Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos exä kuolee, miten hautajaiset?

Vierailija
25.02.2011 |

Molemmat olleet eron jälkeen yksin, mutta ero aiheutunut exän teoista. On lasten isä ja tunteitakin on, mutta ei vuosiin oltu yhdessä?

Onko parempi mennä, vai jättää menemättä?

Ei ole vielä kuollut, mutta tuolla elämäntyylillä voi tulla milloin tahansa...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikesta ei voi lapsille vaieta, esim. jos väkivallasta vaikenee, lapset saa aivan väärän kuvan että se on jotenkin perusteltua, jopa hyväksyttävää. tai päihdeongelmista. silottelu on aika varma tapa siirtää se sama toimintamalli omille lapsille.

oman katkeruuden lapsille kaataminen on tietenkin eri asia kuin asioista niiden oikealla nimellä puhuminen.

mutta 'vain hyvän puhuminen' on joskus valehtelemista.

... täysin samaa mieltä kanssasi. Olen vain huomannut, että ainakin eronneiden naisten keskuudessa jään vähemmistöön.

Vierailija
2/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämään kuuluu yhä exän vanhemmat ja siskot ja muut sukulaiset. Osaksi siksi, et lasten isä on riitaantunut kaikkien kanssa ja olen halunnut tarjota isovanhemmille tilaisuuden olla lastenlastensa kanssa. Joten kyllä mä menisin exäni hautajaisiin. Tulen menemään ex-isovanhempienkin hautajaisiin aikanaan.

Vaikka exäni onkin oikea k-pää niin mä voin ainakin yrittää käyttäytyä asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi ku noin tapahtus,kävisin nauramassa appiukolle ja anopille naurut että nyt tilan on mun tytön! Meistä tulis rikkaita :D

Vierailija
4/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen verran hyvät välit kuitenki oli, etten nyt mitään kusemista tms haudalleen ajatellut *hih*

Jos exällä olis ollu nyxä, olisin harkinnut menemistäni uusiksi.

Lapsetkin oli sen verran pieniä (9v ja 10v), etten niitä yksinkään olis isänsä hautajaisiin voinu laittaa.

Erottu oltiin viitisen vuotta ennen kuolemaansa.

Vierailija
5/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten enää muistotilaisuuteen.

Vierailija
6/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä, miksi menisin?!

Lapset saavat halutessaan mennään exän sukulaisten seurassa sinne, mutta mitä hittoa MÄ siellä tekisin? :D

Vierailija
7/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vainaja enää piittaa onko siellä ketään exää tai nyxää. Eiköhän tässäkin kohtaa voisi ajatella lasten kannalta asiaa: onko kivempi että äiti on siellä heidän tukenaan vai ei?

Vierailija
8/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tulis rikkaita :D

Vierailija
9/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne muut siellä hautajaisissa tekee?

Pitäisikö munkin mennä sinne tirauttamaan tekokyynel?

Vierailija
10/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos exäni tunkisi hautajaisiini - luultavasti teatraalisena ihmisenä vielä pyöräyttäisi pari krokotiilinkyyneltä

toivottavasti ystäväni heittäisivät hänet ulos - niin pahoja asioita minulle erossa teki

Vierailija
11/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vainaja enää piittaa onko siellä ketään exää tai nyxää. Eiköhän tässäkin kohtaa voisi ajatella lasten kannalta asiaa: onko kivempi että äiti on siellä heidän tukenaan vai ei?

Meidän lapsilla on muitakin läheisiä aikuiskontakteja kuin minä. Esim exän sukulaiset

Vierailija
12/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tehdä mitään epäkunnioittavaa vainajaa kohtaan (vaikka onkin kuollut)

Vierailija
13/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*visualisoi mielessään monttubileet, jossa retardit poukkoilevat ympäriinsä vailla hilliä ja holttia, ja arkusta nousee ajatuskupla: "Ei olisi pitänyt lisääntyä serkkunsa kanssa..."*

Vierailija
14/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toki eipä mulla siinä vaiheessa enää oo sananvaltaa)

mutta hei, sehän on EXÄ ja ihan syystä ...

Vierailija
15/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi edes niitä lapsiaa ajatella? Lasten isästäne puhutte ja ootte haudalla tanssimassa.

Voiko teidän lapsistanne edes kasvaa täyspäisiä. Kyllä minä ainakin pidän suun tiukasti supussa, etten pahaa sanaa sano lasteni isästä heidän kuullen(vaikka se aina ei nii helppoa ole).

Vierailija
16/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*visualisoi mielessään monttubileet, jossa retardit poukkoilevat ympäriinsä vailla hilliä ja holttia, ja arkusta nousee ajatuskupla: "Ei olisi pitänyt lisääntyä serkkunsa kanssa..."*

mä putoon tuolilta :DDDD REPS!

Vierailija
17/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teidän lapsistanne edes kasvaa täyspäisiä. Kyllä minä ainakin pidän suun tiukasti supussa, etten pahaa sanaa sano lasteni isästä heidän kuullen(vaikka se aina ei nii helppoa ole).

Juuri siksi antaisin heidän mennä mumminsa kanssa tilaisuuteen, niin saisivat surra sellaisen kanssa, joka myöskin aidosti suree ja ymmärtää tuskan.

Vierailija
18/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisissa?

Mä olin mieheni serkun hautajaisissa viime kesänä, eturivissä istui vainajan vaimo ja kaksi alle kolmevuotaisat lasta ja minä itkin ja iktin. Koskaan en kyseistä serkkua edes nähnyt ja hävetti ihan älyttömästi mutta kyllä mä myötäeläydyn toisten suruun.

Ja jos miehen kanssa erottaisiin niin varmaan menisin hänen hautajaisiinsa, niin paljon hyviä hetkiä meillä on takanamme.

Vierailija
19/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudalle ajattelin käydä kusaisemassa. Tai vääntämässä tortut.

Lapset veisin tietysti asiallisesti tilaisuuteen, sanomaan hyvästit kusipäiselle iskälleen. Mutta yön pimeydessä sitten....

Vierailija
20/27 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikesta ei voi lapsille vaieta, esim. jos väkivallasta vaikenee, lapset saa aivan väärän kuvan että se on jotenkin perusteltua, jopa hyväksyttävää. tai päihdeongelmista. silottelu on aika varma tapa siirtää se sama toimintamalli omille lapsille.

oman katkeruuden lapsille kaataminen on tietenkin eri asia kuin asioista niiden oikealla nimellä puhuminen.

mutta 'vain hyvän puhuminen' on joskus valehtelemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan