Minut haukuttiin eräässä blogissa.
Seuraan muutamia tyyli- ja sisustusblogeja. Pidän ikävänä sitä, miten nettipalstoilla haukutaan bloggaajia. Toisaalta ihmettelen sitä, miten kauniita bloggaajat useimmiten ovat, kuten ovat heidän miehensä ja lapsensakin. Halusin sanoa jotain kivaa ja laitoin tälle palstalle viestin, että eräällä blogistilla on mielestäni hyvännäköinen mies. Ketjuun tuli myös väheksyviä viestejä, mutta ei siis minulta. Kyseinen blogisti teki sitten päivän päivityksen minun viestistäni. Hän naureskeli minulle, kertoi, miten oli naureskellut muidenkin kanssa, jopa koiransa. Kommentoijat lietsoivat yhdessä pilkkaamistani, olivat mm. sitä mieltä, että tarkoitukseni on ollut perustaa haukkumisketju. Kaikkea tosi ikävää kuitenkin. Ystävällisyyteni kääntyi minua vastaan. Olen niin lapsellinen, kai, että en ole sen jälkeen kyseistä blogia lukenut.
Kommentit (14)
ovat mukavia ja kilttejä ja fiksuja ihmisiä.
ap
ovat mukavia ja kilttejä ja fiksuja ihmisiä. ap
vähän olet kyllä naiivi, ihan samaa porukkaa ne on kuin muutenkin netissä ja irl...
Minä en naureskelisi kenellekään sillä tavalla, vaikka minulla ei blogia olekaan.
ovat mukavia ja kilttejä ja fiksuja ihmisiä. ap
vähän olet kyllä naiivi, ihan samaa porukkaa ne on kuin muutenkin netissä ja irl...
ap
Muutenhan tää on ihan keksitty juttu. :P
Nimim. en usko ennenkuin näen
et hehkuta ja linkitä, kommentoit vain bloggarille
ovat mukavia ja kilttejä ja fiksuja ihmisiä.
ap
mä taas oon aina aatellut että suurin osa bloggareista on suht täynnä itseään ja osa taas sellaisia että live-elämässä ovat niin raastavia eivätkä saa tukea ihmeellisille mielipiteilleet, että on pakko hakea niitä blogin lukijoilta jotka tietenkin saavat asioista aina vain sen blogin kirjoittajan kannalta kerrotun totuuden. Näitä ihmeellisiä riitojen selvittelyjä ja muita ei mielestäni kannattaisi blogeihin laittaa..
Tykkään kyllä lueskella sisutus- ja muitakin mielenkiintoisia blogeja, niistä saa hauskoja ideoita ja on paljon positiivisiakin tyyppejä.
Mulla ehkä risoo eniten eräs bloggari, joka kertoo elämästään niinkuin ei itse olisi tehnyt mitään väärää ja antaa lukijoille ihan väärän kuvan, jopa valehtelee. Kun satun tietämään asioiden oikean laidan niin todella ihmetyttää. En ole saanut kerrotuksi ko. bloggarille asiasta. On siis perhetuttuni,.
taitaa olla kyse.... Mun mielestä se Maj:n kirjoitus ei ollut mitenkään pahantahtoinen. Hän oli vain iloisesti huvittunut asiasta. Ehkä olet nyt lukenut hieman "Piru raamattua-tyylisesti", en siis tarkoita tätä mitenkään pahalla vaan ihan sillä ajatuksella, että kun lukee tekstiä joka on jotenkin itselle henkilökohtaista, voi saada siitä väärän käsityksen ihan vahingossa?
Itsekin olen tuota blogia lukenut, koskaan en ole kommentoinut suuntaan enkä toiseen. Tunnistan kuitenkin tuon mainitsemasi "mielen pahoittamisen", itsekin olen joskus huomannut kun olen johonkin nettikeskusteluun osallistunut, että minut on ymmärretty jotenkin väärin tai ihmiset ajattelevat niin eri tavalla....Siitä helposti pahoittaa mielensä, mutta pitää ottaa huomioon että kirjoitettu viesti vääristyy aina jossain määrin, koska ilmeet ja eleet eivät näy (toisin kuin kasvokkain tapahtuvassa viestinnässä).
ja olen 16:n kanssa (kaikesta hänen kirjoittamastaan) samaa mieltä. En tulkinnut Majn tarkoittaneen sitä pahalla.
On myönnettävä, että omastakin mielestäni on vähän hassua kehua miehen ulkonäköä jos haluaa sanoa naiselle/naisesta jotain hyvää. Itse ainakin kuulisin mieluummin itseäni koskevan kohteliaisuuden. Pariskunta eivät ole yksi henkilö vaan kaksi eri yksilöä.
Nyt vain se linkki mikä blogi kyseessä. Olisi kiva saada todistusta asiasta.
Mulle ei kyllä tulis mieleenkään levitellä kenenkään blogeja tai muutakaan asiaa ainakaan täällä, pskaa tulee aina niskaan, niin nähty.