Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ehkäisyrenkaan kanssa käyttää geishakuulia?+kokemuksia ehkäisyrenkaasta kiitos!

Vierailija
25.02.2011 |

tulipas mieleen moinen kysymys, kun mietin juuri ehkäisyn vaihtoa ja harkitsen ehkäisyrengasta. Muutkin kokemukset ehkäisyrenkaasta ovat tervetulleita!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sellaiset narulliset kuulat, jotain silikonia kai. Olen tottunut niihin ja käyttänyt yli 5 vuotta. Nuvaring-renkaan käytön aloitin vuosi sitten. Hyvin se on sujunut, ja rengas on siellä syvemmällä. Ehkäisykin toimii moitteetta ((:

Vierailija
2/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki voit ottaa treenin ajaksi renkaan poiskin.

Pelkkää hyvää sanottavaa renkaasta muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki voit ottaa treenin ajaksi renkaan poiskin. Pelkkää hyvää sanottavaa renkaasta muutenkin.

Pidän kuulia yleensä pitempään, vähint. 5-6 tuntia kerralla. Silloinhan renkaan teho heikkenee..? Siis en ota pois ja ovat siellä samanaikaisesti.

Vierailija
4/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

geishakuulista ja ehkäisyrenkaasta. Itse käytin rengasta jonkin aikaa, helppokäyttöisiä kyllä enkä ottanut myöskään yhdynnän ajaksi pois. Mulle ei kuitenkaan tämäkään hormonaalinen ehkäisy sopinut vaan sain itse asiassa ehkäisyrenkaan aikana pahimman tulehduksen mitä koskaan ennemmin pillerienkään kanssa. Tulehduskierre helpotti kun jätin hormonaalisen ehkäisyn kokonaan. Todella monethan tuosta tykkää mutta halusin tuoda esille sen, että kaikille ei sovi.

Vierailija
5/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää

Vierailija
6/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä helppo ja huomaamaton,

lääkäri joka reseptin kirjoitti sanoi että sopii monelle paremmin kuin pillerit, kun hormoni tulee tasaisemmin eikä kulje ruuansulatuselimistön kautta.

Menkat tuli säännöllisesti kellon tarkkuudella ja tosi helppoina.

No mulle alkoi kuitenkin tulla hormoniehkäisyn haittoja.. limakalvot kuivu ja halut lähti ym. ym.

mutta siis jos vaan hormoniehkäisy sopii niin suosittelen kyllä!!

Vierailija
7/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan näe mitään syytä miksi ei renkaat ja kuulat mahtuisi samaan pimppiin :-)

mutta toki voit ottaa treenin ajaksi renkaan poiskin. Pelkkää hyvää sanottavaa renkaasta muutenkin.

Pidän kuulia yleensä pitempään, vähint. 5-6 tuntia kerralla. Silloinhan renkaan teho heikkenee..? Siis en ota pois ja ovat siellä samanaikaisesti.

Vierailija
8/8 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan näe mitään syytä miksi ei renkaat ja kuulat mahtuisi samaan pimppiin :-)

Sopivat kyllä ja sovussa siellä ovat. Kuulia poistaessani pitää varoa renkaan tulemista ulos samala. Kerran näin tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan