyseessä. Voihan sitä yrittää pyytää enemmän ja jos ei löydy maksajaa niin antaa vaikka ystävälle kuin myy todella halvalla?
Kirppiksen idea on kuitenkin mielestäni päästä tarpeettomista tavaroista eroon ei varsinaisesti tienata? Siksi en ymmärrä miksi joku heittää mieluummin roskiin kuin myy halvalla? Mä ainakin mieluummin myyn 1-2 eurolla ja ajattelen, että se vaate oli jollekin tarpeellinen. Ja samalla saan vähän itselleni.
-max 5 euroa hyväkuntoisesta laadukkaasta sisävaatteesta, mutta jos maksan näin paljon, ei saa olla juuri ollenkaan käytön jälkiä.
-max 5 euroa tunika+legginsit-yhdistelmä
-max 10 euroa kaksi talvea käytetystä haalarista
-0,5-2 euroa perusmarkettikamasta, riippuen kuinka nättejä ja missä kunnossa ovat.
20 euroa kuluneesta Remu-haalarista -- liikaa olis ainakin mulle.
Samoin tuo 8 euroa jostakin sisävaatteesta on mielestäni aivan liikaa.
Luultavasti puolittaisin nuo hintasi?
Kirppareilla en kylläkään kiertele, joten ihan luotettavaa tietoa en tiedä.