Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon kannattaisi tinkiä talon hinnasta jos hinta on 418 000€

Vierailija
25.02.2011 |

talo on varsinais-suomessa ja on arvoalueella uudehko talo. Ollut myynnissä viime kesästä lähtien.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käy myyjälle, niin sitten ei käy. Kyllä välittäjä sanoo, jos tarjouksenne on niin alhainen ettei aio viedä sitä eteenpäin.

Mitään ei saa jos ei kokeile!

Vierailija
2/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin tinkivara varmaan ollut 18-20 t, mutta jos pitään ollut myynnissä, voi tietty yrittää vähemmän.

Ne kaupat mitä itse olen tehnyt ja joita seurannut vuoden sisään, on tingitty 1,5-2,5 %. (Taloja sekä paritaloja.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että välittäjä sanoo heti, että tarjous on liian alhainen. Yleisesti kai pidetään sääntönä että tinkiä voi 2-3 prosenttia pyyntihinnasta, mutta ei se aina päde, jos kohde on ollut esim. pitkään myynnissä.

Itse asumme talossa josta pyydettiin alunperin 318000 euroa eikä mennyt kaupaksi. Sitten hinta aleni 310 000 euroon jolloin me kiinnostuttiin sen verran että mentiin katsomaan taloa. Emme kuitenkaan uskaltaneet tehdä niin isoa satsausta ja päätimme vielä katsoa. Talo siirtyi toiselle kiinteistöfirmalle oli vielä 4 kk myynnissä kunnes päätimme tehdä tarjouksen: 270 000 euroa. Välittäjä kauhistui mutta vei kuitenkin tarjouksen myyjille ja kas, kaupat syntyivät! Myyjiä emme edes tavanneet, mutta välittäjän mukaan olivat muuttaneet ulkomaille ja heillä alkoi olla kiire saada käteistä rahaa entisestä talostaan.

Joskus siis näinkin päin.

Vierailija
4/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois varmaan ok, kun ollut kuitenkin jo niin pitkään myynnissä.

Vierailija
5/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo kovasti yläkanttiin, jos on ollut pitkään myynissä. Katsonetistä toteutuneet asuntojen myyntihinnat ja tarjoa sen mukaan. Minäkin sanoisin että tarjotkaa ensin liian vähän ja sitten nostatte tarjousta jos eivät suostu. Voivat tehdä vastatarjouksenkin.