Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän ystävän mies yritti iskeä :-(

Vierailija
18.01.2011 |

Minulla on pitkäaikainen, hyvä ystävä, jonka kanssa olemme läheisiä. Olen tutustunut aikoinaan tietysti myös hänen mieheensä.

Olen pitänyt miestäkin kaverinani. Jonkin verran olemme olleet tekemisissä ja puheissa myös kaksistaan.

Jossain vaiheessa tässä kävi niin, että tämä ystävän mies alkoi olla aikaisempaa ystävällinen. Toki hän oli ystävällinen ollut aina.

Mutta siis, halusi olla enemmän tekemisissä ja viettää aikaa sekä kaikki yhdessä että myös niin että hänen vaimonsa ei ole mukana

(Molemmissa perheissä on samanikäisiä lapsia, joten se oli sinänsä ihan luontevaa, kun asumme samalla alueella). En ajatellut tästä kuitenkaan mitään kummallista. Olin vain ihan iloinen, että seurani/seuramme kelpaa kavereille!

Lopulta kun oli jokin tilanne, jossa olimme tämän ystävän miehen kanssa kaksistaan, mies käyttäytyi ja puhui kovin flirttailevasti. Ei tehnyt mitään suoraa yritystä, Herra paratkoon! Mutta joka tapauksessa niin, että koin tilanteen ahdistavana. Olin pitänyt tätä miestä turvallisena kaverina.

En vastannut flirttiin enkä puheisiin enkä käytökseen, vaan menin lukkoon. En ollut uskoa tämän miehen käytöstä todeksi! Olin pettynyt. Ja miten mies saattoi olla niin typerä, että alkaa tehdä itseään tykö vaimonsa ystävälle?

Luonnollinen seuraus sitten oli, että tämän jälkeen, aina kun näin kyseisiä ystäviä niin että mies oli mukana, olin aika vaivautunut.

Se näkyi varmasti ulospäinkin. En pystynyt piilottamaan sitä. Tosi ikävää.

Kävipä sitten niin, että näiden ystävien yhteydenpito minuun alkoi vähentyä. ENää ei ollut aikaa nähdä. Oli kiireitä ja kaikkea.

Sanoin sitten jossain vaiheessa surullisena ystävättärelleni siitä, että emme ole pitkään aikaan enää nähneet, kyselin mistä tämä mahtoi oikeasti johtua. Kävi ilmi, että he olivat vähentäneet yhteydenpitoa minuun, koska en ollut iloinen ja hyvää seuraa!

Niinpä. En viitsinyt sanoa, että taisi mies olla myös noloissaan käytöksestään ja siitä että oli tullut torjutuksi. :-( Ja syystäkin.

Nyt ovat sitten välit olleet kylmänä.

En tietenkään voi kertoa tästä asiasta ystävättärelleni. Se rikkoisi todennäköisesti meidän välimme täysin. Tai sitten se rikkoisi heidän avioliittonsa.

Veikkaan, että pölkyllä olisi kuitenkin ystävyys. Ystävä on sen tyyppinen, että hän torjuisi TÄYSIN ajatuksen siitä että hänen aviomiehensä voisi tehdä näin, ja syyttäisi minua valehtelijaksi tai kuvittelijaksi.

Sydäntäni särkee, että tämä ystäväni luottaa sokeasti aviomieheensä, joka ei ehkä olekaan sen luottamuksen arvoinen. :-(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti "viestintuojat ammutaan" jos AP menee kertomaan ystävälleen. Mutta jos ei kerro ja ystävänsä saa tietää asiasta, ystävä todennäköisesti hermostuu silloinkin. Molempi pahempi. Itse tuossa tilanteessa todennäköisesti en kertoisi ja kieltäisin ehdottomasti loppuun asti jos ystävä joskus tulisi kysymään onko mies yrittänyt. Sitten vaan pitäisi selvitä omantunnin kolkutuksista...

