Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMPAAJA!!!! uskaltaako noilla markettivåeillä värjätä?(edes juurta)

Vierailija
17.01.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kampaamossamme käytetään myös normaaleja markettivärejä, esim. Lorealia. Niitä on sitten asiakkaittenkin helppo ostaa kotiin, jos eivät halua joka kerta kampaajalla hiuksiaan värjäyttää.

Vierailija
2/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

justhan tästä oli lehdissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdessä ja mitä siinä sanottiin?

justhan tästä oli lehdissä

Vierailija
4/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän et jotkut tuo sinne värin ja laittaa niille kun eivät itse viitsi. On kehunut että kevytvärit (casting esim) on ihan hyviä ja hoitavia.

Vierailija
5/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedät minkä värin/sävyn valitset ja millaisen (kestoväri/kevytväri/suoraväri). Sinälläänhän ero itse värien koostumuksessa enää nykyään ole suuri. Kampaamossa vain osataan katsoa se oikea "vahvuus" ja sävyt ja vivahteet + levitysjärjestys.

Siitä en olekaan koskaan kuullut että kampaamoissa käytetään markettivärejä? Siis ihan yksittäispakkauksina? Yleensä kun kampaamoissa värit sekoitetaan suuremmista pakkauksista/tuubeista jokaiselle asiakkaalle erikseen ja liikkeillä on sopimukset eri tukkujen ja valmistajien kanssa ammattituotteista.

T: kampaaja

Vierailija
6/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. mun kampaaja sano e'tt lopulta on juuri mustana jos ite värjää t:Ap

Eli kun kertyy tarpeeksi värjäyksiä latvaan niin se tummenee ja saattaa mennä mustaksi, edellyttäen että väri jolla värjää on tummaa eikä vaaleaa.

Vierailija
7/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kampaajana usko että kukaan kampaaja olis niin hölmö että ostais värinsä marketista... :D Mutta joo, ei varmasti ole mitään haittaa kotona värjätä vaikka kerran sen tyven, mutta pidemmän päälle voi tulla kirjava kun ei ei tiedä mitä tekee, ja mitä hius tarvitsee. Monesti käy niin että tummemassa tukassa onkin lopulta ihan musta latvat jne...

Vierailija
8/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon värjänny jo 20 vuotta eikä ikinä oo menny pieleen!

Vierailija
9/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennus (aiemminkin blondi, nyt tyvivaalennus kampaamossa vars. vaalennusaineella, ei värillä) tuli vähän liiankin vaalea, sellaisen keltavalkean, värjätyn vaalean näköinen, kun aiemmin ollut aika luonnollinen vehnänvaalea. Oma väri on aika vaalea tuhkanvaalea/ haalea maantienväri.

Voiko esim. kaupan väreillä sävyttää tai värjätä aavistuksen tummemmaksi tai just vähän beigen sävyyn? Vai meneekö jotkut pigmentit ihan väärin, esim. tulee harmaa tai vihertävä? Saa toki olla esim. kampaamosta ostettukin värihuuhtelu tms., en vaan viittisi maksaa koko värjäyksestä heti uudestaan 100e... Merkkejä, sävynro?

Vierailija
10/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka jatkuvasti värjäätte hiuksianne? Kampaajilla todetaan tavallista enemmän mm virtsarakon syöpiä tai luuydinkasvaimia.

Vierailija
11/11 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotivärjääjä värjää hiuksensa esim. 4 viikon välein, hän altistuu väreille aika paljon vähemmän kuin kampaaja joka todennäköisesti käsittelee aineita joka päivä. Eihän ne väriaineet enää hiuksista (joka on kuollutta kudosta) elimistöön imeydy, iholta ja hengityksen kautta väriä sekoitettaessa/levittäessä ehkä kylläkin.

Ap:n kysymykseen vastaisin, että 20 vuotta olen minäkin marketväreillä värjännyt, ja kertaakaan en ole ollut tyytymätön tulokseen. Kampaajalla olen värjäyttänyt kahdesti: ekalla kerralla ei tullut sitä mitä piti (hiuslisäkkeen värinen oma pää) ja tokalla kerralla hiuksista tuli aivan liian tummat ihonväriini nähden. Enää en ammattilaisen käsiin hiusteni väriä luota, leikkaaminen saa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme