Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän bruttoansiotulot tänä vuonna yli 100 000€

Vierailija
25.02.2011 |

Kukapa olisi uskonut! Miehellä hyvä työ, mutta että minäkin saan rahaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Meilläkin taloudellinen tilanne oikein mukava, vaikka tuloni ovatkin pudonneet vuositasolla noin 12000. Huomaa kyllä, että ei ole niin vahvat taloudelliset ajat kuin ennen.

Vierailija
2/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-lapsiselle asuntolainaiselle kahden auton perheelle pitkien työmatkojen (eri suuntiin) päässä. Ei todellakaan. Eipä tulisi mieleeni paljon kehuskella :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksin 85.000 euroa. Miehellä sitten vähän vähemmän, mutta eiköhän me pärjätä:)

Vierailija
4/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kova on verokin totta kai.

Silti joskus muistan aikoja opiskelukämpässä, mies ammattikoulussa ja mä tein siivouskeikkaa, ei tule onni rahasta

Vierailija
5/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona tulee kuussa käteen 5700 noista ansiotuloista, lapsilisät siihen päälle. Mutta yhdellä autolla pärjätään ja asumiskulut aika alhaiset, asutaan vuokralla. Säästöönkin siis jää.

Vierailija
6/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla keskimäärin 1250 euroa? Missä töissä tämä on mahdollista? Siis jos vuoden bruttotulot ovat 30 000 euroa. Meillä on vuositulot sellaiset 120 000 euroa.

Vierailija
7/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin on normaalisti, mutta nyt olen hoitovapaalla. No, onneksi siihen on voinut etukäteen varautua. Ihan keskiluokkaisena olen perhettämme aina pitänyt.

Vierailija
8/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla edelleen paska palkka työn kuvaan nähden!

Vierailija
9/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 45.000.

Miehellä 78.000.

Mutta eihän tuo kuvasta oikeesti yhtään mitään. Ei mitään. Äkkiä vois luulla että talous on kunnossa,mutta todellisuudessa voi olla jotain ihan muuta.

Mitä enemmän rahaa tulee sitä enemmän on velkaakin. Kyllä meillä ainakin menee kaikki mitä tuleekin. Perheessä 4 lasta.

Vierailija
10/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tästä normaalista maailmasta irtautuneille tiedoksi, että vain 10% Suomessa tienaa yli 4050, joten kyllä kaikki yksittäiset ihmiset, jotka tienaa yli 50000 euroa vuodessa ovat hyvätuloisia, samoin kuin yli 100000 tienaavat pariskunnat. Keskituloisena ei voi näitä pitää millään. Emme mekään enää kuulu siihen kastiin, vaikka minä keskituloinen olen, niin perheemme on kuitenkin hyvätuloinen, koska mieheni on nykyään hyvätuloinen ja saamme vielä pääomatulojakin. Se, että tulot on lähellä menoja ei tarkoita sitä, etteikö tulot olisi hyvät ;-)

Vierailija
11/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään iso. Silti vuosituloni olivat n. 51000e. (Vuosipalkkahan on 12,6 x kk-palkka, lisäksi 2 x bonukset).

Ihan vaan tästä normaalista maailmasta irtautuneille tiedoksi, että vain 10% Suomessa tienaa yli 4050, joten kyllä kaikki yksittäiset ihmiset, jotka tienaa yli 50000 euroa vuodessa ovat hyvätuloisia, samoin kuin yli 100000 tienaavat pariskunnat. Keskituloisena ei voi näitä pitää millään. Emme mekään enää kuulu siihen kastiin, vaikka minä keskituloinen olen, niin perheemme on kuitenkin hyvätuloinen, koska mieheni on nykyään hyvätuloinen ja saamme vielä pääomatulojakin. Se, että tulot on lähellä menoja ei tarkoita sitä, etteikö tulot olisi hyvät ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän