Jos exä kuolee, miten hautajaiset?
Molemmat olleet eron jälkeen yksin, mutta ero aiheutunut exän teoista. On lasten isä ja tunteitakin on, mutta ei vuosiin oltu yhdessä?
Onko parempi mennä, vai jättää menemättä?
Ei ole vielä kuollut, mutta tuolla elämäntyylillä voi tulla milloin tahansa...
Kommentit (27)
Ihan vaan jättämään jäähyväiset ja kiitokset siitä että sain hänen kanssaan maailman ihanimmat lapset, vaikkei meidän liitosta sitten tullutkaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
"Ja jos miehen kanssa erottaisiin niin varmaan menisin hänen hautajaisiinsa, niin paljon hyviä hetkiä meillä on takanamme."
Mutta sitten hän erotessa teki mulle niin paljon ja niin monenlaista pahaa, etten sellaista kaikkea tiennyt olevan olemassakaan.
ja arkku pitää lähettää kotimaahansa, siihen osallistuisin lastemme takia.
Samalla saisin varmistukset ettei ikinä tule takas tänne, lähtis varmasti kuolleena.. varmistaisin ihan henk. koht.
Sen verra vittupää on ollut ja sotkenut lasten elämän.
Lapsille olisin tukena isänsä pois menon johdosta
t. sitä päivää odotellessa....
kauheelta kuulostaa, mut anyday voin vaihtaa elämään jonkun muun kanssa... tervetuloa koettamaan
En näe syytä, miksi menisin?! Lapset saavat halutessaan mennään exän sukulaisten seurassa sinne, mutta mitä hittoa MÄ siellä tekisin? :D
Kyllä lasten on mentävä isänsä hautajaisiin, ovat välit mitä tahansa. Ja ihan itsensä takia, se on osa sitä prosessia, mitä lasten on käytävä läpi, ymmärtävät he sitä tai eivät.
Ajatus hänen haudallaan tanssimisesta täyttää minut onnen tunteella :-D.... ei pelkästään (vaikka toki etupäässä) itsekkäistä syistä, vaan myös siksi, että siten myös hänen perheelleen tulisi maailmasta parempi paikka.
Tulkoon se päivä pian!
haudalle ajattelin käydä kusaisemassa. Tai vääntämässä tortut.
Lapset veisin tietysti asiallisesti tilaisuuteen, sanomaan hyvästit kusipäiselle iskälleen. Mutta yön pimeydessä sitten....
Miehen ex oli lastensa kanssa hautajaisissa normaalisti kuten kuuluukin. Lapset siis mieheni.
Minun mielestä siinä ei ole mitään kummallista, tulee niihin hautajaisiin yleensä sellaista porukkaa, jotka tuntevat vainajan huonomin kuin ex.
ja oltiinhan me oltu paljon tekemisissä muutenkin, lasten takia, joten oli tosiaan ihan luonnollista, että osallistuu lasten kanssa, ja vaikka ilman lapsiakin.
T: 1,5 vuotta sitten miehensä menettänyt ja silloin 1,5 v kaksosten kanssa yksin jäänyt....