Ekä se nainen tietää liiankin hyvin miehensä ja kun näki, että tämä on iskenyt silmänsä ap:hen, katsoi paremmaksi jäädyttää välit. Iloisuuden puute oli tekosyy (ja minä en ikinä kehtaisi tunnustaa kaverille tuollaista syytä välirikolle, vaikka kaveri muuttuisi mustimmaksi pessimistinarisijaksi!)

Vierailija
2/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maanis-depressiivinen tämä ystävän mies ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotti suoraan seksiä. Mietin kerronko ystävälleni ja lopulta kerroin. Selvisi, etten ollut ensimmäinen ja aina kohteena olleet naisen ystävät. Minäkin tosin pelkäsin, että mitä tapahtuu, jos nainen ei minua uskokaan. Ajattelin kuitenkin, että itse haluaisin todellakin tietää, jos minun ukkoni kävisi ympäriinsä kavereilleni petihommia ehdottelemassa. Eli minä kyllä kertoisin asiasta ystävälleni.

Vierailija
4/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies on kyllä varsinainen pukki; pettää joka puolella aina tilaisuuden tullen. Leveilee vielä näillä valloituksillaan, joista hyvin moni on naisystävän tuttu/sukulainen.

Kertoisin kyllä muuten ystävälleni mutta hän on sen verran herkkä mielentasapainoltaan, etten vain voi tehdä sitä hänelle. Hän kun ajattelee lopultakin löytäneensä sen ihanan unelmien prinssin... Luultavasti kaikki ko miehen tuntevat ajattelevat samoin eikä kukaan siksi puhu asiasta.

Kyseinen nainen on kokenut aiemmin elämässään hirvittävän kovia ja käynyt todella pohjalla, josta vain vaivoin selvinnyt takaisin pinnalle. Kyllähän tämä nykyinen miesystävä kohtelee häntä muuten todella kauniisti, ei vain ilmeisesti kykene pitämään munaansa kurissa.

Hyvin, hyvin surullista. Meillä tämä on johtanut siihen, että yhteyttä ei juurikaan tule pidettyä.

Vierailija
5/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen mieheltään olla olematta yhteydessä sinuun päin..! Oletkos muuten itse kertonut omalle miehellesi, mitä on tapahtunut? Minä ainakin olisin, hetimiten.

Vierailija
6/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsellinen, lue: ei puolisoa. Siksi olinkin varmaan hyvä kohde :) Kaikki yksinäiset naisethan elävät jatkuvassa seksin puutteessa...

Ap

Vierailija
7/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsellinen, lue: ei puolisoa. Siksi olinkin varmaan hyvä kohde :) Kaikki yksinäiset naisethan elävät jatkuvassa seksin puutteessa...

Ap

Vierailija
8/34 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voinut kertoa ystävälleni ja sen mies ällötti sen jälkeen niin kovasti,että ystävyys hiipui.tosin he muuttivatkin monen sadan kilometrin päähän. oksettavia tilanteita nuo.

Vierailija
9/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sitten vihjata ongelmasta nätisti ystävälle. Sain vihat silmilleni! Hänen miehensä ei kuulemma todellakaan tekisi sellaista.

Ei halunnut jatkaa keskustelua. Ovat todella loukkaantuneita nyt molemmat.

ap

Vierailija
10/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit kuitenkin oikein.

T. Yksi viestintuoja jota on ammuttu.

Mulla oli yks miespuolinen ystävä. Vain ystävä. Tällä oli noin 5 eri naista jota kävi panemassa vuorotellen. Kerran sitten yks nainen soitti mulle ja kyseli miehen puuhista. Kerroin sitten yhdestä miehen vähän vakituisemmasta suhteesta. En edes kertonut niistä kaikista muista. Nainen oli todella vihanen miehelle, ja valitti että mies käyttää näköjään vain rahallisesti hyväkseen. Lopulta kun juttelivat keskenään, kaikki jostain syystä kääntyikin mun syyksi, ja molemmat olivat vihaisia mulle. En ole puhunut kummankaan kanssa sen jälkeen. Mutta ihan sama, olinkin jo kyllästynyt sen miehen peleihin, kun pyöritti säälimättä kaikkia naisia, ja muakin yritti iskeä sillon tällöin.

Yritin sitten vihjata ongelmasta nätisti ystävälle. Sain vihat silmilleni! Hänen miehensä ei kuulemma todellakaan tekisi sellaista. Ei halunnut jatkaa keskustelua. Ovat todella loukkaantuneita nyt molemmat. ap

Vierailija
11/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia ketjun viestejä. Mutta siis...Jos kysymyksessä on hyvä ystäväsi, kuten ilmeisesti on, sinulla on mielestäni ystävän velvollisuus kertoa jos tuollaista on tapahtunut.

Niin kuin olet tehnytkin.

Ainoa mutta on se jos alkuperäinen tilanne on ollut monitulkintainen. Eli jos olet tulkinnut väärin. Mutta...jos voit olla varma, että tuollaista aietta oli ystävän mieheltä, niin mielestäni ystävän pitäisi saada siitä tietää.

Jos ystävä ei usko sinua, se on hänen oma häpeänsä tai ainakin valintansa. Sinä ainakin, ap teit velvollisuutesi!

Vierailija
12/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit, mä haluisin ehdottomasti tietää tuollaisista peleistä jos vaimo olisin. jo flirtti joka vihjaa että seksiä olis tarjolla on minusta väärin, koska se ei aina jää flirtin asteelle. ainakin vaimolle on vihjattu ja jos saa joskus myöhemmin vihiä miehensä peleistä niin uskoo varmaan paremmin.

Vierailija
13/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme edelleen hyviä ystäviä.

Tilanteessasi ainoa oikea vaihtoehto on kertoa.

Vierailija
14/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattiko?

Vierailija
15/34 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maniavaihe päällä. Maanisdepressiiviset miehet saattavat olla manian aikana melko seksuaalisesti latautuneita ja se on aika ikävää, jos toinen ei tiedä taustoja, niin voi tulla ylitulkintoja.

T. Muutamia ko. häiriöstä kärsiviä tavannut

Vierailija
16/34 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana samalla tavalla. Parhaan ystävän kaksi peräkkäistä poikaystävää (kummatkin oli pitkäaikaisia suhteita) yrittivät pokata mua kun ystävän silmä vältti.

En ikinä kertonut ystävälleni.

Vierailija
17/34 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä flirttailussa on vikana?

Vierailija
18/34 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti, ainoa tuntemani oman ikäluokan mies joka ei ole jotain yrittänyt on siskoni mies, joka tuntee minut niin hyvin että tietäisi minun iskevän nyrkillä nokkaan.

Mitä pienestä flirtistä kun itse tietää mitä tekee?

Vierailija
19/34 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on itse voinut ylireagoida miehen "flirttailuun". Ihmiset nyt ovat niin erilaisia, että hankalahan se on tietää mikä loukkaa ketäkin - hymyily ja kiusoittelu, vaikka se olisikin tarkoitettu täysin viattomaksi.

Ehkä on parempi ettette ole enää yhteydessä.

Vierailija
20/34 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki selväksi että on seksuaalisesti saatavilla. (Sen sijaan hän rakastaa vaimoaan, sen tiedän. Eli ihan miehille tyypillinen kuvio, ei sen kummempaa.)

En hätkähdä ihan pienistä. Olen tottunut siihen että miehet iskevät. Useimmiten kuittaan tuollaiset naureskelulla ja vastaflirtillä ;)

Ja kyllä minä tämänkin tapauksen yli pääsisin, sellaista sattuu ja ihmiset ovat vain ihmisiä... Ikävää tässä on se, että se huononsi minun välejäni kyseiseen pariskuntaan. Ilman että koko juttu oli mitenkään minun syytäni. Ja se vieläpä jotenkin laitettiin minun kontolleni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi